Olemme lähdössä heinäkuun puolessa välissä Bangkokkiin ja Battayalle. Onko hyviä vinkkejä hampaiden valkaisupaikoista ja hinnoista?

Niin tama on siis varmaan 'vastaava hoito' tuolle kristallivalkaisulle mista edellisessa viestissa annettiin suomen hinta 287E? Koska ei thaimaasta laser-valkaisua taida 3000:lla saada, nayttaisi olevan siella kympptonnin kieppeilla aikalailla joka paikassa. Toi kristallivalkaisu taas perustuu johonkin valkaisuaineisiin ja kiillotusjuttuihin.. Lopputulos kuitenkin molemmissa ilmeisesti yleensa hyva muttei missaan tapauksessa vuosikausia kesta. Mun pitais kayda tommonen joku sammyn hoitoa vastaava testaamassa tassa kesalla joku paiva.sammy77 kirjoitti:Olen ottanut Bangkokissa vastaavan hoidon ja operaatio kesti noin tunnin. Hinta oli koko hoidolle 3000 bth.
Kannattaisko joskus pestä hanpaat kyllä ne valkenee pestessäkin
Emäntä on yksityisellä hammaslääkäriasemalla töissä, ja sanoi että heillä tehdään jollain valkaisuaineella tuo valkaisu, hinta alkaa hieman alle 200 eurosta ja 'peruspaketti' sisältää hampaiden mukaan tehdyn muotin, ja aloituspaketin noita valkaisuaineita, sekä ensimmäisen valkaisun siellä hammaslääkäriasemalla.sammy77 kirjoitti:jonkinlainen muistikuva että olis noin 400 eur kun olen hammaslääkärin vastaanotolla kattonut tarjouksia.
Tästä kysäisin emännältä joka työskentelee yksityisellä hammaslekurilla, ja kertoi seuraavaa:roomeo67 kirjoitti:Tehdäänkö Suomessa laserilla hampaiden valkaisua,jos tehdään niin missä ja paljonko maksaa.
Itse olen käsittänyt asian niin että se tehdään kaikkiin hampaisiin.roomeo67 kirjoitti:Tehdäänköhän se valkaisu vain etummaisiin hampaisiin vaan,vain kaikkiin.Kauankohan laserin vaikutus kestää.