Hua hin- City beach resort??onko positiivisia kokemuksia??

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
tepa

Hua hin- City beach resort??onko positiivisia kokemuksia??

Viesti Kirjoittaja tepa »

Matka varattu ja majoitus kyseisessä hotellissa. Nyt olen yrittänyt etsiä tietoa kyseisestä hotellista ja paljon on löytynut huonoja kokemuksia, eli on alkanut jo kaduttaa tää hotellivalinta..Eli nyt haluaisin kuulla positiivisia asioita (jos niitä on) ihmisiltä jotka ootte majoitteneet City beach resortissa..mitään luxus hotellia emme haekaan, koska hotellissa tulee tuskin paljoa muuta oltua kuin nukuttua. Kyselen tätä siil, koska vielä saattaa olla hotellin vaihtaminen mahdollista..
Kiitos jo etukäteen.
masa r
Jätkä

Viesti Kirjoittaja masa r »

On se ihan asiallinen ,sanoisko "perus hotelli" ei mitaan luxusta mutta mun mielesta asiallinen.Siina on Markus Lehtipuun Thaimaa opuksen mukaan joskus ollut bordelli mutta mita ma pari kertaa ollut niin ei ole enaa.Ainoa mika rauhallista matkalaista saattaa hairita on alakerran disko ,basso aanet lapaisee rakenteet hyvin niin jytke kuuluu ainakin 6 kerrokseen kun on muuten hiljaista.Mukava henkilokunta,niinkuin thaimaassa yleensakin ,suht siistia ja kaikki toimii.Tosin viereisen buddha temppelin karsea aaninen kukko antaa herkkaunisille varhaisen heratyksen.Hotelli on keskella kaupunkia joten lyhyt matka joka paikkaan.Alakerrassa aamiasbuffe jota krantummat kovin moittivat mene tieda,ihan kelvolliset mun mielesta.Mutta kunhan olet kaynyt niin kerropa omat kokemuksesi,sita on niin montaa mielta kuin on miestakin joku sanoi,sama kai naisillakin :)
Peku

Viesti Kirjoittaja Peku »

Noin se on kuin masa r kirjoittaa, asiallinen hotelli. Parasta on juuri tuo "lyhyt matka joka paikkaan". Mainittakoon vielä että Hua Hinin paras kahvi, pullat ja leivokset löytyy Eurobakerysta. Paikka löytyy siitä Amnuyasin kadun varrelta, pieneltä sivukujalta.

Ei täällä kannata ottaa kaikkia vouhkaajia aivan tosissaan, en minäkään.. :wink:
maisu

Viesti Kirjoittaja maisu »

"Talletus on, ei vakuutettu" sanoo Aurinkomatkojen Lomaopas tuosta hotellista. Uskaltaako sinne jättää esim. kakkosluottokortin jos lähtee pitemmälle viikoksi vai pitääkö käyttää tavanomaisia piilopaikkoja, onko tällaisestä kokemuksia?
Mutta kotiin tullessaan reipas astronautti haluaa nähdä heilansa.
masa r
Jätkä

maisu kirjoitti:"Talletus on, ei vakuutettu" sanoo Aurinkomatkojen Lomaopas tuosta hotellista. Uskaltaako sinne jättää esim. kakkosluottokortin jos lähtee pitemmälle viikoksi vai pitääkö käyttää tavanomaisia piilopaikkoja, onko tällaisestä kokemuksia?
Se on kylla ihan oman harkinnan mukaan ja omalla vastuulla ,ma olen aina kun mahdollista kayttanyt hotellin safeboksia,eika ole moittimista ollut,myoskaan CityBeachin,joitakin arvailuja luottokortin kopioinneista Pattayalta olen kuullut,mutta ei varmaa tietoa.Kateista rahaa en ole kuullut etta olisi(Thaimaassa) havinnyt safeboksista :?
Peku

Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia safety boxin talletuksien kanssa, ei myöskään City Beachessa. Kaiketi joka hotellissa on tuo sama käytäntö, "ei vakuutettu". Niitä omia piiloja ei välttämättä kannata edes harkita. Mainittakoon vielä, ettei City Beach olisi Aurinkomatkojen ohjelmassa jos sen asiakkaat olisi valtaosin tyytymättömiä. Usein on myös niin, että ne tyytymättömät ovat myös niitä äänekkäimpiä ja hankalimpia asiakkaita jokaisessa hotellissa :? Aina löytyy valittamisen aihe..
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Ja kannattaa ne rahat hakea ennen ilta kymmentä.
Ei meinaan saa yleensä ton jälkeen safetystä rahoja.
Aika monessa paikassa lähtee toi hotellin avain jonnekkin muualle 22.00 :?
Kokemusta löytyy iteltä, kun on aivan perse auki safety täynnä rahaa jota ei yöllä saa ulos mitenkään. :shock:
19 kertaa ja aina soosissa.
masa r
Jätkä

