Kohteen valinnan vaikeus
Kohteen valinnan vaikeus
Olen kihlattuni kanssa lueskellut tässä muutaman illan loistavaa foorumianne..
Kuitenkin on vielä pieni mutta matkassa, johon tarvitsen teidän apuanne
ihmiset.
Olemme molemmat 22-vuotiaita ja ensimmäistä kertaa lähdössä Thaimaaseen aiemmin olemme olleet 4krt kiertelmässä etelän maita joten sellainen pohja on matkailusta. Pidämme rauhasta, melusta, juhlimisesta ja varsinaista pääpainoa ei ole, joten valinta on vaikea.
1.
Muutamia huhupuheita olen kuullut Pattayasta ja näiden perusteella on tullut sellainen kutina, että se on lähinnä "suunnattu" yksinäisille sinkkumiehille.
Onko asia näin?
Vai kehtaako katukuvassa painella kaksi nuorta rakastanutta (HUOM molemmat länsimaalaisia)
2.
Joka tapauksessa tahdomme olla Bangkokissa jokusen päivän, mutta se on epäselvää.
Riittääkö 3 päivän visiitti ja onko 7päivää liian pitkä aika jättimäisessä kaupungissa??
3.
Kannattaako Bangkokin jälkeen suunnata kohti Hua Hiniä vai Pattayaa?
Listatkaa
Bangkokin, Pattayan sekä Hua Hinin + ja - puolet ajatellen kuitenkin meidän ikäryhmäämme jos olet itse vanhempi =)[/b]
Kuitenkin on vielä pieni mutta matkassa, johon tarvitsen teidän apuanne
ihmiset.
Olemme molemmat 22-vuotiaita ja ensimmäistä kertaa lähdössä Thaimaaseen aiemmin olemme olleet 4krt kiertelmässä etelän maita joten sellainen pohja on matkailusta. Pidämme rauhasta, melusta, juhlimisesta ja varsinaista pääpainoa ei ole, joten valinta on vaikea.
1.
Muutamia huhupuheita olen kuullut Pattayasta ja näiden perusteella on tullut sellainen kutina, että se on lähinnä "suunnattu" yksinäisille sinkkumiehille.
Onko asia näin?
Vai kehtaako katukuvassa painella kaksi nuorta rakastanutta (HUOM molemmat länsimaalaisia)
2.
Joka tapauksessa tahdomme olla Bangkokissa jokusen päivän, mutta se on epäselvää.
Riittääkö 3 päivän visiitti ja onko 7päivää liian pitkä aika jättimäisessä kaupungissa??
3.
Listatkaa
Bangkokin, Pattayan sekä Hua Hinin + ja - puolet ajatellen kuitenkin meidän ikäryhmäämme jos olet itse vanhempi =)[/b]
noh mä olen 23 ja isäntä 24..... ja ekaa kertaa aasian maahan matka tehdään elokuussa häämatkan merkeissä.
shoppailua, löhöilyä, nähtävyyksiä, biletystä....ja sitten kaikkea sensuroituakin..mitä sitä nyt keksiikään.
ainoa mitä toivon maasta on että minun hiukset jätetään rauhaan, välimeren maissa pitkä blondi tukka on kuin huutomerkki, varsinkin turkissa, kävi ahdistamaan.
hua hin taitaa olla kuitenkin liian pieni kylä meille..eli pattayalle mennään ja ainahan siitä pääsee päivän parin retkille paratiisi saarille jos siitä kohtaa pistää.
mä olin ekaks sitä mieltä että bangkok-hua hin yhdistelmä on meitä varten mutta mutta...luin muutaman illan foorumia läpi suht. vauhdilla.
Eli suosittelen lukemista, lukemista, lukemista.
ja googleta hua hin, ja pattaya ja kattele kuvia...
