Thaimaaseen lähtö pelottaa

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Fred

Viesti Kirjoittaja Fred »

Thaimaassa voi lomailla vaikka kuinka turvallisesti. Jos pelottaa, niin pysyy vaikka hotellialueella, kotonaankin on suurempi mahdollisuus kuolla tapaturmaan :lol: . Mopoilla ei kannata ellei ole varma ajotaidoistaan ja -kunnostaan. Ja kuten Lasse totesi, niin Bangkokin mopotakseja ei välttämättä kannata käyttää. Itsekin välttelen niitä, vaikka kokemusta Bangkokissa pyörimisestä on jo paljon, luulen, että se on helpoin tapa heittää henkensä loman aikana.
Kirstiina
WannaBeSamuilija

Viesti Kirjoittaja Kirstiina »

Jotenkin absurdia...Oletan, että nämä ihmiset on nyt siellä ja pelänneet liikennettä. Ja tulee hyökyaalto (ja).
Santeri45

Viesti Kirjoittaja Santeri45 »

Itse olen käyttänyt paljonkin mopotakseja, hyvin ovat kuljettaneet, edullisesti ja nopeasti perille.

Bangkok on kyllä vaarallisempi paikka, kuin joku pienempi lomapaikka jos
ajelee näillä takseilla.
Spike

Viesti Kirjoittaja Spike »

:!:
Viimeksi muokannut Spike, 1.2.2005 19:45. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
miu

Viesti Kirjoittaja miu »

Joo, mestoille vaan. Ihan hyvin taalla on porskutettu,mitaan ei ole kaynyt ja on kokeiltu mopot, pratkat, tuktukit,taksit, bussit (paikalliset, kansalliset,isot ja pienet), junat ja polkupyorat. Niin taalla Thaikkulassa kuin myos Kambotzassa.
Kyllahan nuo natiivit ajelevat kuin viirupaiset ja oma kaista on useimmiten aika suhteellinen kasite, mutta jarjen kaytto on sallittua. ;-) Kun ei tunge kaikkein ahtaimpaan rakoon ja oottelee vuoroaan ihan rauhassa, niin tuskinpa siina mitaan kay.

Miu
tukataa
Hyperkannattajajäsen

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Laitetaan nyt taas hiukan "peloittelua" peliin.
Faktatietoa kumminkin jutun tiimoilta.

Pahimmillaan kulkutauteihin ja muihin epidemioihin voi menehtyä enemmän ihmisiä kuin mitä itse tsunamiin.
Ja taudithan leviävät nopeasti.

Uusien aaltojen mahdollisuus on olemassa.
On kirjattu noin 7 richterin jälkijäristyksiä. 7,5 kuulemma asiantuntijoiden mukaan riittää tsunamin aikaansaamiseksi.

Jokunen talo voi romahtaa jälkijäristyksissä.
Heikentyneet aiemmin ja sortuvat jälkikäteen pienempien järistysten aikana.

Joten en voi sanoa kenellekkään että turvallista on, mutta silti lähden itse thaimaaseen tammikuussa.
Vastaa Viestiin