kaikki modet on aivan .... mut homma pyörii kuitenkin vapaaehtois pohjalta puolin ja toisin, eli ilman modeja ei voitas vuodattaa täällä, kuka on valmis tekemään samaa hommaa, sillei et tää paketti saa olla toiminassa en minä ainakaan
rensseli kirjoitti:Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
- Hän on kuulemma oikein lupsakka kaveri. Siksi vähän ihmettelenkin nipotusta täällä. Ei siis mitään henkilökohtaista Hotoa vastaan ihmisenä.
En nyt sano tätä juuri Hotosta, koska en tunne koko miestä, mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
" Something, from nothing, never proved me wrong!" " The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
rensseli kirjoitti:Hoton oon joskus vuonna X tavannut thaimaassa joten ääni hänelle!!
- Hän on kuulemma oikein lupsakka kaveri. Siksi vähän ihmettelenkin nipotusta täällä. Ei siis mitään henkilökohtaista Hotoa vastaan ihmisenä.
En nyt sano tätä juuri Hotosta, koska en tunne koko miestä, mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
no sähän saatatkin sitten olla ihan hyvä tyyppi livenä
Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
t.si kirjoitti:
mutta: eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
Mitä he ovat jotka piikittävät palstalla thaiklupia, moderaattoreita tai ylläpitoa aina kun siihen tulee paikka. Näitäkin foorumilta löytyy... jopa tästä viestiketjusta.. Ujoja?
FACEBOOK RYHMIÄ--> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
. Toki joku vittuileva kärttyass saattaa olla vittuileva kärttyass ihan siviilissäkin, livenä. Itse kirjoittelen netissä loppujen lopuksi tosi harvoin ( en muualla kuin täällä, teidän ilonanne) enkä siis ole mitään netti- identiteettiä itselleni "kehittänyt": olen samanlainen mulkku livenäkin . Mutta kärttyinen en koskaan!
" Something, from nothing, never proved me wrong!" " The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
t.si kirjoitti:eikö monesti juuri netissä jotkut ihmiset olekkin sitä mitä eivät "oikeassa elämässä" koskaa uskalla tai kehtaa olla..? Eli ujosta tulee esim.suulas joka paikan kommentoija, altavastaajasta vittuileva kärttyass jne.
Tästä tuli vielä mieleen hauskanen juttu. Thaiklupilta sanotaan nyt näin että suulas. Tapasin ko.henkilön aikoinani ensimmäistä kertaa Khon Kaenin Eric's baarissa mutta kaveri osoittautuikin baarin hiljaisimmaksi mieheksi.
Miten voi äänestää, jos suurimmasta osasta ei oo "koskaan" kuullutkaan. Annoin ääneni Anterolle, koska mulla oli aikoinaan saman niminen kaveri. Tosi hyvä tyyppi, siihen asti ku rupes poliisix.
Lasse kirjoitti:
Tästä tuli vielä mieleen hauskanen juttu. Thaiklupilta sanotaan nyt näin että suulas. Tapasin ko.henkilön aikoinani ensimmäistä kertaa Khon Kaenin Eric's baarissa mutta kaveri osoittautuikin baarin hiljaisimmaksi mieheksi.
Jos kyse oli minusta niin olin silloin aika kipeänä. Seuraavana päivänä hospitaaliin...
Normaalisti harvemmin tulee oltua se hiljaisin kaveri jos ei ole armoton kanuuna päällä.
Tosin me ei nähty ekaa kertaa "konkännissä" vaan pattayalla...
tukataa kirjoitti:
Jos kyse oli minusta niin olin silloin aika kipeänä. Seuraavana päivänä hospitaaliin...
Normaalisti harvemmin tulee oltua se hiljaisin kaveri jos ei ole armoton kanuuna päällä.
Tukataasta hyvinkin.
Lassen näin Reiskassa niinä hetkinä kun tämä palsta avattiin. Mies vaahtosi ja mainosti aika mainiosti
Koobeehen olen pari kertaa törmännyt Yensabain portaissa mutta kaikki ovat kuitenkin anonyymejä itselle.
There Is Only One Bitch In The World With Many Faces.™