Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Kolme päivää ja sit thaimaata kohti....
Oon aikast hyvin saanut infoo näiltä sivuilta mut olis viel yx tiedon puute..
Omistan pitkät hiukset ja tarvitseeko minun raahata kaikki hiusten hoito tuotteet suomesta vai löytyykö laadukaita hius shampoita ja hoitoaineita myös thaimaasta?????
Ai niin, löytyykö hiusten pidennyksiä (aitoja)????
Samat hiushoitotuotteet samoine merkkeineen löytyy myös Thaimaasta... Ja hiustenpidennyksiä saa sekä aidoilla että ei-aidoilla hiuksilla. Ainut asia mitä kannattaa tuoda Suomesta on ihan perusihorasva (ei siis aurinkovoide vaan perus nivea) koska monet ihorasvat ovat Thaimaassa ihoa valkaisevia...
selittäkääs tietämättömälle mihin näitä rasvoja tarvitsee? Itse en ole koskaan kokeillut mitään rasvoja, kun ei ole mitään aihetta ilmaantunut. Mikä sellainen aihe voisi olla? Tarvitsenko minäkin tietämättäni näitä?
Mikä lie se perusiho rasva
Ainakin erillaisia ihovoiteita löytyy myös "tuhansittain"(niveoita ym ym.) täysin samoja kuin Euroopassa , useimmat vielä tuontitavaraa ilman mitään ihonvalkaisu aineita.
Jos haluaa valkaista ihoaan pitää pestä itsensä BKK:n vedellä,se auttaa ,kertovat thaimaalaiset tietolähteet
Ainakaan senvuoksi etteikö paikan päältä löytyisi , ei tarvitse mukana rahdata ,ellei sitten kärsi jotain allergiaa.
Kiitti tiedoista ja kommenteista nämä kevensi huomattavasti matkalaukkua.....
Nyt on sit retkikassi pakattu ja laitettu oven viereen odottamaan lauantaita jotta pääsee thaimaan lämpöön....
Eipa sita rasvaa kannata tosiaan himasta asti raahata, oon huomannut etta ainakin ne kosteusvoiteet, joita oon Watsons'ilta ostanut, on parempia kuin perus-niveat. Vaikka eipa niita juurikaan kylla taalla tarvitse, mun iho tykkaa ainakin kosteasta ilmasta jo sen verran etta rasvan kanssa lotraaminen on aika turhaa. Kotosalla saa talvisaikaa kaataa litratolkulla lotionia paalleen, ettei ihan polisisi olemattomiin
miu
Life offers thousands of possibilities.
All we have to do is pick one. -Dalai Lama-
me ainakin todettiin et seuraavalle reissulle ei oteta suomesta mitään pesuaineita,rasvoja ym. vaan ostetaan sieltä. on niin paljon halvempia ja vartalorasvat tosi hyviä ja hyvän tuoksuisia.
ostettiin jopa tänne kotia sieltä jotain kemppari tavaraa.
6000 THB maksoin näistä ja pidennykset ovat vyötäröön asti. Hyvin löytyy paikkoja, joissa tekevät nimenomaan aidoista hiuksista. Menet vain putiikkiin sisään ja kyselemään.
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
Rasvoista vielä. Muuta en ole ottanut suomesta kuin bebanthenin (apteekista). Loistava apu jos sattuu kärähtämään. Myöskin haavoihin. ja vielä on pieni tuubi eli ei vie tilaa.