500e ja 2viikkoa...

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viesti:

Re: Kysympä kans...

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Silver kirjoitti:Mites on, riittääkö sellanen 700€/2vko???
Hotellit ja Lennot maksettu, kuljetukset täytyy järkätä itse.
Hotelleihin kuulu aamiaiset.
Lueskele tämän viestiketjun aikaisempia viestejä (4. sivua) niistä voit päätellä jotain. 700€ / 2vko ei riitä mihinkään jos meinaat ostella tuliaisia ja viihtyä yöelämässä, niin kuin aikaisemmista viesteistä voi todeta :wink:
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
jusubox
insinöörigolffari

Viesti Kirjoittaja jusubox »

Joo toi on jo semmonen mun mielestä et hyvin riittää kivaa on kun ei vain juo viinaa ollenkaan 8) :shock: mut jos viinan tielle sortuu saa kertoa kahella :smt040 ainaski....
hcp 21.2
jatu
Thaimaan karvakäsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jatu »

:D
Lappis
nuorisojoukot.net

Viesti Kirjoittaja Lappis »

"Viina se ol kaiken pahan alku ja juuri meidänkin perrees" :D -Mikko Niskanen, 8 Surmanluotia
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
babar
Hammock lover

Viesti Kirjoittaja babar »

700e/2 viikkoa riittää ainakin mulle ihan hyvin.
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

babar kirjoitti:700e/2 viikkoa riittää ainakin mulle ihan hyvin.
ja Thaimaalaiselle suorastaan loistavasti :wink:
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

700 € riittää ehkä 5 päivää kun on hotellikin maksettava.

BTW. Euron ihan oikean merkin saa kun painaa altgr ja e nappeja samaan aikaan jos ei joku tiennyt.
19 kertaa ja aina soosissa.
Eetu
perusteellinen suomalainen!

Viesti Kirjoittaja Eetu »

Mulla meni neljään viikkoon 3500 euroa. Joka reissu aina enempi.. :twisted:
turisti

Viesti Kirjoittaja turisti »

Täällä kyllä budjetti vaihtelee hemmojen kesken niin että oksat pois. Ehkä voisi ajatella jonkinlaisen kriittisen budjetti limitin, niin että voi nauttia tripistä, mutta ei ole tarvetta ylenmääräärin turhaan shoppailla tai sekoilla yöelämässä pimujen laskuttaessa...

Sanoisin että 1300 uuroa per kk riittää hyvään elintasoon jos majaillaan paikan päällä useampia kuukausia ja vuokrataan kämppä ja niin edelleen. Kahden viikon tripille tulisi varata vähän enemmän koska silloin joka ikinen päivän tulisi olla actionia täynnä ja turha shoppailu näyttelee suhteessa isompaa roolia kuin pidemmillä reissuilla...

Ugh! Olen puhunut.
jusubox
insinöörigolffari

Ugh! noin se menee myös mun mielestä,, mutta jos kriittistä budjettia ajattelee niin eiks nuo reppumatkaajat kulje noin 10€/vrk budjetilla :shock: siinä sitten vaan propelli huoneessa unta kuulaan :lol:
hcp 21.2
Asian Fever

Viesti Kirjoittaja Asian Fever »

Lasse kirjoitti:
Lueskele tämän viestiketjun aikaisempia viestejä (4. sivua) niistä voit päätellä jotain. 700€ / 2vko ei riitä mihinkään jos meinaat ostella tuliaisia ja viihtyä yöelämässä, niin kuin aikaisemmista viesteistä voi todeta :wink:
Kylla 700 euroa riittaa hyvinkin. Jos ei ostele mitaan kalliita tuliasia. Ja tolla rahalla heiluu viela yossa ja ostelee naisiakin jos haluaa.
Silver

Viesti Kirjoittaja Silver »

Joo, lueskelinkin...
Vaikuttais ihan sopivalta summalta, kun harvoimpa sitä naisia nainen ostelee :roll:
Lappis
nuorisojoukot.net

Viesti Kirjoittaja Lappis »

Silver kirjoitti:Joo, lueskelinkin...
Vaikuttais ihan sopivalta summalta, kun harvoimpa sitä naisia nainen ostelee :roll:
Ei se niin harvinaista ole ainakaan Pattayalla. Kaveri oli tyttöystävänsä kanssa reissussa, ja kummallakin oli omat seuraneidit :D
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
samee
Lamai Lover
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samee »