Pattayalla taitaa olla maine sinkkupoikien matkakohteena jolloin he "saavat" ja pitävät hauskaa....
aloin vain ajattelemaan eri tavalla eli otamme itse siitä selvän, aina pääsee pois jos ahdistaa ja hei....missä maassa sitten näitä sinkkupoikia ei olis rellestämässä, ja toisaalta 2 lapsen äitinä välillä tuntuu että remuan enemmän kuin laki sallii.
Ja matkasta tulee hauska jos lähtee sillä asenteella että nyt pidän hauskaa. Missään maassa ei pärjää pipo kireänä, suomi on paras maa-tyyliin. Mieli avoimena ja pientä seikkailuhenkeä niin hyvä tulee.
Ja mikä miellyttää ketäkin, esim. mä rakastin asua teksasissa ja mun sisko kävi visiteeraamassa mua siellä, niin viikon kuluttua alkoi jo puhumaan kotia menosta.
shoppailua, löhöilyä, nähtävyyksiä, biletystä....ja sitten kaikkea sensuroituakin..mitä sitä nyt keksiikään.
ainoa mitä toivon maasta on että minun hiukset jätetään rauhaan, välimeren maissa pitkä blondi tukka on kuin huutomerkki, varsinkin turkissa, kävi ahdistamaan.
hua hin taitaa olla kuitenkin liian pieni kylä meille..eli pattayalle mennään ja ainahan siitä pääsee päivän parin retkille paratiisi saarille jos siitä kohtaa pistää.
mä olin ekaks sitä mieltä että bangkok-hua hin yhdistelmä on meitä varten mutta mutta...luin muutaman illan foorumia läpi suht. vauhdilla.
Eli suosittelen lukemista, lukemista, lukemista.
ja googleta hua hin, ja pattaya ja kattele kuvia...
Pattayalla taitaa olla maine sinkkupoikien matkakohteena jolloin he "saavat" ja pitävät hauskaa....
aloin vain ajattelemaan eri tavalla eli otamme itse siitä selvän, aina pääsee pois jos ahdistaa ja hei....missä maassa sitten näitä sinkkupoikia ei olis rellestämässä, ja toisaalta 2 lapsen äitinä välillä tuntuu että remuan enemmän kuin laki sallii.
Ja matkasta tulee hauska jos lähtee sillä asenteella että nyt pidän hauskaa. Missään maassa ei pärjää pipo kireänä, suomi on paras maa-tyyliin. Mieli avoimena ja pientä seikkailuhenkeä niin hyvä tulee.
Ja mikä miellyttää ketäkin, esim. mä rakastin asua teksasissa ja mun sisko kävi visiteeraamassa mua siellä, niin viikon kuluttua alkoi jo puhumaan kotia menosta.
Re: Kohteen valinnan vaikeus
- Kehtaa mainiosti. Paljon siellä länsimaisia pariskuntia kulkeekin, eikä kukaan katso kieroon. Jopa 'pahamaineisiin' Go-Go-baareihin (joissa siis tanssahtelee puolialastomia tyttösiä) ovat pariskunnatkin erittäin tervetulleita.aspiriini kirjoitti: 1.
Onko asia näin?
- Se riippuu niin siitä mitä haluatte tehdä, ja miten kestätte suurmetropolin ruuhkat ja ilmansaasteet. Jos ette nyt kaikkia temppelinähtävyyksiä halua kierrellä, niin shoppailuun tuo 3 päivää on kaiketi varsin passeli.2.
- Sanoisin että viihtyisitte varmaan molemmissa. Tosin Hua Hin on varsin pieni kylä, ja menot sen mukaiset. Paljon länsimaisia 'aurinkomatkalaisia', välillä olo on siis kuin Mallorcalla. Ikääntyviä pariskuntia suhteessa aika paljon. Jos tykkää mennä ja touhuta paljon, niin Hua Hinissa mahdollisuudet ovat rajalliset. Jos ranta/allaselämä maistuu ja siipan kanssa viihdytte huoneessanne, niin Hua voi olla jees.3.
