Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 17.11.2010 7:05
Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Kaikki saattaa muuttua mutta tämmöistä olen ajatellut 4 vko aktiviteetiksi. Onko liikaa paikkoja vai sopivasti? mitään mitä kannattaa jättää pois tai ottaa ehdottomasti tilalle?
Lennot 1.4. Bangkok ja takaisin 30.4.
Bangkokista suoraan (lentäen) Krabille aloittamaan loma rauhottumaan ja aloittamaan loma. Ehkä melomista ja joku saari nopea käynti. Lähinnä vain loman aloitus tänne että tajuaa että nyt alkoi loma. Ihan lähinnä makoilua.
Sieltä Khao Sok kansallispuistoon siellä muutamat päivä ja yöt. Ainakin 1 yö järvellä.
Sitten Koh Tao saarelle käymään sukelluskurssi.
Sieltä pohjoiseen Chiang Mai (joko juna tai lento tms) + Pai tai tms + joku vuorikylä ja tulomatkalla bussilla takaisin Bangkokkiin..
Viimeiset päivät Bangkok ostoksilla ja jos aikaa/tylsää niin käynti Kwai Joen sillalla/ Ayutthayan jne..
Intiassa pärjäsin hyvin reilut 5 viikkoa niin eiköhän 4 viikkoa thaimaassa ole aika helppoja?
Koitan reissun pärjätä 1500€urolla mutta tilillä on enemmän jos tarve tulee.
Juopoteltua ei tule varmasti puoliakaan päivistä.. Ainut kallis on varmaan tuo sukelluskurssi mutta joku reilu 200€ sekin vain on.
Olisiko tuossa jotain liikaa/jotain mitä kannattaisi ehdottomasti matkan varrella katsoa?
Skytrain on ilmeisesti valmistunut Bangkok lentokentälle asti? Jos hyppään siihen kun kone laskeutuu niin missä kannattaa hypätä pois, niinkuin elämänsä ekaa kertaa Bangkokissa..
Missä olisi Bangkok semmoinen paikka missä olisi helppo laittaa rinkka päiväksi säilytykseen? Kone laskeutuu aamulla ja tarkoitus olisi jatkaa matkaa heti yöllä yöbussilla tai junalla eteenpäin..
Kannattaako ottaa mukaan Thaimaahan hyttysverkko? Onko se valmiina ihan joka majoituksessa? Intiassa oli 6 viikkoa mukana ja taisin käyttää 1 ainoan kerran kun sängynpäällä valmiina ollut verkko oli niin hajalla..
Saako Thaimaassa yleensä kuinka nopeasti paikkoja juniin tai busseihin.. Pitääkö niitä varata kuinkapaljon aikaisemmin? esim saako lipun yleensä samanpäivän, huomisen vai ensiviikon junaan..
Kun olen Thaimaassa siellä on songkhram, ainakin luin että tämä vaikuttaa Chiang Mai matkustukseen, se on täynnä turisteja sekä paikallisia.. majoitukset täysi ja junat jne.. vaikuttaako samalla tavalla koko maahan?
kysytään taas lisää myöhemmin...
Lennot 1.4. Bangkok ja takaisin 30.4.
Bangkokista suoraan (lentäen) Krabille aloittamaan loma rauhottumaan ja aloittamaan loma. Ehkä melomista ja joku saari nopea käynti. Lähinnä vain loman aloitus tänne että tajuaa että nyt alkoi loma. Ihan lähinnä makoilua.
Sieltä Khao Sok kansallispuistoon siellä muutamat päivä ja yöt. Ainakin 1 yö järvellä.
Sitten Koh Tao saarelle käymään sukelluskurssi.
Sieltä pohjoiseen Chiang Mai (joko juna tai lento tms) + Pai tai tms + joku vuorikylä ja tulomatkalla bussilla takaisin Bangkokkiin..
Viimeiset päivät Bangkok ostoksilla ja jos aikaa/tylsää niin käynti Kwai Joen sillalla/ Ayutthayan jne..
Intiassa pärjäsin hyvin reilut 5 viikkoa niin eiköhän 4 viikkoa thaimaassa ole aika helppoja?
Koitan reissun pärjätä 1500€urolla mutta tilillä on enemmän jos tarve tulee.
