Syytä huolestua on ainoastaan siitä mitä itse kirjoittaa Thani

Valvoja: Modet
eli siis modet saa vihjailla väärinkäytöksistä tms. ja me kuolevaiset emme saa tiedää lopputulossta, joka voi vaikuttaa ostopäätöksiimme, vaan saamme varoituksia vastaavista vihjailuista / lempinimistä / ilkkumisistatri_Hoto kirjoitti:Asia on selvitetty asianosaisten kesken ja kaikki tarpeelliset toimet on suoritettu. En näe mitään syytä, miksi asiaa pitäisi vielä ruotia palstalla.
miksi se ketju sitten poistettiin, jos asioissa oli perää? itse ainakin haluan tietää kuka yrittäjä pelaa ja mitä peliä, jotta voin tukea niitä yrittäjiä tulevaisuudessakin,, jotka mainostavat toimintaansa puhtaasti ja hyvässä hengessä, sekä oletettavasti ja toivottavasti toimivatkin sanojensa mukaan, eikä esim kyytiä ostettaessa jätetä viidakkoon tai lihaa tilatessa syötetä tofua, syystä että raha on ainoa mitä kunnioitetaan, eikä asiakaspalveluatahi suhdetta. arvostan mainitsemistasi ominaisuuksista jolla naurettavat buffaukset tulevat ilmi ja pääsette puuttumaan niihinBlackMike kirjoitti:Eihän siinä ollut vihjailuja eikä ylläpito tee useinkaan mitään arvuutellen. Näiden uusien foorumisoftien ikävä puoli tuplatunnuksien tekijöille on, että se ilmaisee tuplanickit suhteellisen selvästi yhdellä klikkauksella. Loppuun ei tarvita kuin päättelyä ja mukautumista ihmisen käyttäytymismallin harmaalle alueelle.
tulihan se vastaus sieltä, eli kyseistä yrittäjää syytettiin aivan turhaan, itse olen kuullut ko. paikasta pelkkää hyvää ja siksi tätä kohua ihmettelinkinBlackMike kirjoitti:Kuten Hoto tuossa jo kirjoitti, niin asia on selvitetty ja siihen saatiin selonteko. Ko. yrittäjä ei ollut syyllistynyt tuplanickien tekoon, vaan taustalla oli muuta, jääköön tämä yrittäjän ja syyllisen väliseksi setvimiseksi, meidän ei tarvitse olla mikään pyöveli siinä asiassa.
Asiahan meni suurinpiirtein näin:freebird kirjoitti:tulihan se vastaus sieltä, eli kyseistä yrittäjää syytettiin aivan turhaan, itse olen kuullut ko. paikasta pelkkää hyvää ja siksi tätä kohua ihmettelinkin
Samaa mieltä, mutta kyseessä on hivenen eri asia jos joku tekaistu pattistyttö nick kertoo tulevansa tammikussa pattikselle ja alkaa kyselemään pattiksen säitä ja palveluita, vaikka istuu kokoajan siellä pattiksella hotellissa koneen ääressä.thainongkhai kirjoitti:Yrittäjällä pitää olla oikeus yritystunnukseen ja henkilökohtaiseen tunnukseen.
Ei yritystunnuksella voi esittää omia mielipiteitään.
Näinhän se menee ja näin on myös tehty.Jos yrittäjä haluaa nickin yritykselle ja itselleen oman jolla kirjoitelee muita kuin yrityksen asioita niin eiköhän tuo onnistune helposti ilmoittamalla siitä ylläpidolle.
Ja sitten kun sillä ei pysty, niin onkin enemmän aikaa kirjoittaa suomi24 tai jonnekkin avonaisemmalle hymiöketju foorumille.marcus kirjoitti:http://www.torproject.org/
Vinkkinä tupla ja tripla nikkien tarvitsijoilleVai pystyykö tuolla foorumisoftaa hämäämään?
Kyllä joillain yritystunnuksilla on voinutthainongkhai kirjoitti: Ei yritystunnuksella voi esittää omia mielipiteitään.
Samapa tuo, jatkossa käytän vain tätä yritystunnusta enkä kirjoittele muista kuin ravintolaan liittyvistä asioista.samee kirjoitti:Kyllä joillain yritystunnuksilla on voinutthainongkhai kirjoitti: Ei yritystunnuksella voi esittää omia mielipiteitään.
Samaa mieltä, esimerkistä käyköön tämä: http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... &start=500alucey kirjoitti:
ps. tri hoton lukitusläpät ovat tämän palstan helmiä - oikeasti!
Olen tästä asiasta edelleen eri mieltä.alucey kirjoitti: 2. vuosaaressa ei juurikaan asu maahanmuuttajia, vaan lähes pelkästään keskivertoa parempia kansalaisia, joilla on hyvä tulotaso.