Pattaya taasen on kaupunkina ja huvikeskuksena paljon isompi ja virikkeellisempi. Harrastusmahdollisuudet ja muut päiväaktiviteetit todella runsaat. Pattayalla ei yleensä hotellihuoneessa tule käytyä kuin nukkumassa. Yöelämä todella vilkasta, joka lähtöön löytyy viihdettä.
Pattayan miinuksena on maine seksiturismin mekkana, eikä se väite ole ihan tuulesta temmattu. Silti varsinaiset tyttö- ja poikabaarien kadut rajoittuvat aika pienelle alueelle ko. kaupungissa. Ja jos on sen verran avarakatseinen, ettei ensimmäisestä 'go-go bar' -kyltistä tai sisäänheittäjän maarittelusta pelästy, niin hyvin siellä pärjää.
Huassa on muuten muutamia tyttöbaareja myös, muuta varsinaista go-go-baaria en ole siellä nähnyt.
Hyvää, Halvalla, Nopeasti - valitse näistä kaksi.
Thaimaassa pää on pyhä!Angeliina kirjoitti:
Toisen ihmisen päähän ei kukaan koske ilman lupaa. Jopa parturi/kampaaja Thaimaassa usein ennen käsittelyä pyytelee anteeksi että joutuu kajoamaan pollaasi.
Eipä tule kukaan hiuksiasi hypistelemään, ellet itse niitä ojenna kokeiltavaksi. Hyväntahtoisia, ihailevia katseita saatat silti kerätä runsain mitoin.
Hyvää, Halvalla, Nopeasti - valitse näistä kaksi.
Näin on! Minullakin on pitkä blondi tukka ja ihastuneita katseita ja kehuja kauniista hiuksistani olen aina siellä saanut.Koo kirjoitti:Thaimaassa pää on pyhä!Angeliina kirjoitti:
Toisen ihmisen päähän ei kukaan koske ilman lupaa. Jopa parturi/kampaaja Thaimaassa usein ennen käsittelyä pyytelee anteeksi että joutuu kajoamaan pollaasi.
Eipä tule kukaan hiuksiasi hypistelemään, ellet itse niitä ojenna kokeiltavaksi. Hyväntahtoisia, ihailevia katseita saatat silti kerätä runsain mitoin.
Muutamat baarilikat ovat kyllä kysyneet saisivatko laittaa hiuksiani leteille jne...ja ovat saaneet letittää niitä ja sitten kaikki vuoronperään kokeilemaan kuinka pehmeät mun hiukset on...

16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
1.
Onko asia näin?
Pattaya on aivan samanlainen paikka länsimaiselle pariskunnalle, kuin sinkulle. Sillä erotuksella että sinkulle annetaan vinkkiä, kuten annetaan kotomaassakin. Pariskunta saa nauttia rauhassa toistensa seurasta ja seurustella muiden kanssa ilman "ihmeellistä" ahdistelua. Itse olen huomannut, että siellä on paljon britti ja sakemanni pareja 25-30 akselilla. Jos on normisti itsetunto kohadallaa niin VARMASTI ON HYVÄ MESTA varsinkin jos haluaa käydä paikassa jossa on iltaelämää sen Jomtie biitsin löhöilyn lomassa. On vaihtoehtoja mitä nähdä ja tehdä.
. 2.
Riittääkö 3 päivän visiitti ja onko 7päivää liian pitkä aika jättimäisessä kaupungissa?? Itse olen ollut vain kentällä ja syöksynyt suoraan Pattayalle, joten en osaa sanoa.
3.
Pattaya, jos minä saan äänestää asiasta. Omat ystäväni jotka ovat joskus oleet Hua Hinissä(HUOM myös nais immeiset ovat sanoneet että 2 iltaa ja paikka nähty ja pitkästyy...Yksi naispuoleinen tuttuni oli Hua Hinnissä oppaana ja ensi heinäkuussa tulee samaan aikaan kanssai Pattayalle ja Koh Changille.
Listatkaa
Nimimerkillä: ei seksilomalainen vaan aktiivilomailija !
Onko asia näin?
