2006 Suunittelin karistavani sohjolan öhh... sohjot jaloistani ja dumpata itteni thaimaahan. maasta löyttyy varmasti kaikkea kaikille, mut aikaa en tahtois kuluttaa turhaan etsimiseen. Eli mistä löytyis tälläset hevi/rokkimestat, tai yleensäkkin muuta musaa kuin se *uts uts uts uts....* Ei siinä mitään, meneehän nuokkin, mut pitkällä juoksulla saan vaan näppyjä ja pahan mielen tosta jumputuksesta. Ei viittis matkata toiselle puollle maailmaa ja höm.. v**tuuntua. Karkeaa, mut mun pointti käynnee ilmi parhaiten näin.
Aikaa viettänen mestoilla yhteensä 2-3kk riippuen töistä. Matkalla käyn varmaankin bankokissa, pattiksella ja ainakin kääntymässä pohjoisen siinä "must" kaupungissa, ei tule nyt nimi mieleen. Jos aikaa riittää niin phuketissa kans

köyhä kun oon niin pakko koittaa tsekata juttuja kerralla mahd. paljon, kun seuraavaan (varmasti palaan, olen käsittänyt) reissuun rahan keräämiseen menee varmaan 2 vuotta. vuos jos muutan pienempään kämppään, myyn auton.. syön vaan puuroa ja juon vettä.. Hei mä oon jo koukussa
Btw tänks miljoonasti mainioista sivuista, on vastannut tuhanteen ja taas tuhanteen
I deal solely on facts and that's why I'm a cocky bastard.