Juopoteltua ei tule varmasti puoliakaan päivistä.. Ainut kallis on varmaan tuo sukelluskurssi mutta joku reilu 200€ sekin vain on.
Olisiko tuossa jotain liikaa/jotain mitä kannattaisi ehdottomasti matkan varrella katsoa?
Skytrain on ilmeisesti valmistunut Bangkok lentokentälle asti? Jos hyppään siihen kun kone laskeutuu niin missä kannattaa hypätä pois, niinkuin elämänsä ekaa kertaa Bangkokissa..
Missä olisi Bangkok semmoinen paikka missä olisi helppo laittaa rinkka päiväksi säilytykseen? Kone laskeutuu aamulla ja tarkoitus olisi jatkaa matkaa heti yöllä yöbussilla tai junalla eteenpäin..
Kannattaako ottaa mukaan Thaimaahan hyttysverkko? Onko se valmiina ihan joka majoituksessa? Intiassa oli 6 viikkoa mukana ja taisin käyttää 1 ainoan kerran kun sängynpäällä valmiina ollut verkko oli niin hajalla..
Saako Thaimaassa yleensä kuinka nopeasti paikkoja juniin tai busseihin.. Pitääkö niitä varata kuinkapaljon aikaisemmin? esim saako lipun yleensä samanpäivän, huomisen vai ensiviikon junaan..
Kun olen Thaimaassa siellä on songkhram, ainakin luin että tämä vaikuttaa Chiang Mai matkustukseen, se on täynnä turisteja sekä paikallisia.. majoitukset täysi ja junat jne.. vaikuttaako samalla tavalla koko maahan?
kysytään taas lisää myöhemmin...
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Vähän tiukalta toi sun suunnitelma näyttää. Varsinkin jos Koh Tao - Chiang Mai välin junalla meinaat. Se väli kun syö matka-aikaa 2 pv pahimmillaan. Sinne sun tänne lentoliput taas rokottaa tuota 1500 matkakassaa. Jospa pysyisit tän reissun sielä eteläthaimaassa, ja sit seuraavalla reissulla pohjoisen. Se sukelluskurssikin syö aikaa sen verran että aikasi loppuu kesken. Pistä noi mainitsemasi paikat paperille aikajanaan, niin huomaat tilanteen itsekin.
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Ei saa välttämättä paikkoja paikallisten juhlapäivien aikaan , esim juuri Songkran. Kannattaa siis välttää matkustamista juhlapyhien tienoilla.Saako Thaimaassa yleensä kuinka nopeasti paikkoja juniin tai busseihin.. Pitääkö niitä varata kuinkapaljon aikaisemmin? esim saako lipun yleensä samanpäivän, huomisen vai ensiviikon junaan..
Eiköhän tuon neljä kohdetta selvitä neljässä viikossa . Itse kyllä menisin suoraan sinne Krabille lentäen tuossa ekana päivänä ja ihmettelisin sitä Bangkokia vasta lopussa. Olisi sitten rento olo jo ekana iltana kun pääsisi hotelliin sinne Krabille. Onhan tuossa pari raskasta siirtymistä mutta eiköhän nuo kestä.
Chiang Maissa tuo Songkran kestää kanssa monta päivää, mahtaako hermo kestää koko ajan siellä. On se kyllä hullu juhla ja kerran se kannattaa kokea, niin osaa varoa sitten myöhemmin.

Hyttysverkot on olleet niissä paikoissa missä on tarvittu, rantakohteissa siis. Jos se ei vie tilaa liikaa niin voihan semmosen ottaa mukaan varmuuden vuoksi.
JussiM varoittelee näköjään liian tiukasta aikataulusta. Joo, sehän riippuu aika paljon siitä että selviääkö reilussa viikossa noista kahdesta ensimmäisestä .Karabi + Khao Sok.
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 17.11.2010 7:05
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Joo siis suoraan ekana päivänä ajattelin jo lentää Bangkokista Krabille. Mahdollisuus on myös että lennän suoraan Chiang Maihin jostain päin etelä Thaimaata.