Pattaya on aivan samanlainen paikka länsimaiselle pariskunnalle, kuin sinkulle. Sillä erotuksella että sinkulle annetaan vinkkiä, kuten annetaan kotomaassakin. Pariskunta saa nauttia rauhassa toistensa seurasta ja seurustella muiden kanssa ilman "ihmeellistä" ahdistelua. Itse olen huomannut, että siellä on paljon britti ja sakemanni pareja 25-30 akselilla. Jos on normisti itsetunto kohadallaa niin VARMASTI ON HYVÄ MESTA varsinkin jos haluaa käydä paikassa jossa on iltaelämää sen Jomtie biitsin löhöilyn lomassa. On vaihtoehtoja mitä nähdä ja tehdä.
. 2.
Riittääkö 3 päivän visiitti ja onko 7päivää liian pitkä aika jättimäisessä kaupungissa?? Itse olen ollut vain kentällä ja syöksynyt suoraan Pattayalle, joten en osaa sanoa.
3.
Pattaya, jos minä saan äänestää asiasta. Omat ystäväni jotka ovat joskus oleet Hua Hinissä(HUOM myös nais immeiset ovat sanoneet että 2 iltaa ja paikka nähty ja pitkästyy...Yksi naispuoleinen tuttuni oli Hua Hinnissä oppaana ja ensi heinäkuussa tulee samaan aikaan kanssai Pattayalle ja Koh Changille.
Listatkaa
Nimimerkillä: ei seksilomalainen vaan aktiivilomailija !

Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
It´s not where U go,
It´s who U meet.
- Selkäreppu
- Chang
Itse tein emännän kanssa reissun Pattaya, Koh samet, Koh chang.
Tuossa on se hyvä puoli että jos pattiksen bileet ja shoppailut ei kiinnosta niin parissa tunnissa pääsee sametille lepäilemään. Jos se tuntuu tylsältä niin sieltä pääsee helposti 6 tunnissa changille mistä löytää musiikkibaareja ja backpackereita bilettämässä. Unohtamatta tietysti hienoja rantoja.
Jos halua löytyy enemmän niin Huahin, Koh samui, Koh phangan/tao
Pätee samat jutut. Tosin Pattiksen tyttö/poikabaarit vaihtuvat Huahinin eläkeläisiin/iltatoreihin. Tosin ekakertalaiselle hyvä paikka tuokin.
Jotkut pitää Bangkokista, jotkut taas lähtevät mahdollisimman kovaa pois lentokentältä muihin maisemiin.
Bangkok-pattaya yhdistelmässä on se vaara et jos jostain syystä se oma pieni pää niin avara olekaan niin ei välttämättä nauti koko lomasta. Tosin pattikseltahan pääsee helposti sametille ja changille. Bangkokista pääsee nopsaan samuille.
Pahinta on se ekakertalaisille/häämatkalaisille että odottaa Bangkokin lentokentällä jaettavan leitä ja pinacoladaa ämpäreittäin. Silloin voi tulla pettymys mitä ei sitten ihan helpolla saakaan pois.
Tuossa on se hyvä puoli että jos pattiksen bileet ja shoppailut ei kiinnosta niin parissa tunnissa pääsee sametille lepäilemään. Jos se tuntuu tylsältä niin sieltä pääsee helposti 6 tunnissa changille mistä löytää musiikkibaareja ja backpackereita bilettämässä. Unohtamatta tietysti hienoja rantoja.
Jos halua löytyy enemmän niin Huahin, Koh samui, Koh phangan/tao
Pätee samat jutut. Tosin Pattiksen tyttö/poikabaarit vaihtuvat Huahinin eläkeläisiin/iltatoreihin. Tosin ekakertalaiselle hyvä paikka tuokin.
Jotkut pitää Bangkokista, jotkut taas lähtevät mahdollisimman kovaa pois lentokentältä muihin maisemiin.
Bangkok-pattaya yhdistelmässä on se vaara et jos jostain syystä se oma pieni pää niin avara olekaan niin ei välttämättä nauti koko lomasta. Tosin pattikseltahan pääsee helposti sametille ja changille. Bangkokista pääsee nopsaan samuille.
