Maahantulo planketti
Maahantulo planketti
Luin jostain että Thaimaahan mennessä pitää täyttää joku paperi joka on englanniksi.Meikäläisen enkku on nolla, melkein.Onko näillä sivuilla missään mallia että saisi ulos sellaisen.Meinaan ,voisi vähän harjoitella etukäteen ettei tarviis tuhertaa sanakirjan kanssa puoliunisena.Olen yrittänyt haulla mutta en tiedä mikä sen paperin nimi oli. 

Re: Maahantulo planketti
Jokohan näitä jo jossain Hesassa nykyään jaetaan. Parilla viime reissulla kaikilla näytti aamulla planketit olevan paitsi mulla ja viimexi kun kysyin niin toki planketin sain mutta sanottiin että kas kun et ole vielä saanut.. Ihmettelen vain missä välissä ne oli muille jaettu kun nukkunut viime tulollakaan en ollenkaan tai sitten eka riviltä ei vaan kertakaikkiaan nähny mitä siellä takana tapahtuu.

Ainahan noita kannattaa pari olla passin välissä jemmassa ...
Joo.. Kun vaan muistais kysyä tuota lappuu jo lennon alussa sillä minä en aamuhorteessa kirjottele mielelläni mitään kun huonosti nukuttu tai ei ollenkaan nukuttu yö takana...
Mutta tosiaa äly välähtää tuosta lapusta vasta kun näkee jonkun toisen rustaavan sitä tai lappu jaetaan mitä ei viimeisellä 2 sisääntulolla ole minulle kysymättä tapahtunu..