Onko kokemuksia Koh Talusta??
Onko kokemuksia Koh Talusta??
Ollaan 4 henkinen pehe (äippä, iskä sekä tytöt 10 ja 13 vuotta) ja lähdössä Hua Hiniin 17.10.2008. Kwai joen retki buukattu heti ekaksi viikoksi 21.-22.10. Haluaisimme kokea myös snorklailun riemua sekä syvänmeren kalastusta. Onko kenelläkään suositella ko. aktiviteetteja Hua Hinista käsin?? Ollaan itse ajateltu mahdollisesti paria yötä Koh Talulla. Ollaan ensikertalaisia Thaimaassa ja tuntuu, että halutaan kokea kaikki..ihan tässä menee maalaistytöltä pää pyörälle.
Re: Onko kokemuksia Koh Talusta??
Helepotan sen verran, että ei kannata yrittääkään kokea Thaimaasta heti kaikkea, varsinkaan kahen viikon matkalla! No niin, ja kun se pää on jo? pyörällä, niin seuraavienkin lomien kohde on jo Thaimaassa ja loputkin ylimääräiset rahat menee sitten Thaimaahan! Onnittelen tästä valinnasta! Aina se marjanpoiminnan voittaa!
Me oltiin kolme vuotta sitten Hua Hinista käsin yksi yö Koh Talulla paikallisen matkanjärjestäjän mukana. Ihan ok kokemus. Snorklailtiin kumpanakin päivänä ja bungalowissa yövyttiin. Saarella ei silloin ollut ruokaravintolan lisäksi muita palveluja ja meidän lisäksi siellä yöpyi vain kolme pariskuntaa. Ehkä kahdeksi yöksi en lähtisi. Kiva ranta ja ihanan kirkas vesi Hua Hiniin verratuna.
Smiling is infectious - keep the smile going!
Kaytiin siella viime kevaana. Todella upeat snorklausvedet. Ainoa on se etta jos tuulee liikaa ei pysty lahtemaan sinne snorklaamaan. Toisaalta nyt on ollut todella hieno keli ja taitaa jatkua...
Mr. Dan Guesthouse & Restaurant
6 Amnuaysin Road
Hua Hin
Prachuabkirikhan 77110
Tel.+66 85 0604527
E-mail: danihuahin@hotmail.com
6 Amnuaysin Road
Hua Hin
Prachuabkirikhan 77110
Tel.+66 85 0604527
E-mail: danihuahin@hotmail.com
Mä olin 2006 kesällä Koh Talulla yhden päivän. Kiva kohde, vedet upeat, mutta palvelut suppeat. Yks ravintola oli ja sit muutamia bungaloweja. Muutaman päivän ihan ok, mut sit kaipaa hieman elämää. 

6-7/10: BKK, Phuket