Pahinta on se ekakertalaisille/häämatkalaisille että odottaa Bangkokin lentokentällä jaettavan leitä ja pinacoladaa ämpäreittäin. Silloin voi tulla pettymys mitä ei sitten ihan helpolla saakaan pois.
- Captain_Napalm
- Baa Tanhaa
Varmasti kiva valinta.aspiriini kirjoitti:Kiitos kaikille vastauksista, niitä tuli nopeasti ja paljon!
Nyt on hinnastot ja netit selattu ja tultu vihdoin päätökseen
10.6.2005-> bangkok sekä pattaya (2 vkoa)
Lisäisin vielä yllämainittuihin hyviin kirjoituksiin, että Pattayalta ei tarvi mennä kun n. puolen tunnin lauttamatka Koh Larnille Pattayan edustalle josta löytää hienoja rantoja ja mikä kaikkein parasta, kesällä muut turistit eivät ole riesana.

ei ole mun aloittama ketju mutta "röyhkeilen" nyt törkeästi ja kysyn viattomasti että
jos me Pattayalta halutaan johonkin saarelle lähinnä rannasta nauttimaan ja ehkä yöksi jäämään niin mihinkä siellä pattayalla kannattaisi mennä tuollaista laiva/lautta reissua kyselemään?
ketkä siellä tuollaisia järjestävät?
jos me Pattayalta halutaan johonkin saarelle lähinnä rannasta nauttimaan ja ehkä yöksi jäämään niin mihinkä siellä pattayalla kannattaisi mennä tuollaista laiva/lautta reissua kyselemään?
Matkatoimistoja on joka puolella, kun päänsä kääntää. Sinne vaan kyselemään. Hotelleissakin on usein "matkatiski" josta voi paketin tilata.Angeliina kirjoitti:ei ole mun aloittama ketju mutta "röyhkeilen" nyt törkeästi ja kysyn viattomasti että
- Selkäreppu
- Chang
Silloin Koh samet on oiva valinta. Pikkubussilla kestää 45-55min. jonka jälkeen veneellä jonkin aikaa. Ei ole pitkä matka ja saa hienoa kuvia.Angeliina kirjoitti:ei ole mun aloittama ketju mutta "röyhkeilen" nyt törkeästi ja kysyn viattomasti että
Malibu myy ainaskin matkoja ja kämppiä. Kämpän saa halvemmalla saarelta ja pystyy tsekkaamaan kunnon ja paikan. Täältäkin foorumilta löytyy kuvia ja keskustelua.
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... ght=malibu
Niin ja sametin etuna on se että sinne pääsee tekemään päivämatkan ja jos jostain syystä ei miellytäkkään niin voipi lähteä samana iltana pois.
Pois sieltä ja sinne pääsee pikaveneelläkin. Muistaakseeni jotain 400b pikana kun laivalippu erikseen ostettuna 40b.
Kannanpa minäkin korteni kekoon.
Viime viikolla tultiin mieheni kans tuollaiselta Bangkok-Pattaya yhdistelmälomalta, joka oli meiän ensimmäinen matka Thaimaahan. Meillä oli 5+17 päivää loma, josta Pattayan ajasta osa käytettiin naapurivaltioissa, kuten oli etukäteen suunniteltu.
Oltiin loppujen lopuksi vain 4 yötä Bangkokissa, koska jouduttiin tekemään Kwai-joen retki sieltä käsin, mikä ei kyllä ollut yhtään hullumpi valinta - päinvastoin. Mulle 4 yötä Bangkokissa oli liian vähän, yö tai kaks lisää ois ollu jees!
Pattayasta olin kuullut niitä juttuja ja myös lukenut netistä, mutten antanu sen häiritä matkakohteen valintaa. Mua ei kiinnostanu se maine (etenkin kaveripiirissäni) vaan ne mahdollisuudet. Jostain kumman syystä Hua Hin tuntui liian pieneltä ja rauhalliselta vaihtoehdolta meille.