Chiang Mai ei suuremmen kiinosta kuin muutama päivä, enemmän ne pikkukylät esim Pai. En tykkää isoista kaupungeista, vaikka aika pieni ilmeisesti Chiang Mai onkin verrattuna vaikka Bangkokkiin.
Krabi on alussa lähinnä siksi että sinne saa halvalla suoran lennon Bangkokista ja tuo Khao Sok kiinostaa kovasti. En viitsi tehdä edes taas reissua sinne Koh Taoltakaan.
ajankäyttö voisi olla about näin:
1 viikko Krabi/Khao Sok (matkat Bangkok - Krabi lento 2h, Krabi - Khao Sok bussi muutama tunti)
1 viikko Koh Tao (tämä siksi kun haluan sukelluksen käydä ja täällä pitäisi olla hyvä se, matkaa Khao Sokilta puoli päivää tai vaikka 1 yö)
sitten jotenkin pohjoiseen, jos menen maata pitkin niin voin matkalla pysähtyä Kwai Joella tms tai sitten lennän jostain etelästä. Jos päätän lentää niin se ei pitäisi tuoda lovea matkabudjettiin, rahaa on enemmänkin varmuudeksi tilillä.
Pohjoisessa Chiang Mai muutamat päivät ja viikko Pai + ehkä joku muu kylä.
Pari vikaa päivää Bangkok hyvä hotellihuone missä valmistautuu paluuta arkeen Suomessa ja ostaa tuliaiset vaimolle ja lapselle.
Onhan tossa toisaalta paljon mutta itse en ihan rantalomaa 4 viikkoa kyllä jaksa, siksi olin ajatellut tuon 2 viikkoa etelässä ja 2 viikkoa pohjoisessa.
Niin ja mikään ei ole kiveen kaiverrettu, voin muuttaa matkanaikana suunitelmia miten vain.. vaikka oisin krabilla koko 4 viikkoa tai suutun Thaimaahan ja lähden Kambodiaan
mutta alustava suunitelma tällähetkellä, mitään en aio varata etukäteen..
Toinen vaihtoehto on että suoraan Bangkokista Koh Taolle, sieltä Khao Sok, ja sitten jo lento pohjoiseen. Joko Phuketista tai Krabilta, mistä saakaan nopeiten helpolla. Niin että enintään 1 yö Phuket/Krabi.. pelkästään lennon takia sinne kun on ihan Khao Sok lähellä.
Chiang Mai ei suuremmen kiinosta kuin muutama päivä, enemmän ne pikkukylät esim Pai. En tykkää isoista kaupungeista, vaikka aika pieni ilmeisesti Chiang Mai onkin verrattuna vaikka Bangkokkiin.
Krabi on alussa lähinnä siksi että sinne saa halvalla suoran lennon Bangkokista ja tuo Khao Sok kiinostaa kovasti. En viitsi tehdä edes taas reissua sinne Koh Taoltakaan.
ajankäyttö voisi olla about näin:
1 viikko Krabi/Khao Sok (matkat Bangkok - Krabi lento 2h, Krabi - Khao Sok bussi muutama tunti)
1 viikko Koh Tao (tämä siksi kun haluan sukelluksen käydä ja täällä pitäisi olla hyvä se, matkaa Khao Sokilta puoli päivää tai vaikka 1 yö)
sitten jotenkin pohjoiseen, jos menen maata pitkin niin voin matkalla pysähtyä Kwai Joella tms tai sitten lennän jostain etelästä. Jos päätän lentää niin se ei pitäisi tuoda lovea matkabudjettiin, rahaa on enemmänkin varmuudeksi tilillä.
Pohjoisessa Chiang Mai muutamat päivät ja viikko Pai + ehkä joku muu kylä.
Pari vikaa päivää Bangkok hyvä hotellihuone missä valmistautuu paluuta arkeen Suomessa ja ostaa tuliaiset vaimolle ja lapselle.
Onhan tossa toisaalta paljon mutta itse en ihan rantalomaa 4 viikkoa kyllä jaksa, siksi olin ajatellut tuon 2 viikkoa etelässä ja 2 viikkoa pohjoisessa.
