Kuukauden reissun budjetti...

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Lukittu
tenumasa

Kuukauden reissun budjetti...

Viesti Kirjoittaja tenumasa »

Noniin tervehdys vaan kaikille! :smt006

Olisi tarkoitus lähteä thaimaahan tuossa maalis-huhtikuun aikana ja oleilla ja kierrellä sielä kuukauden ajan.
Elikkä ensin lento bangkokiin ja siitä ainakin krabi, phi phi, koh phangan ja koh tao.

Kysymys kuuluu, että kuinka paljon tuollaiselle reissulle kannattaisi varata rahaa mukaan? Riittääkö matkalle 800e per nuppi, kun kahdestaan ollaan lähdössä reissuun? Tarkoitus olisi elellä melko vaatimattomasti ja etsiä aina suhtkot halvat kyydit ja yöpymispaikat.
rickhard71
Viesti:

Re: Kuukauden reissun budjetti...

Viesti Kirjoittaja rickhard71 »

Haku-toiminnolla löytyy paljon asiaa rahan riittävyydestä! Tuo teidän budjetti tekee n. 1200-1300 batia/nassu/päivä/30pv joka sisältää kuljetukset + majoitukset.
"Jonkun verran" saa noin vaatimattomalla budjetilla lepäillä majapaikassa ja (ilmaisella) uima-altaalla.
Tuo em. reilu tonni menee monelta tunnissa.Toisille se riittää pitkäksi aikaa. Mukavaa matkaa! :smt006

8)
NoCanDo!
hernan80

Viesti Kirjoittaja hernan80 »

Jos olette ensimmäistä kertaa aasiassa ja meinaatte hauskaakin pitää, suosittelisin varaamaan sellasen 30€/pvä/nuppi. Itse oon sillä pärjänny aina ja hauskaakin on pidetty.
Better to burn out than fade away
laser

Viesti Kirjoittaja laser »

paljon riippuu siitä myös,oletko lähdössä muijan kanssa vai kaverin.jos kaverin kanssa niin rahaa palaa yllättävän paljon :-D
itse varaisin ekalle reissulle ainakin kuukaudeksi vähintään 2000 eskoo :)
kerran olen ollut muijan kanssa pattayalla ja bangokissa 2 viikkoo,rahaa meni sillon todella vähän,mut sitä virhettä en enää tee :twisted:
(en enää edes harkitse suomalaista muijaa)
Härkä

Viesti Kirjoittaja Härkä »

VISA mukaan, korota luottorajaa, ota tililtäsi ennen lähtöä euroja mukaan, jottet Visan limittiä kuluta.
kaikki menee mitä on, 1000-10 000e;)
MUu
Ariva
Ex-Bangkok Student

Viesti Kirjoittaja Ariva »

Ei kannata kuitenkaan nostaa sitä koko lomabudjettia ja tunkea takataskuun tai jättää hotellin yöpöydälle vyölaukuun. Täälläkin foorumilla monta tarinaa kun matkakassa on mennyt ensimmäinenä päivänä jonkun paikallisen taskuun. Visa mukaan ja hieman käteistä. Thaimaassa saa aina tarvittaessa nostettua lisää massia ATM:stä.
Lukittu