Realistinen matkasuunitelma?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
SakkeEspoost

Realistinen matkasuunitelma?

Viesti Kirjoittaja SakkeEspoost »

Moi!

Juu, elikkäs seuraavanlaista matkareittiä oltaisiin suunniteltu: Bangkok -> Hua Hin -> Chumphon:in kautta Koh Taolle -> Ko Samui -> mantereelle ja sieltä Krabi:lle (Ao Nang) ja sitten takaisin Bangkok:iin päin.. suunniteltu aika olisi n.3 viikkoa .. Onko suunitelmassa edes pienintäkään realistisuuden hiventäkään? ja jos nyt olisi pakko jättää jotain paikka/paikkoja käymättä niin mikä olisi ehdotuksenne? Tarkoitus kumminkin olisi nähdä hienoja rantoja ja lopuksi hieman shoppailua Bangkok:issa..
babar
Hammock lover

Viesti Kirjoittaja babar »

Mä teen samaisen reissun ensi kesänä, tosin jatkan Krabilta Malesian kautta Balille. Mulla ei ole mitään aikatauluja tolle reitille, mutta joku 3 viikkoa ajettelin suunnilleen tuhlata BKK-Krabi välille.
Kuki
paha porvari

Viesti Kirjoittaja Kuki »

Riippuu paljon siitä mitä ajattelit eri paikoissa tehdä...
Köyhälle kaikki on kallista.
Art2
Ukkomies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Art2 »

Matkustaminen on raskasta taalla Thaimaasakin. Itse oleilen mielummin pidemman aikaa samassa paikassa, saa edes jonkinlaisen kasityksen paikasta ja ehtii rauhoittua eli lomailla.

Art2
Paikkakuntia joilla olen yöpynyt Thaimaassa on toistaiseksi kertynyt 29 kpl.
Sitä saa mitä tulee!
BlackMike
ATM

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Joo, kiirettä voi pitää. Samoin olen huomannut, että yllättävän moni suunnitelma kaatuu siihen, että yksinkertaisesti jämähtää johonkin tiettyyn pisteeseen ja keskittyy lomailemiseen jatkuvat liikkeen sijaan. :D
Jussih

Viesti Kirjoittaja Jussih »

No mun reissu talla kertaa vain 22 paivaa ja siihen on mahtunut seuraavat kaupungit/ provinssit: Beijing, Bangkok, Chiangmai, Chiangrai, Chiangkhong, Huay Xai, Luang Prabang, Vientiane, Udonthani ja Phuket On siina kylla lenneltykin aika paljon. :) Tarkoitus oli viela kayda tuttujen luona Trangissa, mutta juutuin Phuketiin. Eli kylla ehtii, jos vain haluaa.
SakkeEspoost

Viesti Kirjoittaja SakkeEspoost »

Juu, toi mielenkiintoisten paikkojen paljous tuolla Thaimaassa onkin se suurin ongelma :D Toisaalta kun haluaisi nähdä mahdollisimman paljon kun kerran tulee lähdettyä reissuun eikä tiedä milloinka sinnepäin pääsee uudestaan.. mutta kyllä ne biitsit taitaa olla kuitenkin se suurin prioriteetti :)
Vastaa Viestiin