500e ja 2viikkoa...
500e ja 2viikkoa...
Terve! Ollaan kavereitten kanssa lähössä pattikselle lähiaikoina ja oisin kyselly että kun rahaa on vaan 500e kahelle viikolle ja tuon enempää mukaan en saa.... nii pärjääks tol mihkää? hotellit on ja kuljetukset bangkokista.... vähä meinasin olutta juua ja baareissa kupata mut en joka päivä todellakaan...mites on? 

Re: 500e ja 2viikkoa...
Vähemmälläkin pärjää, mut jos kaverisi meinaa pelittää vaiks 2000 eurolla, niin sulle voi tulla hieman orpo olo. Olis hyvä olla luottokortti takapiruna, jos sittenkin alkaa tuntua siltä, et nyt kaikki peliin.pena99 kirjoitti:Terve! Ollaan kavereitten kanssa lähössä pattikselle lähiaikoina ja oisin kyselly että kun rahaa on vaan 500e kahelle viikolle ja tuon enempää mukaan en saa.... nii pärjääks tol mihkää? hotellit on ja kuljetukset bangkokista.... vähä meinasin olutta juua ja baareissa kupata mut en joka päivä todellakaan...mites on?
Mulla riitti 600E kolmeksi viikoksi sisältäen majotukset, safkat, juomat, matkat Bangkokista Kambotzaan ja Phuketiin + sukelluskurssin. Elettiin jopa aika leveesti, esim Bangkokissa budjattiin useempi yö Royal Hotelissa hintaan 1600 bht / yö
. Takseilla ja tuktukeilla ajeltiin ja kaikenlaiset "pakolliset" nähtävyydet kierrettiin. Hyvin syötiin ja juotiin ja tuliaiset yms. kivat sain ostettua, ei jäänyt kaiveleen etteikö johonkin ois riittänyt massit. -Riippuu ihan mitä duunaa ja missä määrin
. Mul on vieläkin peilipöydällä toistatuhatta bahtia, säästypä seuraavaa settiä varten...
Miu

Miu
Olisi kyllä hienoa jos 500e riittäis kahdelle viikolle varsinkin kavereiden kanssa kun on reissussa.
Mutta kait se riittää jos syö nuudelia joka päivä ja ajelee bussilla tai ehkä jopa kävelee Pattayalla säästösyistä kun se Pattayan taksi on niin kallis.
Kannattaa nyt ottaa kuitenkin joku kortti mukaan millä saa lisää fygyä tai suosiolla tuplata budjetti, sillä Pattayalla ei perseaukisena tee mitään.
1800 bahtia menee jo niihin aamupäivän olusiin.

Mutta kait se riittää jos syö nuudelia joka päivä ja ajelee bussilla tai ehkä jopa kävelee Pattayalla säästösyistä kun se Pattayan taksi on niin kallis.

Kannattaa nyt ottaa kuitenkin joku kortti mukaan millä saa lisää fygyä tai suosiolla tuplata budjetti, sillä Pattayalla ei perseaukisena tee mitään.
niippä,, siinä se on kiteytettynä,,,,, näin se vain menee,,,,,paitsi jos käy vain rannalla ottaas aurinkoa eikä juo viinaa ollenkaan, siis eritoten baarit täytyy kiertää kaukaaIlkka kirjoitti: kannattaa nyt ottaa kuitenkin joku kortti mukaan millä saa lisää fygyä tai suosiolla tuplata budjetti, sillä Pattayalla ei perseaukisena tee mitään.

hcp 21.2
600€/3vko???,,, tuohon sitä olis kiva selvitä, mutta,,, MITENmiu kirjoitti:Mulla riitti 600E kolmeksi viikoksi sisältäen majotukset, safkat, juomat, matkat Bangkokista Kambotzaan ja Phuketiin + sukelluskurssin. Elettiin jopa aika leveesti, esim Bangkokissa budjattiin useempi yö Royal Hotelissa hintaan 1600 bht / yö. Takseilla ja tuktukeilla ajeltiin ja kaikenlaiset "pakolliset" nähtävyydet kierrettiin. Hyvin syötiin ja juotiin ja tuliaiset yms. kivat sain ostettua, ei jäänyt kaiveleen etteikö johonkin ois riittänyt massit. -Riippuu ihan mitä duunaa ja missä määrin
. Mul on vieläkin peilipöydällä toistatuhatta bahtia, säästypä seuraavaa settiä varten...
Miu