tyytymättömät ovat myös niitä äänekkäimpiä ja hankalimpia asiakkaita jokaisessa hotellissa Aina löytyy valittamisen aihe..
No just noin,,oli keski ikainen akkalauma CityBeachin aamiasbuffetissa ja istun viereisessa poydassa niin kylla ilkeytti kuunnella sita marinaa etta kun "Hiltonissa sita ja Hiltonissa tata" ,ja koko aamiasen ajan sita vatvoivat miten Hiltonissa kaikki niin moni verroin paremmin.Ehka ne vaihdevuodet tekee naisihmisista marisijoita,mutta ei niittenkaan puheissa yhtaan selkeaa vikaa CityBeachista ollut,, mutta meita on moneksi,,luojan tai kenen lie luomia :?
tepa

Viesti Kirjoittaja tepa »

Kiitos vastanneille! Jo helpotti. :) Ehkä sitä tosiaan ei pidä uskoo kaikkee mitä täällä lukee ja onhan niitä ihmisiä tosiaan moneen lähtöön. City beach resort tosiaan on hyvällä paikalla ja se on meille tärkeä juttu, että pääsee helpostii joka paikkaan, ei ole loman tarkoitus kuitenkaan hotellissa oleilla. Ja hotellin hinta vaikutti valintaan, ollaan siis aurinkomatkojen pakettimatkalle lähös ja Hilton ois ollu toinen vaihtoehto missä ois viel vapaata ollu. Tosin Hiltonissa yöpyminen ois kustantanu noin 300 euroa enemmän per henki kuin tää city beach resort, joten ei huvittanu sellasta summaa pulittaa, kun halvemmallakin reissuun pääsee. :wink:
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

BTW, työkaveri "valitti" että City Beachin uima-alataalle ei kuulemma iltapäivällä paista aurinko :?
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

Lasse kirjoitti:BTW, työkaveri "valitti" että City Beachin uima-alataalle ei kuulemma iltapäivällä paista aurinko :?
No voi v....
Mikähän meissä joissain on, kun loma on pilalla jos ei aurinko paista?
Mitä merkitystä on Thaimaassa jos ei aurinko paista.
Silti se tarttuu ja muutenkin on välillä vähän liian kuuma :)
19 kertaa ja aina soosissa.
masa r
Jätkä

Joo,pitaa paikkansa,mutta muutama satametria jos paasee beachille niin jopahan paistaa. :D
Patong
Manila Magic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Patong »

masa r kirjoitti:Joo,pitaa paikkansa,mutta muutama satametria jos paasee beachille niin jopahan paistaa. :D
City Beachin altaalla riippuu, etta missa nurkassa sita tulee makoiltua
ja otettua arskaa. "Parhaille paikoille" paistaa kuiten aika pitkalle
iltapaivaan. Sen kylla nakee eka paivana, etta mihin paikoille pitaa
tulla seuraavana paivana, jos haluaa makoilla pitempaan. :wink: 8)
saanuska

Viesti Kirjoittaja saanuska »

Varasimme itse kyseisestä hotellista huoneen syyskuuksi. Mietittiin pitkään otetaanko 300 eur kalliimpi, mutta järki käteen. Eipä siellä hotellissa paljon tule oleiltua. Ranta ym. lähellä. Työkeverini on ollut kyseisessä hotellissa ja sanoi sen olevan ihan ok. Ja niin kuin edellä sanottiin, ei Aurinkomatkat myisi hotelliin huoneita, jos se olisi kaamea.

Koska olet muuten itse lähdössä?
Steve

Viesti Kirjoittaja Steve »

Oltiin viikko emännän kanssa viime keväänä kyseisessä hotellissa ja toinen viikko löhöiltiinkin sitten Hiltonin puolella. Hua Hinin kokoisessa paikassa hotellilla on mielestäni isokin merkitys kokonais viihtyvyyden kannalta, sanotaan mitä sanotaan. Mutta hei, eihän siellä käydä kuin nukkumassa. Näin mekin aluksi ajattelimme, mutta kyllä silmät aukeni mitä lisäpanostuksella saa vastinetta. Jos tuonne asti lähdet ota niin hyvä hotla kuin rahkeet riittää. Bangkokissa missä koluttavaa riittää yllinkyllin, hotellin merkitys pienenee verrattuna tällaiseen pikku rantakohteeseen.

