Ja mä niin päätin että en koskaan matkusta finskillä enkä Thaimaassa aio ikinä käydä. No nyt on varattu lennot Finskiltä thaikkuihin 1.5.14-15.5.14. Noh itse asiaan.
Maailmaa on matkailtu ristiin ja rastiin, ja varsinkin Hawaiin jälkeen on todella kovat odotukset Thaimaan suhteen. Olen ajatellut että otettaisiin jatkolennot Bangkokista Surattiin tai Samuille.
Vähän sen mukaan, että mitenkä noita lentoja halvimmalla tai helpoiten löytyy. Olen vähän jo yrittänyt katsella, mutta en ole alle 170€ per nassu vielä löytänyt. Joten jatkan etsiskelyä, ellei jollakulla olisi suoraan heittää vinkkiä halvasta jatkolennosta?
Lentohan on hyvissä ajoin perillä ja jatkolennonkin jälkeen jää hyvin aikaa etsiä hotelli. Meinasin että olisi kuitenkin varannut etukäteen muutamaksi päiväksi Samuilta hotellin ja vähän pyörinyt ja katsellut että minne siitä jatkaisi.
Lennetään siis vaimon kanssa, emmekä ole hakemassa mitään yöelämää reissulta. Sellainen rauhallisen ja menevän välimaasto voisi olla meille sopivin. Pitäisi olla kohteessa riittävästi aktiviteettejä. En oikein osaa sanoa mitä? Kalastusta ainakin yhden päivän ajan! Mahdollisesti ATV:llä saaren tutkiskelu? Vai sopiiko tuohon paremmin se Ko tao saari?
Tahtoisimme sisällyttää myös matkaamme Khao sok national parkin. Pääsisi kuulema melomaan kajakeilla aivan mahtavissa maisemissa. Miten kannattaisi tämä hoitaa? Päiväreissuna operoituna esim Samuilta vaiko ihan lähtisi ajan kanssa ja ottaisi esim hotellin jostain lähistöltä?
Millaisia ehdotuksia heittäsiitte 2.5 - 12.5 ajelle? Vähän samuita, vähän viidakkoa ja kenties vähän vielä jotain muutakin? Loppu kolme päivää varaamme Bangkokin pintaraapaisuun