Ilkka kirjoitti:- välinpitämättömyys. Kukaan ei välitä mistään mitään, paitsi tietenkin rahasta. Luontoa roskataan ihan surutta, paskat kipataan mihin ikinä vaan mahdollista, muovikasseja pitää olla yhteen pillimehuun ainakin yksi jne.
Kyllä ihan samalla tavalla lentää nyky pullamössösukupolven bemarista hampurilaispaperit, että juomatölkit pitkin teitä myös täällä Suomessa.

Tuo on totta, että voisi pakata ostokset vähemmällä pussimäärällä mikä sekään ei ole mikään yksistään Thaimaan ongelma.
Ilkka kirjoitti:-luulot, että farang on aina ja ikuisesti rikas.
Minäkin ennen luulin, kun näitä sivuja luin, että pitää olla aina lompuuki auki, mutta nyt maassa reissanneena huomannut ettei tuokaan pidä paikkaansa.
Ilkka kirjoitti:-turistit jotka jaksaa lässyttää että Thaimaa on paratiisi ja että thaimaalaiset ovat iloisia ja heillä on kaikki hyvin.
Mua taas ärsyttää tyypit mitkä jaksaa kaivaa ja hakea vain vikoja maasta näkemättä omaa nokkaansa pidemmälle. Olen tavannut ihanimmat ihmiset elämässäni juuri Thaimaassa ja saivartelijoille tiedoksi, että tämä ei tarkoita etteikö myös Suomessa olisi mukavia ihmisiä. Olkoonkin sen hymyn takana mitä hyvänsä ajatuksia ja puhukoot pahoja selän takana, mutta mielummin minä katson hymyilevää kohteliasta ihmistä kuin tympeää. Tieto siitä, että jonkun hymy ei ollut aidosti ystävällistä ei haittaa kuin tieto jonkun tympeän oikeasta vihamielisyydestä mitä en onneksi ole vielä kohdannut.
Jim Beam kirjoitti:Ensin laittaa hieman vihaksi jo kentällä ne jonot siihen passintarkastukseen.Vaikka näkevät että jonot pitkiä ja tyhjillään olisi tarkastuspaikkoja niin mitään toivoakaan ei ole että lisättäisiin henkilökuntaa tarkastukseen.
Turistit änkee kaikki aina siihen ensimmäiseen jonoon vaikka henkilökunta viittoilee, että vieressä olisi monta virkailijaa tyhjän panttina. Mutkattomasti sujunut tuokin aina. Tämä siis maahan saapuessa. Lähtiessä ennemminkin on jonoa ollut.
Pesukarhu kirjoitti:Kuulemani mukaan kuluttaja saa tölkeistä noin yhden bahtin kolmesta tölkistä, eli roskan kerääjä tai lajittelija saa varmaan vähän enemmän että saa vielä voittoa siitä. Ja tölkit saa olla rutattuja, toisin kuin härmässä.
Juuri näin on.
Mutta mikä ärsyttää on juurikin nuo räätälit mitkä melkein syliin asti tunkevat. Eipä tarvii niitäkään onneksi katella muuten kuin, jos Pattayalle eksyy.
Pattayalta löytyy myös noita idiootteja, jos jonkin maalaisia. Eli monet turistit ärsyttää käytöksellään. Tämäkään nyt ei tarkoita sitä, että itse olisin joku mallikansalainen.
En oikeastaan keksi mitään mitä varsinaisesti vihaisin Thaimaassa.