ylläpidolle
Valvoja: Modet
-
ylläpidolle
ihan kysyisin että kauanko vielä kestää oikeuksien saaminen ?
k-18 ja hotelli alennukset kiinnostaa.. lähdössä ihan pian matkaan joten kiirus olisi..
kiitoksia mahtavasta foorumista
k-18 ja hotelli alennukset kiinnostaa.. lähdössä ihan pian matkaan joten kiirus olisi..
kiitoksia mahtavasta foorumista
Re: ylläpidolle
Kaikki jotka ovat lähettäneet tunnistautumisen kauttani niin saavat oikkarit huomenna. Johtuu lomasta jota minäkin vietän. Kärsivällisyyttä. 

Lähes huvittavaa on että viestisi alapuolella on juuri samaa aihetta koskeva kysymys - samalla otsikolla.
ylläpito kirjoitti:Vuorokauden ajasta riippuen tunnistautumisen hyväksyminen kestää minuuteista muutamaan päivään. Sen jälkeen sinulle avautuu lisää osioita, joista löytyy mm. lento- ja hotellitarjouksia ja tietysti paljon muutakin.
Lasse kirjoitti:Sama koskee myos k-18 oikeuksien hakemista.
Ps. Tarkoitus on antaa naita oikeuksia myos lomallla, vahan paremmalla ajalla ensi vikolla kun tama pratkaturnee on vedetty kunnialla lapi.
*Ala-arvoiset huomautukset poistettu moderaattorien toimesta - seuraavista tulee bannit*
-
Edelleen niita oikeuksia odottelen, nyt jo thaimaassa, Bangkokissa. Mahdoinkohan tehda jonkun virheen lahettaesani tietojani vai mika syyna, no ei tassa mitaan kiiretta ole.
Kenelle olet nuo tunnistautumistietosi lähettänyt, oletko lähettänyt sähköpostilla vai YV:llä?
Laita ne het mulle niin saat oikkarit samantien. Minulle ks. viestiä ei ole tullut.
Laita ne het mulle niin saat oikkarit samantien. Minulle ks. viestiä ei ole tullut.
Jos on ollut yv niin onko ollut otsikkoa, eikös se vaadi sen että viesti lähtee? Vai muistanko väärin?
Mies joka ei auringonvaloa näe by Mr Travkin
Vaatii otsikon, ei anna lähettääkään ilman otsikkoa.
-
yksityisviesti lahetetty Rhinolle, seita en ymmarra miksi viesti jai lahtevat kansioon, siina ehka syy?
Viesti on Lähtevät-kansiossa siihen asti kunnes vastaanottaja lukee sen jolloin se siirtyy Lähetetyt-kansioon