Hua hin- Hiltonin ranta täynnä auringonpalvojia??

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
larsa

Hua hin- Hiltonin ranta täynnä auringonpalvojia??

Viesti Kirjoittaja larsa »

Olemme lähdössä tuossa joulun aikoihin Hua hiniin ja Hilton hotelliin.
Olin lukevinani jostakin, että Hiltonin ranta oikein kuhisee ihmisiä? onko totta?
Olisin ehkä itse toivonut jotain vähän rauhallisempaa rantaa, jossa ei tunne olevansa kuin silli purkissa. :D
Viimeksi olin uudenvuoden tienoilla hua hinissa ja silloin Blue wave-hotellissa ja täytyy sanoa että ranta oli ihana. pystyi kävelemään pitkiä matkoja. eikä kyllä todellakaan ollut liikaa porukkaa, muuta kuin ihan siinä hotellin edessä olevalla alueella.
onko tämä hiltonin ranta kuinka pitkä? en nimittäin itse jaksa löhöillä vain aurinkotuolissa vaan haluaisin nimenomaan kuljeskella rannalla pidempiäkin matkoja. onnistuukohan tämä siis Hiltonin rannalla? Jos joku siellä oleillut voisi vähän informoida tästä asiasta :-)
pak wan
Mr Khiiniau

Viesti Kirjoittaja pak wan »

beachia on kilometrien verran käveliälle.

rannalla on myös ratsastusta ..eli ei beacj ihan pieni ole :-D

http://www.thaiwaysmagazine.com/hua_hin ... a_hin.html

-pak wan
hemeju

Re: Hua hin- Hiltonin ranta täynnä auringonpalvojia??

Viesti Kirjoittaja hemeju »

larsa kirjoitti:Olemme lähdössä tuossa joulun aikoihin Hua hiniin ja Hilton hotelliin.
Olin lukevinani jostakin, että Hiltonin ranta oikein kuhisee ihmisiä? onko totta?
Katseleppas tätä kuvaa linkistä.

Kuvaajan selän takana alkaa sitten se ranta, jota voit käveleskellä eteenpäin ja siellä vähemmän väkeä.
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Ja kiviä laskuveden aikaan, uidaan varovasti siellä!! :-D
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/album_p ... ic_id=1296
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Tossu-nalle

Viesti Kirjoittaja Tossu-nalle »

Rantaa on Hiltonilta Blue Wave hotellin vieressä sijaitsevalle Takiap kukkulalle asti. Kivilöitä ja itseään grillaavia turisteja on runsaasti vain aivan Hiltonin seutuvilla. Satakunta metriä Hiltonista etelään alkaa kivetön ranta jossa on vain "satunnaisia matkailijoita", keitaita löytyy sieltä täältä matkan varrelta. Vakuudeksi liitän kuvan, joka on otettu Sofitelin paikkeilta etelään. Takiap- kukkula jää justiinsa kuvan vasemman reunan ulkopuolelle.
Kuva
larsa

Viesti Kirjoittaja larsa »

tuohan kuulostaa jo hyvältä :-) pitäisi nyt vaan tämä matkakuume saada laantumaan, kun vasta sitten joulukuussa lähtö sinnepäin :wink:
pak wan
Mr Khiiniau

Viesti Kirjoittaja pak wan »

enpäs voi olla komentoimatta kun kamalan julkeuden huomasin tuossa kuvassa :shock:

ulkomaalainen turisti yläosattomissa , hyi hyi Thaimaa on siveuden kehto.
Maassa maan tavalla ja vaatteet päälle uimarannoilla tai nokka kohti Teneriffaa [-X

-pak wan
kinapori
nuorisojoukot.net
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Pattayan Jomtie Beachilla löytyy myös brittejä ja venakkoja ja muita falangi neitoja / rouvia yläosattomissa :shock: . Itse rannalla lähes joka päivä lomalla lenkkeilin ja siellä ne yläosattomat ja peitetyt tissit sovussa näytti olevan.
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
BlackMike
ATM

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

pak wan wrote:
hyi hyi Thaimaa on siveuden kehto
Öööö, jaa, että mitä? Niin näennäistä on sekin asia Thaimaassa. Mutta tottakai tekopyhyyttä voidaan lietsoa ja ruokkia noin väittämällä.
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

paljaita tissejä ei koskaan ole liikaa :shock:
Kuki
paha porvari

Viesti Kirjoittaja Kuki »

jee kirjoitti:paljaita tissejä ei koskaan ole liikaa :shock:
Aivan :lol:
Köyhälle kaikki on kallista.
natalie

Viesti Kirjoittaja natalie »

riippuu rannan kohdasta. voithan toki ottaa aurinkoa Hiltonin allas-alueellakin missä minä ainakin itse viihdyin.
meduusa
Huahinisti

Viesti Kirjoittaja meduusa »

pak wan kirjoitti:enpäs voi olla komentoimatta kun kamalan julkeuden huomasin tuossa kuvassa :shock:

ulkomaalainen turisti yläosattomissa , hyi hyi Thaimaa on siveuden kehto.
Maassa maan tavalla ja vaatteet päälle uimarannoilla tai nokka kohti Teneriffaa [-X

-pak wan
Ja enpä voi minäkään olla kommentoimatta, nyt kun tämä ketju nousi taas pintaan:minulla on tuntuma ja sisäpiirin tietoa,ehkä, että tämä kuva on otettu juuri SIKSI :shock: , eikä suinkaan siksi, että sillä saadaan esitellä palstalaisille Hua Hinin iki-ihanaa rantaviivaa, vaikka käyhän se siihenkin vallan mainiosti.

Bong! :-D :lol: :lol:
Peku

Viesti Kirjoittaja Peku »

Thaimaalaisia ei näe ilman bikinin yläosaa...ei rannalla.
Vastaa Viestiin