-Wilma- kirjoitti:Appivanhemmat miettivät lähtevänsä pakoon 60-v juhlia ja yhtenä vaihtoehtona olisi Thaimaa. Kovin paljoa eivät ole matkustelleet, Kreikassa ja Tunisiassa käyneet.
Itse olen käynyt Thaimaassa toistaiseksi vain kerran, olin Bangkokissa ja Hua Hinissa enkä siis osaa suositella mitään muuta kohdetta. Voisitteko ystävällisesti suositella kohdetta ihmisille jotka eivät juurikaan puhu englantia eli ruokalistat jos olisivat suomeksi niin pärjäisivät, muuten varmasti pärjäävät elekielellä.
Ajankohta olisi tammikuussa jos se johonkin vaikuttaa....
Kiitos kovasti etukäteen!

itse, tietysti ehka vahan puolueellisena, suosittelisin appivanhemmillesi Koh Samuita. Taalla on paljon vanhempia pariskuntia lomailemassa ja erityyppisia rantoja, joista voi valita, mita haluaa, mutta ei silti viela ihan pilalle turmeltu turismilla, kuten mielestani esim. Phuket (on halvempi ostaa loma Kanarialle, jos sellaiseen paikkaan haluaa). Elekielella ja muutamalla sanalla englantia parjaa ihan varmasti, ja ihmiset taalla ovat ystavallisia ja auttavaisia. Tekemista loytyy ihan laidasta laitaan, rantalekottelusta koysirata seikkailuun. Retkille katsomaan saarta tai viereisia saaria, on helppo lahtea joko paikallisten tai suomalaisten markanjarjestajien kanssa.
Suomalaiset ruokalistat loytyy ainakin meilta Sibeliuksesta, ja meilta opastetaan kaikissa mahdollisissa muissakin asioissa.
Talla hetkella Aurinkomatkoilla on taalla koko ajan suomenkielinen opas paikan paalla, ja heidan hotellinsa taalla ovat myos oikein viihtyisia. Finnmatkat tekevat myos matkoja tanne, mutta esim. talla hetkella heilla ei ole opasta paikan paalla. Mutta luulen kylla, etta tammikuussa on. Kannattaa tarkistaa asia matkanjarjestajalta.