Hip hei, täällähän on kivasti vastauksia, jopa mun
värivalinnoista
Huh, mistäköhän sitä aloittaisi!
MauKhangille kiitos ruokapaikkavinkistä, pitää pistää korvantaakse, koska voipi hyvin olla että me jotka emme ikuna ole thai-ruokaa maistaneet tulemme kaipaamaan myös jotain vaihtelua 19päivän aikana. Snorkalusta emme varmaan lähde harrastamaan, mies kun on niin herkkä suustaan, että suukappale aiheuttaa oksennusreaktion välittömästi
Mutta putouksille olisi kiva päästä ja fantti-reissulle ehdottomasti.
flassille kiitos!
Miki67 Ajattelimme että teetämme puvut osissa, eli siis ekana päivänä alustavat tilauksen tekeminen, kankaan valinta ja alustavat mitat. Sitten seuraavana päivänä jos tarvii niin sovitus. Ja sitten kun tulemme takaisin niin loput sovituksista. Näin ei tosiaan tarvitse raahata pukua ympäri saaria

Aivan kuten
longi suositteli.
Ja uskokaa tai älkää, mies tykkää olla mukana kun minä shoppailen, Nykissäkin kauniisti kulki kaupasta kauppaan. Johtuu ehkä siitä että en ole mikään himo-shoppaaja ja silleen rennosti otan koko ajan. Tosiaan alko-juomaa joka väliin ja istuskelua kahviloissa niin kyllä se on ihan nautittavaa. Ja illalla sitten monen monituisen juoman jälkeen kaikki ostettava näyttää kivalta
juhapena Kiitos vinkistä!
salojo Sauna?? Suomalainen Sauna?? Ohoh! Toi tosiaan voisi olla kokeilemisen arvoista! Kiitti vinkistä!
pbe Ei ole tarkoituskaan shoppailla kuin vähän vaan... Sunnuntaina menomatkalla sinne torille ja sitten tulomatkalla sen mitä jaksaa. Changilla ja varsinkin Makilla päätoimenkuva on kuitenkin auringon ja toistemme palvominen
Ja saarilla ollaan kuitenkin yhteensä se 12päivää reissusta.
Onhan tämä sentään honeymoon!
Kuki Ollaan kyllä
(kerrankin) ihan samaa mieltä asiasta, yliarvostettu rättikauppa
kkk No kun noi työt, työt, työt painaa päälle ja lomapäivät kuluvat loppuun harmillisen nopsaan. Vaikka uskon kyllä että etätyöksi menee torstai ja perjantai
Tulehan ihmeessä morjestamaan jos meitit näät. Päällä pitäisi olla paidat jossa lukee "kauan naineet, just vihitty" ja selkäpuolella vielä tekstit "Husband/wife" joten pitäisi tunnistaa. Mies pitkä ja tumma, minä tummalla rokkitukalla varustettu paatintappi. Vai pitäiskö vielä laittaa huntu päähän??
BangkokBoy Kiitos vinkistä, tuon osoitteen olenkin jo ottanut ylös jostain toisesta topikista. Eli suunnitelmissa oli tätä räätäliä käyttää ainakin jos löydämme
Kaikille tajuttomuutta suositteleville: Olen yhä töissä ja huomennakin vielä, niin että ihan kauheesti en voi ruveta itseäni rentouttamaan
Hakutoimintoa olen käyttänyt, ja paljon olen oppinutkin...Ja kirjoja on tullut luettua. Mutta sellaiset
tämä-on-se-vinkki-joka-tarvitset on vaikea seuloa tästä suunnattomasta viestien määrästä.
Jääpalojen tosiaan olen kuullut, monestakin eri paikasta, aiheuttavan vatsanväänteitä
Ja onhan se niin että lukemalla ja tietoa haalimalla voi avittaa matkaa, mutta paikan päällä sitä vasta huomaa mitä vinkeistä tarvitsee. Välimatkat, kommunikaatio, viihtyminen, tekemisen halu, inspis riippuu niin monesta tekijästä.
Mutta jänskättää ihan hirveesti!! *tärisee*