Ilkka kirjoitti:Alkolukko näköjään tarvittaisiin tietokoneisiinkin tai ainakin nettiyhteyden avaamiseen...
Kyl joku lukko tai vaikka pakkopaita
mun kohdalla olis tosiaan aiheellinen, silloin kun sallittu promilleraja ylittyisi!
Viime viikonlopun jälkeen tänään ekaa kertaa taas foorumilla ja kyllä nyt ihan oikeesti hävettää

kun lukee omia kirjoituksiaan!
Olin tosiaan "hieman" liikkuttuneessa mielentilassa ja sitä kun "ruokkii" tolla kuningas alkoholilla lopputulos ei ole häävi! Pitäisi se mun tohon edellä mainnittuun ikään ehtineenä jo tietää
En tässä aiokkaan nyt ruveta syyttelemään halpaa viinaa tai jotakin muuta, (itte mää sen kurkustani alas kaadan) vaan haluan
pyytää anteeksi erityisesti Ilkalta ja kaikilta muilta myös sopimatonta ja lapsellista kiukuttelu kirjoitustani.
En ole mikään "riidankylväjä" eikä tarkoitukseni ole ollut aiheuttaa mielipahaa kellään. Tämä Thaimaa ystävien foorumi nyt on viimeisiä paikkoja maailmassa missä haluaisin riitaantua!
Tämä on pirun hyvä foorumi. Asiantuntevia ja asiallisia vastauksia kysymyksiin ja infoa thaimaasta ja kaikesta siihen liittyvästä, sekä monia etuja ja AIVAN ILMAISEKSI!
Unohtamatta sitä pientä huumorin pilkettä silmäkulmasta

Ja tietenkin nuo "Up To You" jutut!
Kollikatti haluaa jatkaa lueskeluaan täällä ja pyrkii jatkossa kirjoittamaan vähemmän nauttineena, ellei tuot Ilkan peräänkuuluttamaa alkolukkoa ole ennen saatavilla
Aivot ovat pelto, johon luonto kylvää ajattelun siemenet, ja maaperän laatu määrää sadon.
(Robert Ingersoll)