Alunperin ajattelin että bangkok- hua hin yhdistelmä olisi hyvä...mutta...mutta. Se on lukemani perusteella pieni, huono ranta ja hiljainen pikkukaupunki.
Isäntä ei ole ikinä matkustanut missään. minä olen usan kolunnut läpi, gran canarian saaret, turkki, eilat, espanja jne... mutta itsekkään en kertaakaan thaimaassa ole käynyt.
Eli minä haluan hyvän rannan auringon ottoon ja uimiseen ja paljon shoppailtavaa, meille ja lapsillemme. ja iltaisin jos pistää siitä paikasta niin tanssimaan olis kiva päästä (ei mitään kansantanhuja)
Isäntä rakastaa ruokaa ja kuntosali olis hyvä olla, bodari kun on ja tapoihin pinttynyt

emme halua mihinkään pikkukylään tylsistymään vaan että olis nähtävääkin. bangkok kuitenkin on varmaankin ahdistavan iso ja meluisa joten siellä pari päivää riittää.
Mikä siis meille?
Ai niin ja sellainen paikka mistä löytyy niitä isoja vaatteita, isännän hartia on siellä 140cm tienoissa ja vyötärö 90...kaulanympärys 48-49cm eli tosi ihana etsiä vaatteita mistä tahansa mutta kumminkin olis kiva hänellekin jotain löytää.
onks pattaya vähän enemmän näille sinkkupojille tarkoitettu?
on niin paljon tullut luettua tietoa paikoista etten enää tiedä mikä meille olisi paras mesta

auttakkee

ai niin norsun kyytiin ois kiva päästä