olen alkanut suunnittelemaan elämäni ensimmäistä ulkomaan matkaa juuri thaimaaseen. tai no 9v ikäisenä olen käynyt turkissa. siinä sitten kaikki. muuten olen vain käynyt joko ruotsissa tai tallinnassa.
nyt käännyn teidän puoleenne koska tosiaan syyskuussa lähden yksin matkaan omatoimisesti ja tietenkin taikamaahan... bangkok olisi mielessä koska sinne yllättävän helppo lentää suortaan suomesta. kuullut paljon kauhutarinoita noista välilaskulennoista niin siksi suoraa lentoa vaikka ei välttis se halvin vaihtoehto...
nyt kun kerran ekaakertaa olen menossa niin onko bangkok se paras vaihtoehto? ja miten tuo kulkeminen esim joillekkin nähtävyys paikoille? vai hypätäkö ekan vastaantulevan taksin/bussin kyytiin ja matkata kohti tuntematonta ja varata hotelli vasta paikanpäältä? nyt saa auttaa tolloa mäessä. paikkoja ja aiheita olen lukenut pilvin pimein ja krabi tai phuketti olisi kans kiinnostavia mut miten se liikkuminen ekakertalaiselta.... ja yksin menossa niin vähän arkajalkuutta löytyy...
jokainen vinkki ohje neuvo ja avustus on terve tullutta. niin ja kannattaako liput ostaa jo nyt vai odottaa kesään asit? omia kokemuksia ekoilta reissuilta voi myös laittaa.
matkan kestoni tulee olemaan 7-10pv. ja tietenkin oluenystävänä niin onko jotain paikkaa jota eritoten suosittelette oluen ystäville?

ja tietenkin saa mainostaa halpoja hotelleja sekä matkakohteita saaria retkiä snorkaamista ihan kaikkea