Tottakai. Kaikki jotka mut tuntee niin tietaa etta olen aina sama Singhapaita paalla kaikki reissut 24h.
Clodellekin hyvaa joulua.
Olis ollutkin,ekana meni ruuat rinnuksille ja sen jälkeen lenti singhapaita nurkkaan kun Ilkka vähän innostui tanssimaan carabaota paikallisen somchain kanssa...Siitä huolimatta mukavaa kotimatkaa
Loppuilta mennyt silmiä pestessä fairyllä ja kohta soi lehmipojalle.
Vai on Hoto natsi? Kamputsean rajalla niitä natseja on. Iron Sky-Iron Thai!
Vitsit vitsinä. On hyvä , että foorumia valvotaan. Ennen Thai-klupiin liittymistä katselin joitain aasia-aiheisia keskustelupalstoja mm. iltalehdessä. Yksi asunto-ketju oli aika asiallinen, mutta sielläkin viestejä "katosi". Muu oli sitten sitä loanheittoa, ilman mitään pointtia, tai edes positiivista huumoria!
Hoto ja kumppanit ovat miehiä paikallaan! Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille klupilaisille!
Hoto on pitänyt yllä klupin Joulurauhaa hienosti, ja lukinnut sepeämiseen uhkaavat tai muuten epäsopivat ketjut
Ja avannee ne taas huomenna, niin saa jatkaa...
Jotenkin tästä (joidenkin foorumilaisten) ikuisesta itkusta, ruikutuksesta ja hampaiden kiristelystä tulee mieleen eräs mietelause, jonka kuulin jo aikaa sitten. Se meni jotakuinkin näin:
"Herra, anna minulle keinot kohdata kokemiani vastoinkäymisiä. Anna voimia, jotta jaksaisin korjata niitä asioita joita pystyn muuttamaan. Anna myös kärsivällisyyttä ja mielenrauhaa, kohdatessani sellaisia asioita joihin en voi vaikuttaa. Sekä ennenkaikkea; anna minulle älykkyyttä, jotta oppisin erottamaan nuo kaksi asiaa toisistaan..."
Hyvää Joulunjatkoa sekä erinomaista Uutta Vuotta kaikille!
Vieläkö tämäkin päivä jouluksi lasketan kun ketjuja on kiinni ?
Hmm, mielestäni avasin joulun aikaan sulkemani ketjut mutta, jos joku on jäänyt kiinni, niin rohkeasti vain osoitetta, niin katsotaan.
Joulu itse asiassa meni niin mainiosti ja kansa osasi käyttäytyä, että harkittiin sellaistakin vaihtoehtoa, että Klupilla olisi jatkossa joulu joka päivä.
tri_Hoto kirjoitti:Hmm, mielestäni avasin joulun aikaan sulkemani ketjut mutta, jos joku on jäänyt kiinni, niin rohkeasti vain osoitetta, niin katsotaan.
Joulu itse asiassa meni niin mainiosti ja kansa osasi käyttäytyä, että harkittiin sellaistakin vaihtoehtoa, että Klupilla olisi jatkossa joulu joka päivä.
No niin, hieno juttu: porukat tajusi, että banaaneja jaellaan auliimmin kuin ilm. ennen ( ja hillitsivät siis kielenkantojaan) ja ketjut avataan jäähyn jälkeen uudestaan. Olkoot siis joulu ainainen !
" Something, from nothing, never proved me wrong!" " The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
Olem hieman hämmästynyt tosiaan joulun saldosta, lomalaisia ei tainnut tulla kuin kolme vaiko neljä kappaletta ja tämä on vähemmän kuin mitä aiemmista banneista vapautettiin.
Todettava se siis on: ei ole turhaa ollut tämä meidän pitämä ( ja joidenkin naureskelema) " narina" . Asioiden framilla pitäminen on siis saanut kaikki miettimään käytöstään täällä ja tulos on vallankin erinomainen! Nyt tsemppiä ( ja aika- ajoin annos narinaa ), jotta uusi meno jatkuisi pitkään.
" Something, from nothing, never proved me wrong!" " The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
t.si kirjoitti:Todettava se siis on: ei ole turhaa ollut tämä meidän pitämä ( ja joidenkin naureskelema) " narina" . Asioiden framilla pitäminen on siis saanut kaikki miettimään käytöstään täällä ja tulos on vallankin erinomainen! Nyt tsemppiä ( ja aika- ajoin annos narinaa ), jotta uusi meno jatkuisi pitkään.
tähän näkökulmaan ei voi todeta kuin vanhan legendaarisen lausahduksen - "itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt"
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
t.si kirjoitti:Todettava se siis on: ei ole turhaa ollut tämä meidän pitämä ( ja joidenkin naureskelema) " narina" . Asioiden framilla pitäminen on siis saanut kaikki miettimään käytöstään täällä ja tulos on vallankin erinomainen! Nyt tsemppiä ( ja aika- ajoin annos narinaa ), jotta uusi meno jatkuisi pitkään.
Wow! Tämä ajatuskuvio valoittaakin upealla tavalla sitä joidenkin narisijoiden ikuista hokemaa, jonka mukaan he "ovat aina tehneet parhaansa asioiden hoitumisen kannalta, mutta kiitosta ei ole ikinä kuulunut..."
[quote="alucey] tähän näkökulmaan ei voi todeta kuin vanhan legendaarisen lausahduksen - "itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt"[/quote]
Aivan, riittäähän näitä joka tilanteeseen, kuten: kukas kissan hännän nostaa jollei kissa itse tai happamia, sanoi kettu... jne... Kiitosta kukaan ei asiassa kyllä ymmärtääkseni ole kaipaillutkaan, miksi olisikaan?
Terv. edelleen nim. merkki " tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru"