Varoituksiesi taso ?
Valvoja: Modet
- Harmaaselkä
- Oikeistolainen arvofossiili
Varoituksiesi taso ?
Törmäsinpä tuollaiseen asetuksia ropatessa, mites tuo toimii ? Ja tietty uteliaana mikä lienee highscore ? 

Oma persaus ensin!
Re: Varoituksiesi taso ?
Muistankohan oikein että tokasta varoituksesta tulee huili?Harmaaselkä kirjoitti:Törmäsinpä tuollaiseen asetuksia ropatessa, mites tuo toimii ? Ja tietty uteliaana mikä lienee highscore ?
Mulla on yksi varoitus ollut iät ja ajat mutta bannattuna olen tainut olla jo 2 kertaa jos en väärin muista.
Toisen tosin pyysin ikään kuin alkolukkona kun alkoi pinnan alla kiehua

No eipä osunnut minun silmään tuolla asetuksissa 

- Harmaaselkä
Oikeasta yläkulmasta omat asetukset, heti ekalla sivulla. Ehkäpä sinulla ei ole yhtään jolloin ei näytä mitään ?terox kirjoitti:No eipä osunnut minun silmään tuolla asetuksissa
Oma persaus ensin!
No joo..Silmä taas käteen..Lähdin hakeen vaikka mistä alavalikoista.
Ykkönen näytti olevan ja taitaa muistaakseni olla Lassen antama

Ykkönen näytti olevan ja taitaa muistaakseni olla Lassen antama
Onko siinä valikkoa että minkä kypsyysasteisena banaaninsa haluaa ?
- Harmaaselkä
Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
Oma persaus ensin!
Vanheneeko verovelat, jos ne maksaa myöhemmin???Harmaaselkä kirjoitti:Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
Nimim. epätoivoinen
joskus kysyin asiaa niin tuli ympäripyöreävastaus jotta katsotaan tapauskohtaisesti. Eli jos hotolla vinksahtaa taas lukotusfiilis niin seon banaania hanuriin.kalamatelija kirjoitti:Vanheneeko verovelat, jos ne maksaa myöhemmin???Harmaaselkä kirjoitti:Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
Nimim. epätoivoinen
Minkä maan verovelat ei vanhene?
Ei vaan oikeasti, jos verot on jäänyt joskus maksamati?clode kirjoitti:joskus kysyin asiaa niin tuli ympäripyöreävastaus jotta katsotaan tapauskohtaisesti. Eli jos hotolla vinksahtaa taas lukotusfiilis niin seon banaania hanuriin.kalamatelija kirjoitti:Vanheneeko verovelat, jos ne maksaa myöhemmin???Harmaaselkä kirjoitti:Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
Nimim. epätoivoinen
Taitavat olla, uskoisin että omani on ollut jo ainakin toista vuotta.Harmaaselkä kirjoitti:Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
Harmaaselkä ja muut utelivat:
Muistaakseni verovelat vanhenevat viidessä vuodessa mutta foorumin varoitukset eivät nekään ikuisia ole. Kolme tuhatta päivää kun selviää ilman uutta varoitusta niin vanha häipyy käyttäjän tiedoista.Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?
--tri_Hoto--
Visa laskun kun jättää maksamatta ja ottaa luottotietoihin merkinnän niin selviää neljän vuoden 2. luokan kansalaisuudella, thai klupilla kun vittuilee niin joutuu 2. luokan käyttäjäksi 10. vuodeksi.tri_Hoto kirjoitti:Harmaaselkä ja muut utelivat:Muistaakseni verovelat vanhenevat viidessä vuodessa mutta foorumin varoitukset eivät nekään ikuisia ole. Kolme tuhatta päivää kun selviää ilman uutta varoitusta niin vanha häipyy käyttäjän tiedoista.Ovatko nuo varoitukset kuin verovelkoja eli eivät vanhene koskaan ?

Taitaapi olla saldo tasan nolla=lehmän hermot 

No ei mulla ainakaan ole mikään "kakkosluokan" olo vaikka on tuo 1 varoitus?
Sellainen fiiliskö sitten pitäisi olla?
Sellainen fiiliskö sitten pitäisi olla?

- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Sittenhän se menee vähän samaan malliin kuin "niin makaa kuin petaa."clode kirjoitti:thai klupilla kun vittuilee niin joutuu 2. luokan käyttäjäksi 10. vuodeksi.

FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Vaviskaa , äijät vaviskaa..... 

Lasse ja muut modet. Höpön löpön köpö! Ei läheskään aina näin! Mutta se siitä.Lasse kirjoitti:Sittenhän se menee vähän samaan malliin kuin "niin makaa kuin petaa."clode kirjoitti:thai klupilla kun vittuilee niin joutuu 2. luokan käyttäjäksi 10. vuodeksi.
Ei yhtään? 
Onkohan ne lusittu viime jäähyllä?

Niin, se on vähän kuin toiset saavat lusimalla tilinsä puhtaaksi ja toiset ovat ehdonalaisessa sen lähes 10 vuottatukataa kirjoitti:Ei yhtään?

Aivan sama mulle, en tietääkseni ole kokenut vääryyttä modejen toimesta, pari kertaa tainut päästä pälkähästä humalassa

Se toki harmittaa jos mielenkiintoinen topic menee lukkoon minun tai kaltaisteni apinoiden ansiosta.
Syöttäkää meille vaan sitä banaania ja antaa muiden jutella marttiini lasit kädessä

Ei näy minullakaan varoituksia.
Joskus kyllä ollut bannissa "tuotannon" asioiden kertomisesta täällä.

Joskus kyllä ollut bannissa "tuotannon" asioiden kertomisesta täällä.
- Matkaaja25
- Downshiftaaja
Ilmeisesti myöskään minä en ole saanut varoituksia...
1 näkyy olevan.....
syynä epäasiallinen (oma arvio:kriittinen) kommentointi koskien erästä "korkeamoraalista" kiinteistövälittäjää Chonburin provinssissa....
lisää paskaa housuun,sanoisi Klunssila....
syynä epäasiallinen (oma arvio:kriittinen) kommentointi koskien erästä "korkeamoraalista" kiinteistövälittäjää Chonburin provinssissa....
lisää paskaa housuun,sanoisi Klunssila....
ei mar,kyl mar - Coemar....