Niin ja mikään ei ole kiveen kaiverrettu, voin muuttaa matkanaikana suunitelmia miten vain.. vaikka oisin krabilla koko 4 viikkoa tai suutun Thaimaahan ja lähden Kambodiaan

Toinen vaihtoehto on että suoraan Bangkokista Koh Taolle, sieltä Khao Sok, ja sitten jo lento pohjoiseen. Joko Phuketista tai Krabilta, mistä saakaan nopeiten helpolla. Niin että enintään 1 yö Phuket/Krabi.. pelkästään lennon takia sinne kun on ihan Khao Sok lähellä.
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viestit: 33746
- Liittynyt: 15.12.2003 11:22
- Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
- Viesti:
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Ei Pai ole niinkään pikkukylä vaan pieni kaupunki. Näin korkea sesongin aikaa paljon Thaimaalaisia turisteja ja ulkomaalaisia reppureissaajia. Chiang Mai taas on Bangkokin jälkeen Thaimaan toiseksi suurin kaupunki, jos nyt oikeen muistan.Chiang Mai ei suuremmen kiinosta kuin muutama päivä, enemmän ne pikkukylät esim Pai. En tykkää isoista kaupungeista, vaikka aika pieni ilmeisesti Chiang Mai onkin verrattuna vaikka Bangkokkiin.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
- TheShiningBar
- Bar and Cafe
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 18.1.2010 7:46
- Paikkakunta: Chiang Mai
- Viesti:
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
chiang mai on kylla aivan pikkukyla jos sita bangkokiin vertaa.
eikos ne numerot oo jotain semmosta etta chiang mai kaupunki about 200 000 eli just tampereen kokosta hommaa. provinssissa sitten joku 2-3milj.
ei jaksa hitaalla netilla googletella varmistuksia.
enemman jengia ja isompia mestoja taitaa olla aika monikin kaupunki thaimaassa.
tieda sitten mista tuo juttu on lahteny etta chiang mai olisi toisiksi isoin kaupunki.
ehka siitta etta kyseessa varmasti on toisiksi "tarkein" kaupunki tai jotain vastaavaa.
eikos ne numerot oo jotain semmosta etta chiang mai kaupunki about 200 000 eli just tampereen kokosta hommaa. provinssissa sitten joku 2-3milj.
ei jaksa hitaalla netilla googletella varmistuksia.
enemman jengia ja isompia mestoja taitaa olla aika monikin kaupunki thaimaassa.
tieda sitten mista tuo juttu on lahteny etta chiang mai olisi toisiksi isoin kaupunki.
ehka siitta etta kyseessa varmasti on toisiksi "tarkein" kaupunki tai jotain vastaavaa.
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Chiang Mai 142,632 asukasta ja brovinssi: 970 000. Thaimaan kuudenneksi suurin kaupaunki wikipedian mukaan elokuussa 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ci ... population
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ci ... population
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Tossa on muutama ihan ok vaihtoehto, jos lentää. Kantsii varata ajoissa lennot, kun porukkaa kulkee paljon Songkranina Chiang Maihin (n. miljoona turistia - sekä paikallisia, että ulkomaisia). Muutenkin, mitä aiemmin varaa...niin sitä edukkaammin saa on noitten halpalento yhtiöitten politiikka.StaggerLee kirjoitti:Mahdollisuus on myös että lennän suoraan Chiang Maihin jostain päin etelä Thaimaata.
Hat Yaista tai Phuketista suora lento Air Asialla Chiang Maihin, Hat Yai on lähempänä noita sun mainitsemia kohteita:
http://www.airasia.com
Tietysti pompulla pääsee Bangkokin kautta miltä vaan kentältä, mutta kalliimpi vaihtoehto ja oma vaivansa laukkua kikkailla hihnalta ja venailla vaihtoa BKK.
Samuiltakin pääsee (kalliilla) lennolla Bangkok Airwaysilla suorana, jos sinne oot sattunut eksymään pyöriessäsi.
http://www.bangkokair.com
- TheShiningBar
- Bar and Cafe
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 18.1.2010 7:46
- Paikkakunta: Chiang Mai
- Viesti:
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
ai tosiaan noin pienia lukemia tarjoaa wikipedia.teepee kirjoitti:Chiang Mai 142,632 asukasta ja brovinssi: 970 000. Thaimaan kuudenneksi suurin kaupaunki wikipedian mukaan elokuussa 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ci ... population

toisaalta thaikuthan ei siirtele kirjojaan eika ilmottele mihinkaan kun vaihtavat kaupunkia, joten veikkaan etta nuo luvut ovat aikalailla alakanttiin todellisesta.
kuitenkaan ei siis olla lahellakaan thaimaan toisiksi isointa kaupunkia.
hyva mesta, samoin pai.
