Suomalaisia Phuketissa 12.8 ja siitä eteenpäin?
Suomalaisia Phuketissa 12.8 ja siitä eteenpäin?
Karon Beachin läheisyyteen matkalla...
Se sadekausi on ihan myytti, pelkkä sana saa jo ihmiset kammoamaan, olin siellä kuukausi sitte ja sen olis pitäny olla pahimmillaan. Ei satanu kun muutamana päivänä ja silloin kunnolla, mutta ei haitannut menoa Pattayalla ja Bangkokissa.amaya kirjoitti:Hei!
Me tullaan vasta lokakuun alussa...
Oletteko pitkään matkalla? Mietityttää sääolosuhteet näinä sadekauden aikoina, olisitko viitsinyt informoida tilanteesta paikan päältä tai kotiin palattuasi, jos nyt palajatte ennen lokakuun 4. päivää. Olisin kiitollinen!
Ihan samanlailla kuin monet muutkin maalaiset, saksalaiset on tietyissä paikoissa, englantilaiset tietyissä jne. Jokainen viettäköön lomansa niinkuin itse haluaa.manum kirjoitti:Mä en tiiä miks kaikki aina ettii Suomalaisia kun lähtee ThaimaahanVarsinkin lyhemmillä matkoilla. Itse olin Thaimaassa 6,5kk ja tapasin yhden Suomalaisen koko reissun aikana
Tosin suurlähetystössä niitä oli sitten enempi, mutta kuitenkin
Kiitos Rhino lohduttavista sanoistasi
. On vaan niin epäileväinen meikäläisen mieli, minne ikinä meenkin niin aina sataa, esim. Dubaissa viikon matkalla tuli vettä koko vuoden sademäärän verran, no eihän se ole paljon sekään.
Ja OX266 menossa JW Marriottiin, netistä vaan olen uskaltanut kuvia katsella ja näyttää just sopivalta paikalta myös minulle, vielä kun saisi matkabudjettiin yhden nollan perään niin siellä tavattaisiin...
Jos Limulintu on vielä paikkeilla niin toivottelen vaan hauskaa matkaa, ja jos tosiaan viitsit niin odottelen täällä koneen ääressä raporttejasi pilvien liikkeistä ja millimetrin tarkkaa tietoa sademääristä
.
Amaya

Ja OX266 menossa JW Marriottiin, netistä vaan olen uskaltanut kuvia katsella ja näyttää just sopivalta paikalta myös minulle, vielä kun saisi matkabudjettiin yhden nollan perään niin siellä tavattaisiin...

Jos Limulintu on vielä paikkeilla niin toivottelen vaan hauskaa matkaa, ja jos tosiaan viitsit niin odottelen täällä koneen ääressä raporttejasi pilvien liikkeistä ja millimetrin tarkkaa tietoa sademääristä

Amaya

- DaddyCool
- Sometimes lose, always win!
- Viesti:
Olin parisen kuukautta sitten Phuketissa ja vettä satoi 6 päivän aikana muistaakseni kerran päivällä ja 2 kertaa yöllä. Toisella kertaa kun satoi yöllä, vettä tulikin niinku esterin p-stä, GH:n katto vuoti jostain ja käytävillä ynnä huoneen lattialla lainehti vettä. Mutta pieni sadekuuro vain raikastaa (ei mikään klisee...
)

Palattuani Thaimaasta Suomeen oli pakko todeta että kyllä se sadekausi on täällä Suomessa.Muutamana päivänä siellä vähän vettä satoi mutta ei voinut verratakaan Suomen kaatosateisiin.Rhino kirjoitti:Se sadekausi on ihan myytti, pelkkä sana saa jo ihmiset kammoamaan, olin siellä kuukausi sitte ja sen olis pitäny olla pahimmillaan. Ei satanu kun muutamana päivänä ja silloin kunnolla, mutta ei haitannut menoa Pattayalla ja Bangkokissa.amaya kirjoitti:Hei!
Me tullaan vasta lokakuun alussa...
Oletteko pitkään matkalla? Mietityttää sääolosuhteet näinä sadekauden aikoina, olisitko viitsinyt informoida tilanteesta paikan päältä tai kotiin palattuasi, jos nyt palajatte ennen lokakuun 4. päivää. Olisin kiitollinen!

Re: Suomalaisia Phuketissa 12.8 ja siitä eteenpäin?
Jos suomalaisten seuraa kaipaa, niin ei kannata maksaa itseensä kipeäksi ja matkustaa Thaimaaseen asti. Suomalaisia löytyy kaikista helpoiten Suomesta.Limulintu kirjoitti:Karon Beachin läheisyyteen matkalla...
Re: Suomalaisia Phuketissa 12.8 ja siitä eteenpäin?
Tämä ei ole Soneran Matkalaukku. Täällä saa ihan hyvillä mielin kysellä matkaseuraa myös oman maan kansalaisista.Jukka66 kirjoitti:Jos suomalaisten seuraa kaipaa, niin ei kannata maksaa itseensä kipeäksi ja matkustaa Thaimaaseen asti. Suomalaisia löytyy kaikista helpoiten Suomesta.Limulintu kirjoitti:Karon Beachin läheisyyteen matkalla...
Ei se JW oo paha off-peakiin. $95 advance purchase tai $135, sisaltaa aamupalat ja $100 voucherin talla hetkella. High Seasonina aivan alyttoman hintainen.amaya kirjoitti:Kiitos Rhino lohduttavista sanoistasi. On vaan niin epäileväinen meikäläisen mieli, minne ikinä meenkin niin aina sataa, esim. Dubaissa viikon matkalla tuli vettä koko vuoden sademäärän verran, no eihän se ole paljon sekään.
Ja OX266 menossa JW Marriottiin, netistä vaan olen uskaltanut kuvia katsella ja näyttää just sopivalta paikalta myös minulle, vielä kun saisi matkabudjettiin yhden nollan perään niin siellä tavattaisiin...![]()
Jos Limulintu on vielä paikkeilla niin toivottelen vaan hauskaa matkaa, ja jos tosiaan viitsit niin odottelen täällä koneen ääressä raporttejasi pilvien liikkeistä ja millimetrin tarkkaa tietoa sademääristä.
Amaya