hahaa, varpaat taas kuumassa hiekassa
hahaa, varpaat taas kuumassa hiekassa
Ennen syyskuuta varpaat taas kuumassa hiekassa
Enkä oo tulossa takas
Kaukoitää ympäri
Thaikkula kiintopisteenä
Vai oisko joku parempi?
Ainakin perus turvallisuus ihan jees. Valuutta.
Aika näyttää mihin ajelehtii.
Enkä oo tulossa takas
Kaukoitää ympäri
Thaikkula kiintopisteenä
Vai oisko joku parempi?
Ainakin perus turvallisuus ihan jees. Valuutta.
Aika näyttää mihin ajelehtii.
Re: hahaa
En.
Enkä käytä huumeita.
Joku mielikuva tulee elokuvan nimestä.
22v valtiolla poliisina.
En ole narkomaani.
Kyllästynyt systeemiin.
Hyppään niin sanotusti pois oravanpyörästä.
Pumpussa jo vikaa ja sukurasitteena kaikki pumppu ongelmat.
Töissäkö sitä pitää odottaa et sydärin saa?
Mieluummin delaan satulaan, rannalle suu täynnä hiekkaa.
Auto+muu omaisuus myyty.
Kohta mennään.
Enkä käytä huumeita.
22v valtiolla poliisina.
En ole narkomaani.
Kyllästynyt systeemiin.
Auto+muu omaisuus myyty.
Kohta mennään.
s4driver kirjoitti:En.
Enkä käytä huumeita.
22v valtiolla poliisina.
En ole narkomaani.
Kyllästynyt systeemiin.
Auto+muu omaisuus myyty.
Kohta mennään.

ei välttämättä huono ratkaisu!!!!!!!!
onnea
onnea

oikia homma, työt ei tekemällä lopu.

Muista pistää raporttia miten menee. Ite lähtisin kans, jos vaan olis mahdollista. Nyt joutuu tyytyy tommosiin pikasiin visiitteihin.
Hieman kateellisena katselen kun joku päättää muuttaa toiseen maahan ja jättää ihanan kotimaa.
Ikäväkseni tuo oma emäntä on jo aijemmin kerennyt vääntämään pari mukulaa, niin joutuu täällä vielä vuosia olemaan ennenkuin itse pääsee täältä loskapaska kylmyyden keskeltä pois.
Ikäväkseni tuo oma emäntä on jo aijemmin kerennyt vääntämään pari mukulaa, niin joutuu täällä vielä vuosia olemaan ennenkuin itse pääsee täältä loskapaska kylmyyden keskeltä pois.
Tein samalla tavalla syksyllä 2009. Myin kämpän, auton ja prätkän ja irtisanouduin vakiduunista. Sen jälkeen reissasin Aasiaa ristiin rastiin vuoden ja 7kk. Reissun jälkeen olin 10kk Suomessa, kunnes löysin vakiduuniin täältä Manilasta, jossa tullu oltua nyt kohta 1,5 vuotta. Nykyiseen työpaikkaan en olis päätynyt ilman reissuun lähtöä.s4driver kirjoitti: Auto+muu omaisuus myyty.
Kohta mennään.
Kirjoitin koko reissun ajan Hukkapiiloa, jonka kirjoittamista olen jatkanut myös täällä asuessa.
Avoimin mielin vain reissuun, niin hyvä tulee. Varsinkin tuollaiselle pidemmälle reissulle lähtiessä. Tärkeintä on lähteminen!

-
Hieno veto! Turvallista matkaa! 

"Tuhannen virstan matka alkaa aina yhdellä askeleella."
- kiinalainen sananlasku.
- kiinalainen sananlasku.
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Mielestäni esimerkillistä kansalaisrohkeutta, takaisin pääsee kyllä!s4driver kirjoitti:En.
Enkä käytä huumeita.
22v valtiolla poliisina.
En ole narkomaani.
Kyllästynyt systeemiin.
Auto+muu omaisuus myyty.
Kohta mennään.
-
Onnea matkaan, muuhan on jo hankittu! 

Pääsee toki, mutta IMO ei anna ihmisestä mitään kauhean hyvää kuvaa jos lähtee keskarit pystyssä ja ovet paukkuen - vain palatakseen häntä koipien välissä takaisin kun rahat loppuu.toope kirjoitti:Mielestäni esimerkillistä kansalaisrohkeutta, takaisin pääsee kyllä!
I'm just an Audioslave on the run, in a SoundGarden waiting for this Blackhole Sun to come.
Tervetuloa kelkkaan!
Itselle tämä oli ainakin oikea päätös kun siihen tuli vihdoin sopiva tilaisuus.
2 vuotta takana ja toivottavasti monta edessä. Toki monta jo osittain täällä vietettyä vuotta ennen tätä ehkä jopa lopullista siirtymää, joten ajatus muhi kyllä monia vuosia. Ehkä liiankin monta.
Turha sitä eläkeikää on enää Suomessa odotella. Itse en ainakaan sukujuurien mukaan tule siihen ikään elämään, joten eletään vielä kun voidaan.
2 vuotta takana ja toivottavasti monta edessä. Toki monta jo osittain täällä vietettyä vuotta ennen tätä ehkä jopa lopullista siirtymää, joten ajatus muhi kyllä monia vuosia. Ehkä liiankin monta.
Turha sitä eläkeikää on enää Suomessa odotella. Itse en ainakaan sukujuurien mukaan tule siihen ikään elämään, joten eletään vielä kun voidaan.
Re: hahaa, varpaat taas kuumassa hiekassa
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
------------------------TatuS kirjoitti:Tervetuloa kelkkaan!
Toki riippuu elämäntilanteesta...onko mitään siteitä Suomessa...hankala lähteä, jos on muija ja liuta muksuja kotona sekä iso asuntolaina:)
Itse odottelen kiltisti eläkeikää, vielä 5 vuotta...on sitten aikaa ja rahaa reissata tai muuttaa kokonaan pois kotosuomesta. Sitteni ei tarvitse enään tehdä töitä, kun asuntokin jo maksettu. Ikää toki silloin 53v, mutta kunto kohdillaan:9
MUu