Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Lentoliput ostettu Bangkokiin elokuun lopulle. Matkalle lähdössä kaksi sinkkunaista, joten reissulta haluaisimme tietty aurinkoa, lämpöä, shoppailua ja jonkin verran menoa&meininkiä (lue; ei perhekohteita, vaan nuorehkoa seuraa, mieluiten miespuolista.. )
Mitä paikkoja siis suosittelette? Reissu kestää melkein pari viikkoa ja lopussa täytyy tietty Bangkokissa viettää pari päivää. Itse olen ollut kerran aikaisemmin Thaimaassa, silloin tuli käytyä Bangkokissa, Koh Changilla ja Pattayalla..
Koh samui chaweng beack ..Koh Tao vaan lieneeko elokussa monsuunit ja sadetta niin kuin esteri vainaan hmm.
enkelten kaupunki on hyvä biletyspaikka on mestoja paljon
siis bangkok. Kaosan roadille vuan siällä on länkkäreitä jos niiden seura kiinnostaa ja aina voi tavata vaikka jotain heeboja joiden matkaan lyöttäyttyy ja siirtyy jonnekin muuhun paikkaan chillailemaan yhdessä.
jos taas haluaa paikallisiin tutustua niin ei muuta kun hiukset vaaleiksi ja
saa huomata että eivät pysty oleen hypistelemättä ja suosio on takuu varma joka paikassa.
jos taas haluaa paikallisiin tutustua niin ei muuta kun hiukset vaaleiksi ja saa huomata että eivät pysty oleen hypistelemättä ja suosio on takuu varma joka paikassa.
No eivat ne nyt kauheasti hypistele.. Kylla Thaimaassa kunnioitetaan ihmisten personal spacea enemman kuin esim. Etela-Euroopassa tai Intiassa jne. Tietty sitten jos hypistelee ensin itse niin kylla ne varmaan hypistelee takaisin
Salskeita farangimiehia taasen loytyy tosiaan saarilta, Bangkokista Khao San Roadilta, ja Bangkokista sukhumvit soi 40:lta
pak wan kirjoitti:... sadetta niin kuin esteri vainaan hmm.
Taitaapi olla krabyy, joka on joskus jakanut tietoa tuosta ESTER asiasta.
Nimi ei siis ollut Esteri vaan Ester. Ester ei ole vainaa, koska ei ole koskaan syntynytkään.
Sanonta, 'vetta kuin esterin perseestä', on saanut alkunsa Ester-merkkisestä vesipumpusta. Sellaisesta valurautaisesta, jolla pumpattiin esim maataloissa vettä syvistä kaivoista.