Thaimaaseen lähtö pelottaa
Thaimaassa voi lomailla vaikka kuinka turvallisesti. Jos pelottaa, niin pysyy vaikka hotellialueella, kotonaankin on suurempi mahdollisuus kuolla tapaturmaan
. Mopoilla ei kannata ellei ole varma ajotaidoistaan ja -kunnostaan. Ja kuten Lasse totesi, niin Bangkokin mopotakseja ei välttämättä kannata käyttää. Itsekin välttelen niitä, vaikka kokemusta Bangkokissa pyörimisestä on jo paljon, luulen, että se on helpoin tapa heittää henkensä loman aikana.

Joo, mestoille vaan. Ihan hyvin taalla on porskutettu,mitaan ei ole kaynyt ja on kokeiltu mopot, pratkat, tuktukit,taksit, bussit (paikalliset, kansalliset,isot ja pienet), junat ja polkupyorat. Niin taalla Thaikkulassa kuin myos Kambotzassa.
Kyllahan nuo natiivit ajelevat kuin viirupaiset ja oma kaista on useimmiten aika suhteellinen kasite, mutta jarjen kaytto on sallittua.
Kun ei tunge kaikkein ahtaimpaan rakoon ja oottelee vuoroaan ihan rauhassa, niin tuskinpa siina mitaan kay.
Miu
Kyllahan nuo natiivit ajelevat kuin viirupaiset ja oma kaista on useimmiten aika suhteellinen kasite, mutta jarjen kaytto on sallittua.

Miu
Laitetaan nyt taas hiukan "peloittelua" peliin.
Faktatietoa kumminkin jutun tiimoilta.
Pahimmillaan kulkutauteihin ja muihin epidemioihin voi menehtyä enemmän ihmisiä kuin mitä itse tsunamiin.
Ja taudithan leviävät nopeasti.
Uusien aaltojen mahdollisuus on olemassa.
On kirjattu noin 7 richterin jälkijäristyksiä. 7,5 kuulemma asiantuntijoiden mukaan riittää tsunamin aikaansaamiseksi.
Jokunen talo voi romahtaa jälkijäristyksissä.
Heikentyneet aiemmin ja sortuvat jälkikäteen pienempien järistysten aikana.
Joten en voi sanoa kenellekkään että turvallista on, mutta silti lähden itse thaimaaseen tammikuussa.
Faktatietoa kumminkin jutun tiimoilta.
Pahimmillaan kulkutauteihin ja muihin epidemioihin voi menehtyä enemmän ihmisiä kuin mitä itse tsunamiin.
Ja taudithan leviävät nopeasti.
Uusien aaltojen mahdollisuus on olemassa.
On kirjattu noin 7 richterin jälkijäristyksiä. 7,5 kuulemma asiantuntijoiden mukaan riittää tsunamin aikaansaamiseksi.
Jokunen talo voi romahtaa jälkijäristyksissä.
Heikentyneet aiemmin ja sortuvat jälkikäteen pienempien järistysten aikana.
Joten en voi sanoa kenellekkään että turvallista on, mutta silti lähden itse thaimaaseen tammikuussa.