Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Heipsan!
Tietäisikö joku, mihin aikaan Bhan Bhe:sta menee viimeiset lautat Sametille?
Jos kone on Bangkokissa klo 13.40, sieltä bussilla 3-4 h ?? Bhan Bheniin ja perillä joskus iltasella... kannattaako katsella suosiolla hotlaa mantereelta ja suunnistaa vasta aamulla saarelle??
Itse koitan välttää ikävää kiirettä lomilla kun siitä saa tarpeeksi sitten kun ei ole lomalla. Ottaisin suosiolla hotellin yöksi Pattayalta tai vaikkapa Ban Phesta. Itse suosisin noista kahdesta vielä ensinmainittua, sitten suihkun ja ruokailun jälkeen kävisin Malibu Travelissa maksamassa seuraavalle päivälle kuljetuksen Ban Phehen (150 bahtia), sitten vain rentoutumaan illaksi ja aamusella tai päivällä sitten minivan hakee hotellilta.
Kuuden maissa muistaakseni lähtee viimeinen eli samana päivänä et ehdi jos saavut BKKiin tuohon aikaan.
Minä suosisin Ban Phen menoa ja majoittumista paikalliseen bungalowiin mut se on ihan mistä tykkää
Changille pääset tosiaan minibussi-lautta järjestelyllä Ban Phestä. Siellä on kyllä aktiivisia matkanjärjestäjiä jotka tulee sua neuvomaan vaikket pyytäisikään