Karon Place -kysymys & vähän muutakin...

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
iani
Viestit: 22
Liittynyt: 11.9.2007 12:43

Karon Place -kysymys & vähän muutakin...

Viesti Kirjoittaja iani »

Helou kaikille,

Joulukuussa olisi reissu Karoniin, hotlana Karon Place. Onko raadilla mielipiteitä mestasta? Ei vissiin ole ihan top of the line, mutta kai tuolla yönsä nukkuu?

Ollaan emännän kanssa ekaa kertaa matkalla Thaimaahan, ainakin sukelluskurssi on suunnitelmissa.

Mitähän muuta kannattaisi ottaa ohjelmaan? Viidakossa olisi kiva käydä kun ei olla aikaisemmin oltu, onkohan patikkaretkiä tarjolla vai onko viisaampaa mennä norsun kyydissä?

Hauskoja retkiä tahi muuta ohjelmaa saa ehdottaa, pari viikkoa pelkästään biitsillä bisseä juoden on vähän pitkästyttävää...
Avatar
iani
Viestit: 22
Liittynyt: 11.9.2007 12:43

Paikan päällähän se selviää :)

Viesti Kirjoittaja iani »

Oletettavasti hotelli on ihan pensaasta, tai sitten vaan on niin ettei kellään ole kokemusta ko. hotellista.

Täytyy tammikuussa tulla vastaamaan itse itselleni, kun olen vähän viisaampi :P
___________________________________

69 yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen.
___________________________________
ferrari1970
Viestit: 108
Liittynyt: 15.11.2004 20:22

Viesti Kirjoittaja ferrari1970 »

Ihan ok hotellin ja rauhallinen ei liikenteen melua.
Avatar
iani
Viestit: 22
Liittynyt: 11.9.2007 12:43

Viesti Kirjoittaja iani »

Moikka ferrari ja kiitti vastauksesta.

Tässä tosin ehti jo käydä niin, että vaihdoin hotelliksi Patong Bayshoren kun alkoi Karon Placen syrjäinen sijainti ja hiukan pieni allasalue ahdistamaan :oops: etukäteen...

Bayshoresta olen kuullut paljon hyvää, on komee puutarha ja ihan baarikadun vieressä. Rantaankin lienee lyhyt matka.

Näin tälläkertaa :wink:
Markki
Viestit: 7724
Liittynyt: 9.10.2004 22:22

Viesti Kirjoittaja Markki »

iani kirjoitti:Moikka ferrari ja kiitti vastauksesta.

Tässä tosin ehti jo käydä niin, että vaihdoin hotelliksi Patong Bayshoren kun alkoi Karon Placen syrjäinen sijainti ja hiukan pieni allasalue ahdistamaan :oops: etukäteen...

Bayshoresta olen kuullut paljon hyvää, on komee puutarha ja ihan baarikadun vieressä. Rantaankin lienee lyhyt matka.

Näin tälläkertaa :wink:
Noita Patong Bayshoreja on Phuketissa 2, eli toinen tosiaan hotel ja toinen resort.

Hotellissa tullut muutaman kerran asusteltua ja hyvä on. Hieman kuitenkin syrjässä, ettei meteliä ole ollenkaan, josta pidän. Pelipaikoille ei kuitenkaan kovin pitkä matka ole, Banglakin hyvin kävelymatkan päässä. Rantaan 300m, vaikka mieluummin sitä mopolla jonnekkin muulle piitsille tuleekin pyyhällettyä.
Avatar
iani
Viestit: 22
Liittynyt: 11.9.2007 12:43

Viesti Kirjoittaja iani »

Markki kirjoitti:Noita Patong Bayshoreja on Phuketissa 2, eli toinen tosiaan hotel ja toinen resort.
Kysessä on siis nimenomaan Patong Bayshore Hotel. http://www.tjareborg.fi/MytImages/Hotel ... 11_3_8.jpg.
Markki kirjoitti:Hieman kuitenkin syrjässä, ettei meteliä ole ollenkaan, josta pidän.
Tämä on aivan loistava uutinen. Mun emäntä on erittäin herkkäuninen :)
Markki kirjoitti:Pelipaikoille ei kuitenkaan kovin pitkä matka ole, Banglakin hyvin kävelymatkan päässä. Rantaan 300m, vaikka mieluummin sitä mopolla jonnekkin muulle piitsille tuleekin pyyhällettyä.
Mun mielestä on tärkeää että hotelli on kävelymatkan päässä keskustasta ja biitsistä. Kokemusta on viime lomamatkalta, jolloin hotellin sijainti oli turhan syrjäinen. On jokseenkin turhauttavaa kun joka paikkaan pitää aina lähteä tuk-tukilla...
Vastaa Viestiin