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Näistä on ennenkin jossain väännetty, mutta noi on kyllä aika persiillään tuolla wikipediassa anyway.teepee kirjoitti:Chiang Mai 142,632 asukasta ja brovinssi: 970 000. Thaimaan kuudenneksi suurin kaupaunki wikipedian mukaan elokuussa 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ci ... population
Immigration arveli joskus, että ois n.5 milj. provinsissa ja selkeesti reilut puolisen miljoonaa kaupungissakin. Jos en väärin muista, niin pelkkiä ulkomaalaisiakin oli toistasataa tuhatta immigrationin mukaan provinssissa jonain huippuvuonna, tän taas luin Chiang Mai Mailista silloin taannoin.
Onhan Chiang Main kaupunkialue kooltaankin suunnilleen Helsinki-Vantaa-Espoon kokoinen pinta-alaltaan, jos lyö kartat päällekkäin. Liikennemäärien lisääntymisestä päätellen valtava määrä Bangkokilaisia muuttanut tulvien ym. syiden takia viime aikoina/vuosina myöskin Chiang Maihin. Kattellu vaan Bkk rekisterissä olevien autojen lisääntyneen huimasti liikenteessä. Ja muutenkin liikenne on aivan eri kuin vaikkapa ihan muutama vuosikaan taaksepäin.
Monesti nähny eri yhteyksissä Bangkok Postissa ym. arvioita, että edelleen Chiang Mai olisi toiseksi suurin ja Hat Yai ihan siinä hilkulla samoissa luvuissa. Toki Korat ja muutama muukin suuri aika samanmoisia. Samassa artikkelissa ennustivat Pattayan olevan vuonna 2020-2025 toiseksi suurin Thaimaan kaupungeista.
Vaikeahan noita on tietää, kun porukka on kirjoilla missä sattuu ja Chiang Main vuoristossa eivät välttämättä omista edes syntymätodistuksia, saati että ois missään kirjoissa.
Sorry OT.

EDIT: Ja noikin mitä wikipedian listauksessa on laitettu omiksi kaupungeikseen Chiang Mai/Hat Yai/Korat edelle ovat kyllä vaan suur Bangkokin osia, mielestäni kuuluisi laskee siihen Bangkokiin vaan mukaan. Mutta, eihän nää toisaalta oo mielipidekysymyksiä.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ci ... population
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Airport Link on ton systeemin nimi, ei ole siis varsinaisesti skytrain. Siitä kannattanee/voi jäädä joko Makkasan metroasemalla tai Phaya Thai skytrain asemalla, riippuen kummalla aikoo jatkaa eteenpäin. Phaya Thai on mukavempi isompien kantamusten kanssa.StaggerLee kirjoitti:Skytrain on ilmeisesti valmistunut Bangkok lentokentälle asti? Jos hyppään siihen kun kone laskeutuu niin missä kannattaa hypätä pois, niinkuin elämänsä ekaa kertaa Bangkokissa..
Kaikilla bussi-, juna- ja lentoasemilla on edukkaita säilytyspaikkoja. Kaikilla isoilla ostareilla samoin.StaggerLee kirjoitti:Missä olisi Bangkok semmoinen paikka missä olisi helppo laittaa rinkka päiväksi säilytykseen? Kone laskeutuu aamulla ja tarkoitus olisi jatkaa matkaa heti yöllä yöbussilla tai junalla eteenpäin..
Ylensä saa jopa ihan tunnin - kahden varoitusajalla, varsinkin busseihin. Songkran ym. pyhät sotkee sitten näitä aika rajusti, voi olla viikko tolkullakin varattuja. Normi arkena olen yleensä pyrkinyt hakeen junalipun päivää tai kahta ennen, ettei tule yllätyksenä pelkkää istumapaikkaa, vaan saa sen haluamansa II-luokan sleeper alapedin sieltä sitten varmemmin.StaggerLee kirjoitti:Saako Thaimaassa yleensä kuinka nopeasti paikkoja juniin tai busseihin.. Pitääkö niitä varata kuinkapaljon aikaisemmin? esim saako lipun yleensä samanpäivän, huomisen vai ensiviikon junaan..