Lappis kirjoitti:
Silver kirjoitti:Joo, lueskelinkin...
Ei se niin harvinaista ole ainakaan Pattayalla.
Ei samuillakaan :D
Kuva
tukataa
Hyperkannattajajäsen

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Jos meinaa pysyä turistikohteessa ja pyöriä yöelämässä ym. niin 500€/viikko on mielestäni minimibudjetti.
Silver

Viesti Kirjoittaja Silver »

No ainakaan henk.koht. en meinannu kokeilla :shock:
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

tukataa kirjoitti:Jos meinaa pysyä turistikohteessa ja pyöriä yöelämässä ym. niin 500€/viikko on mielestäni minimibudjetti.
Täysin samaa mieltä(niinkuin leidareistakin sun kanssa).
Viime reissulla mun kaverilla meni n. tonni 2 viikkoa.
Silti tais olla vaan pari iltaa ettei ollut opasta ja oli aamusta iltaan kaasussa.
19 kertaa ja aina soosissa.
Flassi
Kiinalainen

Viesti Kirjoittaja Flassi »

itse tulin juuri pattikselta, 5 yötä ja meni rahaa semmoiset 5000-6000b

kävin kattelee gogo baareissa tyttöjä ja pelailin biljartia, ostelin jotain pientä kuten paitaa, oli vaimoke mukana eli kahden immeisen ruuat. ajoin 600cc honda cbr:llä yhden päivän. söin missä huvitti, joskus kfc,mäkkäri,katukeittiö,subway... käytin lavatakseja soin kaljankin kerran kun sen sai gogo baarissa halvemmalla kun veden :D :D hyi että se oli pahaa.
hotellilla jos ottaisi arskaa ja söisi pari kertaa alakerran katukeittiössä niin 580b + 20b +20b + 10b veteen niin ei se hirveetä kustanna. esim krapulapäivinä. 20e päivä helposti.

yhteenvetona voin sanoa että 500e riittää kun vedät perseet vaa pari kertaa ja ET ota yhtään seuralaista mukaan baarista !!!
pidä hauskaa mutta kattele minne sitä rahaa piestät ekalla viikolla, jotain kirjaa vaikka.

ps.happy go go ja diamond go go oli parhaat ja electric bluen gogo oli taas auki :P
18x vuodesta 2004
tukataa
Hyperkannattajajäsen

flassi kirjoitti:itse tulin juuri pattikselta, 5 yötä ja meni rahaa semmoiset 5000-6000b

kävin KATTELEE gogo baareissa tyttöjä. Ostelin jotain PIENTÄ. Ajoin 600cc honda cbr:llä YHDEN PÄIVÄN. söin missä huvitti, kfc,mäkkäri,katukeittiö,subway... käytin lavatakseja soin KALJANKIN KERRAN kun sen sai gogo baarissa halvemmalla kun veden :D :D hyi että se OLI PAHAA.
Hotellilla jos ottaisi arskaa ja söisi pari kertaa alakerran katukeittiössä niin niin ei se hirveetä kustanna. esim krapulapäivinä. 20e päivä helposti.
Niinpä.
Et siis ilmeisesti tehnyt oikein mitään muuta kuin katselit paikkoja?

Kyse onkin siitä että kuka haluaa lähteä toiselle puolelle maailmaa laskemaan lantteja?
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

tukataa kirjoitti:
flassi kirjoitti:itse tulin juuri pattikselta, 5 yötä ja meni rahaa semmoiset 5000-6000b

kävin KATTELEE gogo baareissa tyttöjä. Ostelin jotain PIENTÄ. Ajoin 600cc honda cbr:llä YHDEN PÄIVÄN. söin missä huvitti, kfc,mäkkäri,katukeittiö,subway... käytin lavatakseja soin KALJANKIN KERRAN kun sen sai gogo baarissa halvemmalla kun veden :D :D hyi että se OLI PAHAA.
Hotellilla jos ottaisi arskaa ja söisi pari kertaa alakerran katukeittiössä niin niin ei se hirveetä kustanna. esim krapulapäivinä. 20e päivä helposti.
Niinpä.
Et siis ilmeisesti tehnyt oikein mitään muuta kuin katselit paikkoja?

