Majoitus Koh Sametilla?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Anz

Majoitus Koh Sametilla?

Viesti Kirjoittaja Anz »

Ensimmäinen matka Thaimaaseen edessä heinäkuussa, suuntana Koh Samet. Majoitusvaihtoehtoja olen katsellut ahkerasti viime aikoina ja nyt kaipaan teiltä vinkkejä ko. saarella majoittumisessa. Onnistuuko seuraava majoitusyhdistelmä: edullista ja mukavaa? Hinta max. 500 bahtia per yö kahdelta aikuiselta. Ainakin alussa olemme ajatelleet jossain majoittua Hat Sai Kaewissa. Plussaa olisi jos muutaman yön saisi jo täältä Suomesta käsin varattua, mutta muuten aikomuksena mennä sinne mihin halutaan.

Suosituksia majoitukseen hintoineen, KIITOS!
patila
Majatalon isäntä

Re: Majoitus Koh Sametilla?

Viesti Kirjoittaja patila »

Anz kirjoitti:Ensimmäinen matka Thaimaaseen edessä heinäkuussa, suuntana Koh Samet. Majoitusvaihtoehtoja olen katsellut ahkerasti viime aikoina ja nyt kaipaan teiltä vinkkejä ko. saarella majoittumisessa. Onnistuuko seuraava majoitusyhdistelmä: edullista ja mukavaa? Hinta max. 500 bahtia per yö kahdelta aikuiselta. Ainakin alussa olemme ajatelleet jossain majoittua Hat Sai Kaewissa. Plussaa olisi jos muutaman yön saisi jo täältä Suomesta käsin varattua, mutta muuten aikomuksena mennä sinne mihin halutaan.

Suosituksia majoitukseen hintoineen, KIITOS!
Suomesta ei kannata varata mitään etukäteen kun sametille menee sillä tarjontaa on rittävästi paikan päällä, heinäkuussa hat sai kaewissa tuohon hintaan majoittuminen onnistuukin, mutta tuskin ilmastoidussa huoneessa.

Ei muuta kun sinne rannalle ja etsimään mieluisia kämppiä ja tinkaamaan, sillä tuolloin sametilla on hiljaista ja tinkivaraa on.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
Nyng Laang

Re: Majoitus Koh Sametilla?

Viesti Kirjoittaja Nyng Laang »

Moicca

Pekka.P sanoi jo olennaisen, joten tyydyn vain pieniin lisäyksiin.
Aina ennen bungalovin valintaa kannattaa katsastaa ympäristö
eli onko kanoja tai paljon koiria, sillä molemissa tapauksissa
aamu-unet jäävät vähiin.
Itse bungalovissa kannattaa kokeilla sänky ja patja sekä WC.
Kaikissa ei tule lämmintä vettä (ei haittaa), mutta epämukavassa
sängyssä ei viihdy millään, joten tarkkana.
Sametilla on itikoita, joten iltaisin pitkät housut ja tarvittaessa
paita on tarpeen. Yönkin nukkuu mukavammin hyttysverkon alla
(hyttysverkko kannattaa hankkia etukäteen).

Muuten Sametilla on hyvät rannat ja palvelut rannalla.
Erittäin mukava paikka.
Terveisin, Nyng Laang /Buri Ram & Vantaa
Sanon minä hohtimet, mutta missä ne muut pajavehkeet on?
Vastaa Viestiin