Olihan siellä tosiaan niitä tyttöjä, muttei niitten olemassaolo mua häirinnyt. Ne vaan oli siellä, joittenkin baarien edustalla/tiskillä tms. Eikä ne miltään hutsuilta siis näyttäneet vaan ns. normaalilta bilekansalta. Ja välillä nous hymy huulille, kun joku parikymppinen kaunis paikallinen nainen taluttaa jotain 70v kumaraselkäistä miestä..
Mies sanoi, että sillon oli tullut kutsua biljardin peluuseen, shoppailuseuraksi tms. kun muutaman kerran yksin siellä liikkui ja nekin olivat olleet ihan ns. asiallisia eli kukaan ei roikkunu tyyliin lahkeessa, muttei koskaan yhdessä mentäessä.
Mäkin mietin tuota, että vramaan tulee tehtyä jotain reissuja vielä Pattayalta, mutta Koh Larnilla käytiin - se oli ainut. Tuntui nimittäin, että olis pari lisäpäivää Pattayallakin ollut jees, oltii siellä 11 yötä. Kumma kyllä, että siellä ollessaan sitä keksi koko ajan uusia paikkoja minne haluaa mennä käymään jne.
Mukavaa lomaa teille kesäkuussa! Ite ainakin tykkäsin paikoista.
Viime viikolla tultiin mieheni kans tuollaiselta Bangkok-Pattaya yhdistelmälomalta, joka oli meiän ensimmäinen matka Thaimaahan. Meillä oli 5+17 päivää loma, josta Pattayan ajasta osa käytettiin naapurivaltioissa, kuten oli etukäteen suunniteltu.
Oltiin loppujen lopuksi vain 4 yötä Bangkokissa, koska jouduttiin tekemään Kwai-joen retki sieltä käsin, mikä ei kyllä ollut yhtään hullumpi valinta - päinvastoin. Mulle 4 yötä Bangkokissa oli liian vähän, yö tai kaks lisää ois ollu jees!
Pattayasta olin kuullut niitä juttuja ja myös lukenut netistä, mutten antanu sen häiritä matkakohteen valintaa. Mua ei kiinnostanu se maine (etenkin kaveripiirissäni) vaan ne mahdollisuudet. Jostain kumman syystä Hua Hin tuntui liian pieneltä ja rauhalliselta vaihtoehdolta meille.
Olihan siellä tosiaan niitä tyttöjä, muttei niitten olemassaolo mua häirinnyt. Ne vaan oli siellä, joittenkin baarien edustalla/tiskillä tms. Eikä ne miltään hutsuilta siis näyttäneet vaan ns. normaalilta bilekansalta. Ja välillä nous hymy huulille, kun joku parikymppinen kaunis paikallinen nainen taluttaa jotain 70v kumaraselkäistä miestä..
Mies sanoi, että sillon oli tullut kutsua biljardin peluuseen, shoppailuseuraksi tms. kun muutaman kerran yksin siellä liikkui ja nekin olivat olleet ihan ns. asiallisia eli kukaan ei roikkunu tyyliin lahkeessa, muttei koskaan yhdessä mentäessä.
Mäkin mietin tuota, että vramaan tulee tehtyä jotain reissuja vielä Pattayalta, mutta Koh Larnilla käytiin - se oli ainut. Tuntui nimittäin, että olis pari lisäpäivää Pattayallakin ollut jees, oltii siellä 11 yötä. Kumma kyllä, että siellä ollessaan sitä keksi koko ajan uusia paikkoja minne haluaa mennä käymään jne.
Mukavaa lomaa teille kesäkuussa! Ite ainakin tykkäsin paikoista.
Loistavaa hmp! Olet elävä todiste tällä palstalla siitä, että kannattaa itse kokea eikä antaa muiden kokemusten muuttua omiksi kokemuksiksi! 