Kyse onkin siitä että kuka haluaa lähteä toiselle puolelle maailmaa laskemaan lantteja?
ASIAA :smt040
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
turisti

Viesti Kirjoittaja turisti »

Mistä näitä kaikkia taloudellisia neroja oikein löytyy???

"kuka haluaa lähteä toiselle puolelle maailmaa laskemaan lantteja?"

Tämä on kyllä ansaitsisi paikkansa unohtumattomien lauseiden kerhossa..
jusubox
insinöörigolffari

flassi kirjoitti:niin ei se hirveetä kustanna. esim krapulapäivinä. 20e päivä helposti.
Niin niin mutta että saa sen krapulan päällensä on jo palanut aiks paljo bahteja :lol: :lol: :lol:
hcp 21.2
babar
Hammock lover

Viesti Kirjoittaja babar »

turisti kirjoitti:

Mistä näitä kaikkia taloudellisia neroja oikein löytyy???

"kuka haluaa lähteä toiselle puolelle maailmaa laskemaan lantteja?"

Tämä on kyllä ansaitsisi paikkansa unohtumattomien lauseiden kerhossa..
Mä olen miettinyt ihan samaa. Kun minä kulutin viime reissulla 25 euro/päivä niin se joidenkin mielestä niin vähän, että minulla on ollut reissulla ikävää, olen venyttänyt penniä ja muutenkin koko matkani on ollut yhtä kitumista ja kaikin puolin paska. Ne jotka käyttävät sen 200 euroa/päivä voisivat laskea paljon sitä rahaa menisi jos poistaa laskuista rahan, joka menee alkoholiin tai yleensä baareihin sekä sen mitä maksaa naisille? Paljonko sitä rahaa kulu sen jälkeen. Kaikki ei nimitäin mene Thaimaahan, aja suoraan kentältä Pattayalle, ota maksullista naista elätättäväkseen, kilauta kelloa baarissa 5 kertaa illassa ja ostele joka illan tuttavalle rannerenkaita ja koruja. Näitä hintoja ja kuluja on ihan mahdoton vertailla kun on vain normaalikäyttäjät sekä ne joiden loma on mennyt pilalle jollei ole saanut menemään vähintään 200 euroa päivässä. Tolla 25 e päivä budjetilla ei tarvitse kituutella tai sitten on jo vitun tyhmä tai sitten ei osaa käyttää rahaa. Jokainen saa rullata ne euronsa ja bahtinsa ja tunkea vaikka kenenkä hanuriin, mutta ei sitä joka vitun lauseessa tarvitse tuomita niitä jotka elää hieman halvemmalla ja edullisemmin kuin te.
jusubox
insinöörigolffari

babar kirjoitti:Näitä hintoja ja kuluja on ihan mahdoton vertailla kun on vain normaalikäyttäjät sekä ne joiden loma on mennyt pilalle jollei ole saanut menemään vähintään 200 euroa päivässä. Tolla 25 e päivä budjetilla ei tarvitse kituutella tai sitten on jo vitun tyhmä tai sitten ei osaa käyttää rahaa. Jokainen saa rullata ne euronsa ja bahtinsa ja tunkea vaikka kenenkä hanuriin, mutta ei sitä joka vitun lauseessa tarvitse tuomita niitä jotka elää hieman halvemmalla ja edullisemmin kuin te.
Täällä mun mielestä ketään tuomittu ole on tuotu mielipiteitä sekä kokemusperusteella esille sitä mitä mennee ja MIKSI,, siitä nyt noin itteensä tarvii ottaa,, 8-[
hcp 21.2
tukataa
Hyperkannattajajäsen

Aivan niin!

Puhuinkin esim. pattiksella olosta.
Rahaa uppoaa varmasti muuhunkin kuin viinaan ja naisiin.
Kaikki harrastaminen (keilaus, vesiskootteri, kalastus, vene, mikroauto, minigolf, mopo/prätkä...) ja muissa kuin fast food paikoissa tai katukeittiöissä syöminen maksaa reilusti bahteja.

Maaseudulla pärjään kyllä parilla kymmenellä eurolla päivän ilman kitumista.
Vastaa Viestiin