tuohon koon täydelliseen vastaukseen ilmoitin vaan vahvistusta, itsellä se meni n.1000b/päivä joten vielä olisi vajaa 800b jäänyt vaikka kaljaan ja tuolla saa ittensä jo ihan pöhnään jos sitä hakee lomaltansa... tai 800b saat itsellesi jotain muutakin joka päivä ja yökin.Koo kirjoitti:500e on pauttiarallaa 25000 bahtia. Kahdessa viikossa on 14 päivää, joten se tekee vähän vaille 1800 bahtia per päivä.
Hyvinhänhän tuolla summalla elelee, jos ei ihan ranttaliksi laita joka päivä.
500e riittää mutta saa tuolla menee vaikka 5000e/2viikkoa mutta ei se tarkoita 10x parempaa lomaa.
Joku voisi sanoa että "Kuka nyt menee thaimaahan keilaamaan ja minigolffaa kun sitä saa tehdä suomessakin ja aikalailla samoihin hintoihin" Tai "miksi ajella turvattomassa thaimaassa mopolla kun suomessa se on paljon turvallisempaa ja vielä omalla mopolla"tukataa kirjoitti:Puhuinkin esim. pattiksella olosta.
Rahaa uppoaa varmasti muuhunkin kuin viinaan ja naisiin.
Kaikki harrastaminen (keilaus, vesiskootteri, kalastus, vene, mikroauto, minigolf, mopo/prätkä...)
itse olen tehnyt noita kaikkea kolmea kummassakin maassa ja eipä eroa paljon ole, muuta kun että keilakoneet menee jumiin thaimaassa helpommin ja pärrällä ei oikein ole kivaa ajella kun autoja iskee eteen jokapuolelta, mutta onneksi on lämpöä mikä ei maksa mitään.
Ennemmin sitä laskee lantteja thaimaassa kun on suomessa... itse en laskenut lantteja vaan käytin sen mitä tarvitsin.
ps. tän päivän menot taitaa olla 112b + ruoka 50b