hcp 21.2
Kyllä baareissakin voi istua jos ei päästä asioita riistääytymään käsistä.
Istuu sitten yhdessä hyväksi havaitsemassaan baarissa ja ostaa siellä pullon Mekhongia limuineen .
Pahaa kyllä pelkään että jos yhtään meinaa bailata niin tuo 500 euroa ei riitä alkuunkaan. Pattaya on halpa paikka mutta rahaa menee 24 h/vuorokausi jos kunto vaan kestää .
Istuu sitten yhdessä hyväksi havaitsemassaan baarissa ja ostaa siellä pullon Mekhongia limuineen .
Pahaa kyllä pelkään että jos yhtään meinaa bailata niin tuo 500 euroa ei riitä alkuunkaan. Pattaya on halpa paikka mutta rahaa menee 24 h/vuorokausi jos kunto vaan kestää .
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
- Jim Reindeer
- Phlapphla Chai Lover
Mulle riittäisi hyvin. Meni about 900 euroa/5viikkoa ja kiersin Kamputsean siinä samalla ohimennen sekä pari sisämaan lentoa. Kaikkissa mestoissa kävin mitä suunnittelin ja halusin, biletin tarpeeksi, vuokrasin mopot yms. Missään en juurikaan säästellyt. Miettikää itse mihin suurin osa teidän matkabudjetista menee. Minä en diskoja ja oppaita tarvitse.
Siinähän se onkin mitä ite haluaa tehdä.babar kirjoitti:Mulle riittäisi hyvin. Meni about 900 euroa/5viikkoa ja kiersin Kamputsean siinä samalla ohimennen sekä pari sisämaan lentoa. Kaikkissa mestoissa kävin mitä suunnittelin ja halusin, biletin tarpeeksi, vuokrasin mopot yms. Missään en juurikaan säästellyt. Miettikää itse mihin suurin osa teidän matkabudjetista menee. Minä en diskoja ja oppaita tarvitse.
Jos ryppää joka päivä

Sitten joku joka rannalla makailee eikä juo ainakaan baareissa

19 kertaa ja aina soosissa.
Kun on 500 euroa kahdeksi viikoksi niin parhaiten säästää asumisessa.
Pattayalta ainakin saa ihan hyvän majoituksen 400 thb/päivä helposti.
Itse olen kyllä asustellut Pattayalla majatalossa 100 thb/päivä mutten ilkeä sitä kellekään suositella.
Bangkokista tulet bussilla Pattayalle ja kentälle menet sitten hotellin järjestämällä minibussikuljetuksella. Minibussi keräilee matkustajia eri hotelleista ja hinta lienee kentälle 200-300 thb. Syömisessä säästää kun unohtaa hotellin aamupalat ja opettelee syömään thairuokaa jostain paikallisesta kuppilasta taikka katukeittiöistä.
Dokaamiset hoidetaan jossain mukavassa tavallisessa beer baarissa eikä goukkarissa. Lycka till ! Oppaitten käyttö tuhoaa tuon budjetin melko helposti .
Pattayalta ainakin saa ihan hyvän majoituksen 400 thb/päivä helposti.
Itse olen kyllä asustellut Pattayalla majatalossa 100 thb/päivä mutten ilkeä sitä kellekään suositella.

Bangkokista tulet bussilla Pattayalle ja kentälle menet sitten hotellin järjestämällä minibussikuljetuksella. Minibussi keräilee matkustajia eri hotelleista ja hinta lienee kentälle 200-300 thb. Syömisessä säästää kun unohtaa hotellin aamupalat ja opettelee syömään thairuokaa jostain paikallisesta kuppilasta taikka katukeittiöistä.
Dokaamiset hoidetaan jossain mukavassa tavallisessa beer baarissa eikä goukkarissa. Lycka till ! Oppaitten käyttö tuhoaa tuon budjetin melko helposti .

Viimeksi muokannut MauKhang, 1.3.2005 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juuh, meillä kaikilla on unelmia.pena99 kirjoitti:Aika hyvin tullut vastauksia ja kiitos siitä... On tullut vastauksia että riittää ja ei riitä, mites jos vetäisi kännit "kunnolla" joka kolmas päivä elikkäs noin neljä kertaa reissun aikana ja muina päivinä sitte söis ja hengais muuten vaa ja jois sen jokusen kaljan päivän aikana??

Sä et jaksa kahta selvää päivää syödä ja hengailla muuten vaan jos kaverisi on kunnolla geimeissä aamusta alkaen ja sinä katselet vierestä?

Ota vaan sitä rahaa mukaan niin ettei tule äiskää ikävä jo ekalla viikolla.

Noi kellot pitäis repiä alas joka paikasta.Lasse kirjoitti:Yksi kellon kilistely kustantaa helposti 1000thbmonet kilistelee 3-4 kertaa putkeen
tosin en minä
Mä sorrun noihin silloin tällöin, kun prommileja on jossain kolmen korvilla.
Nykyään vielä nää baarilikat ottaa melkein aina Bacardi breezeriä mikä on kalleimmasta päästä.
19 kertaa ja aina soosissa.
- Jim Reindeer
- Phlapphla Chai Lover
Pattaya ja Kambodza eivät ole vertailukelpoisia tässä asiassa. Itseltänikin meni Kambodzassa viikossa 135 USD sisältäen ruuat,juomat,majoituksen,viisumin,pääsylipun Angkor Watiin ,pari taksimatkaa ja yhden venereissun. Kambodza on ihan kokonaan eri juttu kuin Pattaya .Mulle riittäisi hyvin. Meni about 900 euroa/5viikkoa ja kiersin Kamputsean siinä samalla ohimennen sekä pari sisämaan lentoa