Viimeksi viime viikonloppuna olin samoissa bileissä erään Finskin lentoemon kanssa. Hän ei ollut koskaan käynyt kuin Bangkokissa(thaimaasta), mutta muuten oli matkakokemusta ympäri maailmaa. No luulin hänen kanssaan pystyvän ns. rakentavaan keskusteluun ja kerroin meneväni Pattayalle kesällä, kun tuli lomista puhe. No siinä kävi kuten 90% suomalaisen naisen kanssa. Alettiin heti ihmettelee, että luulis minun nuoren miehen saava naisia täältäkin jne.
On niin mahdotonta ymmärtää että aktiivilomaa ei oikeen saa siellä aurinkomatkojen kivoissa mutta pienissä kohteissa, jos on poikamies.

Viimeksi viime viikonloppuna olin samoissa bileissä erään Finskin lentoemon kanssa. Hän ei ollut koskaan käynyt kuin Bangkokissa(thaimaasta), mutta muuten oli matkakokemusta ympäri maailmaa. No luulin hänen kanssaan pystyvän ns. rakentavaan keskusteluun ja kerroin meneväni Pattayalle kesällä, kun tuli lomista puhe. No siinä kävi kuten 90% suomalaisen naisen kanssa. Alettiin heti ihmettelee, että luulis minun nuoren miehen saava naisia täältäkin jne.
On niin mahdotonta ymmärtää että aktiivilomaa ei oikeen saa siellä aurinkomatkojen kivoissa mutta pienissä kohteissa, jos on poikamies.
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
It´s not where U go,
It´s who U meet.
Olen täysin samaa mieltä kuin hmp.
Olimme mieheni kanssa Pattayalla 2 vkoa vuonna 2003 ja aiomme käydä siellä vielä uudelleenkin. Kuulin juttuja, että baaritytöt ovat mieheni kimpussa välittömästi jne... Ja paskat
Oli sitten missäpäin Thaimaata tahansa, baaritytöt ovat käyttäytyneet nätisti ja pitäneet meille seuraa
Aaah...on se niin kivaa I
Thailand
Olimme mieheni kanssa Pattayalla 2 vkoa vuonna 2003 ja aiomme käydä siellä vielä uudelleenkin. Kuulin juttuja, että baaritytöt ovat mieheni kimpussa välittömästi jne... Ja paskat

Aaah...on se niin kivaa I

16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
en viitsinyt uutta threadia tämän kysymyksen pohjalta aloittaa joten..
Kannattaako ostaminen keskittää Bangkokkiin vai Pattayalle?
Onko hinnoissa kaupunkien välillä suurta eroa ja onko valikoimat lähes identtiset?
Tarkoitus lähinnä ostaa varmaankin vaatteita ja turistikrääsää =) (eka kerta, niin ei tiedä mitä kaikkea on tarjolla edes)
Onko hinnoissa kaupunkien välillä suurta eroa ja onko valikoimat lähes identtiset?
Tarkoitus lähinnä ostaa varmaankin vaatteita ja turistikrääsää =) (eka kerta, niin ei tiedä mitä kaikkea on tarjolla edes)
Osta Bangkokista, sieltä löytyy kaikki eikä tarvii kanniskella. Yleensä on vielä halvenpaakin.aspiriini kirjoitti:en viitsinyt uutta threadia tämän kysymyksen pohjalta aloittaa joten..
No, jos vaatteita meinaat shoppailla, niin silloin keskittäisin ennemminkin ostokset Bangkokiin. Sieltä löytyy lukematon määrä ostoskeskuksia, joten valinnan varaa riittää. Mutta toisaalta, jos aikaa on Bangkokissa vähän, on tietty hiukan harmillista käyttää se shoppailuun. Turistikrääsää löytyy kyllä myös Pattayalta.aspiriini kirjoitti: Kannattaako ostaminen keskittää Bangkokkiin vai Pattayalle?
hmp kirjoitti: olin baarien edustalla/tiskillä tms. Eikä ne miltään hutsuilta siis näyttäneet vaan ns. normaalilta bilekansalta. Ja välillä nous hymy huulille, kun joku parikymppinen kaunis paikallinen nainen taluttaa jotain 70v kumaraselkäistä miestä.. .
