Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Onko kellään kokemuksia Premium-luokasta Phuketin lennoilla? Ensi talven matkalle varattiin Tjäreborgilta Premium-luokan paikat, kone on TUI:n Boeing 767.
Olisi kiva kuulla oliko lisämaksun arvoista
Viime tammikuussa tuli mentyä premium luokassa ja sen verran voin valottaa että jalka tilaa oli ihan kivasti "normi kokoselle" ja käytössä oli viihdekeskus jossa oli ihan katottavia leffoja. Ruoka oli kyllä minun mielestä paras asia koko premium luokassa, ei oo aikasemmin koneen ruuasta nälkä lähteny mut tuolla oli kunnon pöperöt... Paikkoja oli premium luokassa muistaakseni 28 ja meillä oli kaks tarjoiliaa jotka palveli vaan meidän luokassa matkustavia. Check-in oli kentällä hyvin hoidettu ku premiumille oli oma tiski eikä tarvinnu jonottaa ollenkaan, vaan pääsi sitten suoraan lounge tiloihin syömään ja juomaan...
Itse en kyllä maksaisi extraa näistä palveluista, viimeksi otin äkkilähdön ja tuli tuo paikka premiumiin sitä kautta.
Muutama kalja, maailman epämääräisin mittayksikkö...
Ollaan lennetty tuolla ja noh, se oli hyvää, että tosiaan palvelu pelasi; ei tarvinnu odotella "emoja" kärryineen. Plussaa myös hyvästä viihdevalikoimasta ja siitä, että juomat ilmasia (paitsi shamppanja). Oma wc, joten ei juurikaan syntynyt jonoja. Jalkatila oli hyvä MUTTA: kyllä tuohon rahaan pitäisi saada lähes vaakatasoon laskevat penkit! Selkänoja ei mene sen taaemmas kuin muissakaan luokissa ja siitä PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄ MIINUS sillä juuri tuota asiaa minä pitkällä lennolla kaipaan. No, nytpä tiedän:
Aurinkomatkojen comfort- luokassa on istuimet, jotka menevät lähes vaakatasoon, sinne seuraavalla kerralla!