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Minusta joku sanoi hyvin (jep, lähdeviitteet kunnossa), että Bangkok on Thaimaan suurin kaupunki ja Chiang Mai suurin kylä. Pitää minusta melko hyvin kutinsa. Chiang Maissa on tiettyä kylämäisyyttä kun keskusta on pieni ja helposti suunnistettava ja korkeita taloja on verrattain vähän.Lasse kirjoitti:Ei Pai ole niinkään pikkukylä vaan pieni kaupunki. Näin korkea sesongin aikaa paljon Thaimaalaisia turisteja ja ulkomaalaisia reppureissaajia. Chiang Mai taas on Bangkokin jälkeen Thaimaan toiseksi suurin kaupunki, jos nyt oikeen muistan.Chiang Mai ei suuremmen kiinosta kuin muutama päivä, enemmän ne pikkukylät esim Pai. En tykkää isoista kaupungeista, vaikka aika pieni ilmeisesti Chiang Mai onkin verrattuna vaikka Bangkokkiin.
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 17.11.2010 7:05
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Kiitos paljon kaikille vastauksista.
Kone laskeutuu 2.4. Bangkok ja nyt on jo ostettuna jatkolento Krabille samalle päivälle. Siellä sattuu olemaan muutama ystävä joten heidän kanssa olisi siellä tarkoitus vähän ottaa aurinkoa ja olutta.. sitten sieltä Khao Sok:in kautta Taolle. Jos tän koko rumpan saa 2 viikkoon niin sitten menen sinne pohjoiseen. En tiedä vielä millä mutta sitten sen näkee.
Kone muuten laskeutuu aamulla about 0700 ja Krabin lento taisi lähteä about 1500.. Jos laukun jättää kentälle niin onko tuolla Bangkok lentokentän lähellä mitää missä kannattaisi käydä? Aikaa siis olisi muutamia tunteja..
Kone laskeutuu 2.4. Bangkok ja nyt on jo ostettuna jatkolento Krabille samalle päivälle. Siellä sattuu olemaan muutama ystävä joten heidän kanssa olisi siellä tarkoitus vähän ottaa aurinkoa ja olutta.. sitten sieltä Khao Sok:in kautta Taolle. Jos tän koko rumpan saa 2 viikkoon niin sitten menen sinne pohjoiseen. En tiedä vielä millä mutta sitten sen näkee.
Kone muuten laskeutuu aamulla about 0700 ja Krabin lento taisi lähteä about 1500.. Jos laukun jättää kentälle niin onko tuolla Bangkok lentokentän lähellä mitää missä kannattaisi käydä? Aikaa siis olisi muutamia tunteja..
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Ei ihan lähellä kenttää ole mitään erityisen kiinnostavaa. Yhtä hyvin voitte hurauttaa Airport Link -junalla keskustaan:
City Linen lippu on edullinen ja matka-aika vakio katujen ruuhkasta riippumatta. Radan korkeuksista kaupunkiakin näkyy
taksia paremmin. Asiaa on sivuttu aiemmin tässä ketjussa.
City Linen lippu on edullinen ja matka-aika vakio katujen ruuhkasta riippumatta. Radan korkeuksista kaupunkiakin näkyy
taksia paremmin. Asiaa on sivuttu aiemmin tässä ketjussa.
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 17.11.2010 7:05
Re: Matkasuunnitelma ja kysymyksiä..
Tämä vaikuttikin loistavalle, kiitos tästä.modunid kirjoitti:Ei ihan lähellä kenttää ole mitään erityisen kiinnostavaa. Yhtä hyvin voitte hurauttaa Airport Link -junalla keskustaan:
City Linen lippu on edullinen ja matka-aika vakio katujen ruuhkasta riippumatta. Radan korkeuksista kaupunkiakin näkyy
taksia paremmin. Asiaa on sivuttu aiemmin tässä ketjussa.