Käyttäjiä banniin + terveisiä
Valvoja: Modet
Käyttäjiä banniin + terveisiä
Olisiko mahdollista pistää se toiminto tällekin voorumille käyttöön? Eli että voi pistää muiden käyttäjien kohdalle rastin kohtaan, ignore this user tai sitten laittaa sen "kaveriksi" jne?
Ja terveiset moderaattoreille:
Palstan taso alkaa laskea roimasti! Trolleja tulee päivittäin erään käyttäjän toimesta ja samainen käyttäjä pilaa lähes topicin kuin topicin omilla typerillä viesteillään. Monesti moni muukin topic alkaa rönsyilemään aiheen vierestä ja esim. haku-toiminnon käyttö alkaa olla kohta täysin mahdotonta kun ei yhtään tiedä mistä mitäkin pitäisi etsiä.
Eli kovemmat otteet peliin ja bannia käyttäjille jotka eivät osaa käyttäytyä!
Ja terveiset moderaattoreille:
Palstan taso alkaa laskea roimasti! Trolleja tulee päivittäin erään käyttäjän toimesta ja samainen käyttäjä pilaa lähes topicin kuin topicin omilla typerillä viesteillään. Monesti moni muukin topic alkaa rönsyilemään aiheen vierestä ja esim. haku-toiminnon käyttö alkaa olla kohta täysin mahdotonta kun ei yhtään tiedä mistä mitäkin pitäisi etsiä.
Eli kovemmat otteet peliin ja bannia käyttäjille jotka eivät osaa käyttäytyä!
Toisaalta samaa mieltä, mutta toisaalta pitäisi oppia olemaan suvaitsevampi. Minä käytän aina
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit-näkymää mistä voin otsikon ja viestiketjun aloittajan perusteella avata kiinnostavat keskustelut.
--
Teknisesti "ignore" on helppo toteuttaa, mutta toisaalta se saattaa aiheuttaa ongelmia tai sekaannuksia käyttäjillä, virheitä foorumin toiminnassa sekä muita ongelmia tai lisää työtä foorumia päivitettäessä.
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit-näkymää mistä voin otsikon ja viestiketjun aloittajan perusteella avata kiinnostavat keskustelut.
--
Teknisesti "ignore" on helppo toteuttaa, mutta toisaalta se saattaa aiheuttaa ongelmia tai sekaannuksia käyttäjillä, virheitä foorumin toiminnassa sekä muita ongelmia tai lisää työtä foorumia päivitettäessä.
Vaikka en itse henk.kohtaisesti noita foorumin softapäivityksiä ole tähän tehnyt yhtään, niin mitä vähemmän lisäkikkareita asennetaan, niin sitä helpommin ja toimivammin käy nämä uusien päivitysten asentaminen Klupin foorumille, eli jos ei jostain todella hyödyllisestä toiminnosta ole kyse, kuten esimerkiksi albumista, niin itse olen vähän skeptinen lisäosien käytölle, vaikka toki kaikenlaista lisäsälää löytyykin eri foorumeille.
Mutta ei tyrmätä suorilta käsin, laitetaan tuonne kehitysehdotuksiin. Itse suosin 'itsesuodattamista'.
Mutta ei tyrmätä suorilta käsin, laitetaan tuonne kehitysehdotuksiin. Itse suosin 'itsesuodattamista'.

Thaimaa
No Hep. Lähdin arvuuttelemaan sun Thai reissujen lukumäärää tai pitkä kestoisuutta. Tunnut olevan joka alan asiantuntia, tai muuten pätevä hemmo. Erityisesti mua kiinnostaan tää "Lentoyhtiö viisumiasia " Mä olen aika monta kertaa lentänyt aasiaan , ja jos on kysytty viisumia paikka on Bkk airport. Ei Finnair ( sama SAS THAI SWISS ) kysy muuta kuin lento lipun ja passin. Oletan että korjaat tämän höpötyksen jos on aihetta. Jopa ÓN mahdollista että olen väärässä. 90 - 10 % KOTIVOITTO. Voitinko ?
Re: Käyttäjiä banniin + terveisiä
Kehitysehdotus: Jos samasta ip:stä alkaa tulla useita "hahmoja", niin eikö pieni (1-2 viikkoa) esto olisi paikallaan? Ja sitten esim. yleinen-palstan ensimmäinen topic olisi "kiellot ja jäähyt" tjsp., kuten jatkoaika.com:in keskustelupalstallaHuppe kirjoitti:Trolleja tulee päivittäin erään käyttäjän toimesta ja samainen käyttäjä pilaa lähes topicin kuin topicin omilla typerillä viesteillään.

Tämä palsta on hemmetin hyvä, joten toivottavasti tämä ei mene pilalla

Köyhälle kaikki on kallista.
Huomasin päivämäärän vasta nytTilac kirjoitti:Tämä ongelma on käsittääkseni hallinnassa tai ainakin vähentynyt ylläpidon toimenpiteiden johdosta.
PS. Tämä ketju on aloitettu 6.6.2005

Köyhälle kaikki on kallista.
Hmmm kyllähän palstalle saa kirjoitella nähtävästi ns. "hymiö" kommentteja. Mielestäni nämä ovat informaation kannalta hyödyttömimipiä. Jos on asiaa, niin voi sitä sillon kysyä mistä vaan. Lukekaa nyt vaikka viimeiset viestini! Ihan asiallisia kysymyksiä. Kukaan ei ole edes vastannut mopokypäräkysymykseen vakuutuksien suhteen bkk palstalla kai... no kai tääkin bännätään sitKuki kirjoitti:No niin eli ei ollenkaan huono ideaTilac kirjoitti:Näitä Kukin mainitsemia keinoja banneineen on nimenomaan käytetty.