Maahantulo planketti

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Golden

Maahantulo planketti

Viesti Kirjoittaja Golden »

Luin jostain että Thaimaahan mennessä pitää täyttää joku paperi joka on englanniksi.Meikäläisen enkku on nolla, melkein.Onko näillä sivuilla missään mallia että saisi ulos sellaisen.Meinaan ,voisi vähän harjoitella etukäteen ettei tarviis tuhertaa sanakirjan kanssa puoliunisena.Olen yrittänyt haulla mutta en tiedä mikä sen paperin nimi oli. :cry:
tonyio

Re: Maahantulo planketti

Viesti Kirjoittaja tonyio »

http://www.thaiklupi.fi/?8

haulla "maahantulokaavake" löytyy hyvin tietoa
:D
terox

Viesti Kirjoittaja terox »

tonyio kirjoitti:http://www.thaiklupi.fi/?8

haulla "maahantulokaavake" löytyy hyvin tietoa
:D
Jokohan näitä jo jossain Hesassa nykyään jaetaan. Parilla viime reissulla kaikilla näytti aamulla planketit olevan paitsi mulla ja viimexi kun kysyin niin toki planketin sain mutta sanottiin että kas kun et ole vielä saanut.. Ihmettelen vain missä välissä ne oli muille jaettu kun nukkunut viime tulollakaan en ollenkaan tai sitten eka riviltä ei vaan kertakaikkiaan nähny mitä siellä takana tapahtuu. :D
KePattaya

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Ainahan noita kannattaa pari olla passin välissä jemmassa ...
terox

Viesti Kirjoittaja terox »

Joo.. Kun vaan muistais kysyä tuota lappuu jo lennon alussa sillä minä en aamuhorteessa kirjottele mielelläni mitään kun huonosti nukuttu tai ei ollenkaan nukuttu yö takana... :( Mutta tosiaa äly välähtää tuosta lapusta vasta kun näkee jonkun toisen rustaavan sitä tai lappu jaetaan mitä ei viimeisellä 2 sisääntulolla ole minulle kysymättä tapahtunu..
Golden

Viesti Kirjoittaja Golden »

:smt038 :smt038 Taas viisastuttiin,kiitos foorumin :roll: Matkaan on vielä aikaa mutta kaikki luetaan mitä löydetään,ettei aivan sokkona sinne mentäis itteemme munaamaan,vaikka turisti saakin paljon anteeksi :smt005
Vastaa Viestiin