Joku parikymppinen ja jotain 70-v, hmm..
Et siis tehnyt empiiristä tutkimusta aiheesta? perustuu kuuluisaan
mututietoon? Mielenkiintoista kaikenkaikkiaan..
Näin sitä maailmankuvaa avarretaan

nimim. - nimimerkki joka täysin väitellyt susitutkija, koska
joskus nähnyt kaverin joka kuulemma oli nähnyt susitutkijan
luonnossa jalanjäljet lumihangessa -
Heh, enpä tehnyt sen kummempaa tutkimusta aiheesta.
Itse asiassa niitä oli 3 kaverusta(?), siis niitä miehiä, jotka kulkivat siellä peräkanaa, selkä hiukan kumarassa, paikallisten näköisten nuorten, kauniiden naisten kanssa. Seuraavana aamuna bongasin samat miehet hotellimme aamupalalta, ilman näitä kauniimpia osapuolia
Voi vaan kuvitella mitä koto-Suomessa kerrotaan launtain päivätansseissa Veikolle, Kaukolle ja Aarnelle "että vipinää riitti"
Itse asiassa niitä oli 3 kaverusta(?), siis niitä miehiä, jotka kulkivat siellä peräkanaa, selkä hiukan kumarassa, paikallisten näköisten nuorten, kauniiden naisten kanssa. Seuraavana aamuna bongasin samat miehet hotellimme aamupalalta, ilman näitä kauniimpia osapuolia

Voi vaan kuvitella mitä koto-Suomessa kerrotaan launtain päivätansseissa Veikolle, Kaukolle ja Aarnelle "että vipinää riitti"

jatkoa noihin kyssäreihin, en viitsinyt uutta threadia perustaa kun on muutama pikanen vaan...
Eli tunnetusti suomessa aurinkorasvat maksaa ihan kiukulla
Mitäs sellaset maksaa thaimaassa ja onko ihan laadukkaita?
Kannattaako rahaa vaihtaa suomen forexissa vai Bangkokin lentokentällä ?
Mahtaakos 1000 € riittää 2 hlölle budjetiksi?
Löytyykö naispuoliselle joka käyttää suomessa 36/38" ja on 165cm pitkä hyvin housu, paita ym kokoja??

Kaikki rasvat kannattaa ostaa sieltä, samoin lääkkeet jos tarvii.aspiriini kirjoitti:jatkoa noihin kyssäreihin, en viitsinyt uutta threadia perustaa kun on muutama pikanen vaan...
Eli tunnetusti suomessa aurinkorasvat maksaa ihan kiukulla
Mitäs sellaset maksaa thaimaassa ja onko ihan laadukkaita?
Kannattaako rahaa vaihtaa suomen forexissa vai Bangkokin lentokentällä ?
Mahtaakos 1000 € riittää 2 hlölle budjetiksi?
Löytyykö naispuoliselle joka käyttää suomessa 36/38" ja on 165cm pitkä hyvin housu, paita ym kokoja??
Imodiumia löyttyy ihan samalla nimellä kuin Suomesta, vaan paljon halvemmalta siellä.
Ei kannata vaihtaa Suomessa, kun kurssi on euroille parempi siellä.
Jos olet miehes kanssa menossa, niin riittää 1000€ ihan varmasti vaikka vetäisitte ns. perseet joka päivä Ja saatte silti syödä hyvin joka päivä.
Mulla itellä paloi kyllä 2800€ kolme viikkoa, mutta teillä ei mene noihin "huveihin" rahaa

Ja kokoja löytyy ihan varmasti ostareista, mutta kadulta ei löydy todennäköisesti.
Ps. olis kiva tietää minne olette menossa?
Ite tossa vastailin Pattayan tilanteeseen

19 kertaa ja aina soosissa.