Ja tosiaan City Beachin "allasalue" on syvältä, palvelu kalseaa, huoneet kulahtaneet, pulut paskoo parvekkeet, niukka aamiainen jne..

Ei hyvä. Tämä minun mielipiteeni.
Peku

Ja tosiaan City Beachin "allasalue" on syvältä, palvelu kalseaa, huoneet kulahtaneet, pulut paskoo parvekkeet, niukka aamiainen jne..

Ei hyvä. Tämä minun mielipiteeni.
Taitaa nuo Hua Hinin pulut loppua kesken jos niitä tarvittaisiin paskomaan City Beachen kaikki parvekkeet, huoneita löytyy siksi paljon :wink: Steve lienee käynyt tarkistamassa kaikkien 162 huoneiston parvekkeet, että löytyykö niitä jätöksiä :roll: Itse lähdin joka aamiaiselta 1,0 kg painavampana jatkamaan päivän touhuja..:? Joten hyvin maistui aamiainen ainakin minulle ja sai santsata jos ei kerta-annos riittänyt.. :wink: Luulisi täyttyvän isommankin mahan.. :shock: Uimassa kävin meressä, en altaalla.
Tuive

Majestic Beach Resort

Viesti Kirjoittaja Tuive »

oli meistä hyvä! Vähän sivummalla, kuninkaan palatsin vieressä. Todella siisti hotelli ja henkilökunta ystävällistä. Kuljetus kaupunkiin ( 5 min) monta kertaa päivässä ja taksikin maksoi vain 100 batia! Tätä voi suositella!

Koulukaverini valitteli myös City Beachin pulu-ongelmaa ja sitä, että on meluisa. Mutta riippuu siitä mistä tykkää, me tykättiin tuolla vähän syrjemmässä ja rauhallisemmassa paikassa. Oli meidän eka Thaimaan matka, mutta ei vika. Oltiin ensin 3 pv Bangkokissa, siitä 2 pvän Kwai-joelle ja sitten loput 10 päivän reissusta Hua Hihissa. Ostoksia tehtiin molemmista paikoita, tinkiminen oli tosi tylsää, ainoa miinus koko reissussa.

Aurinko matkojen opas Bangkokissa on todella hyvä! En muista tytön nimeä, mutta on ollut siellä jo monta vuotta ja sen kyllä kuulee!

Hyvää matkaa!
maisu

Viesti Kirjoittaja maisu »

Niinhän se on että hotellinkin valinta riippuu siitä mistä tykkää. Itse en viihtyisi etäisessä rantahotellissa, haluan mahdollisimman keskeiselle paikalle ja ehdottomasti uima-altaan rantakohteissa. Kaupunkilomilla Euroopassa riittää halpa hostellikin kunhan ympäristössä on jotain meininkiä ja liikenneyhteydet ja kylpyhuonesysteemi toimivat.
Mutta kotiin tullessaan reipas astronautti haluaa nähdä heilansa.
Peku

Aurinko matkojen opas Bangkokissa on todella hyvä! En muista tytön nimeä, mutta on ollut siellä jo monta vuotta ja sen kyllä kuulee!
Niinpä :roll: Olin kerran Aurinkomatkojen Bangkokin reissulla, ollessani 2 vko City Beachessä. Kun oppaan luentoa kuunteli 3,5 tuntia, eli menomatkan, niin alkoi hieman jo kyllöittämään...olisi vähän aikaa hiljaa. Tietoa tuli enemmän kuin pieni pää pystyi omaksumaan, historiasta nykypäivään. Liika on liikaa.. :!: Nyttemmin Bangkokin kierrokset teen omatoimisesti ja on huomattavasti antoisampi tapa.. :wink:
taigis

Viesti Kirjoittaja taigis »

Joko kävit matkalla.. Miltä hotelli vaikutti?
Olen itse lähdössä kyseiseen hotelliin kuukauden päästä,, siksi tämä ketju kiinostaa :lol:
"nyt siellä on kerran käyty, maailmankuva avartui,, ainakin vähän!!"
Lunssu

Viesti Kirjoittaja Lunssu »

Ite pidin tästä hotellista ei mitään valittamista. Kaikki palvelut toimi aivan loistavasti henkilökunnan osalta.
Ja muutenkin ihan ok paikalla rantaan parisataa metriä.

Toki noita puluja riittää meiänkin parvekkeen vierässä oli pesä, josta aika ajoin kuului pientä äänähtelyä. :D
Vastaa Viestiin