Silloin tällöin olen kuullut, että juuri tuona aikana siellä olisi jokin sadekausi?? Haluamme kuitenkin matkaltamme aurinkoa ja lämmintä ilmaa, joten onko syys-lokakuussa järkeä lähteä??
Haluamme myös kuulla kokemuksia hotelleista, varsinkin Finnmatkojen tarjoamista, mutta miksei muiltakin.
Olemme kumpikin laitesukelluksen ja snorklauksen ystäviä, joten KAIKKI tieto siitä otetaan vastaan. Finnmatkojen retket tarjoaa sukellusretkeä Khao Lakista, onko kukaan kokeillut kyseistä retkeä? OWD- luvat löytyvät, joten kaipaamme vain sukeltamaan.
Onko jotain omatoimiretkiä, joita kannattaisi tehdä?? Jotain veneretkiä muille saarille, snorklailua koko päivän ja takaisin?? Onko turvallista mennä itekseen samoileen jonnekin "metsään"

Olen myös ymmärtänyt, että paikalliset ovat todella ystävällisiä, mutta olen myös kuullut, että ravintoloiden ruokien ja baarien juomien laskutuksessa olisi parantamisen varaa. Laskulla saattaa olla eri hinnat mitä on listalla ja ravintoloissa tuodaan pöytään eri ruokaa mitä olet tilannut. Listoissa on jokin "ulkomaalaislisä", joten jos tilaa listan englanninkielellä hinnat ovat eri kuin thaikielellä olevassa listassa. Tapahtuuko tälläistä usein, vai onko vai yksittäis tapauksia?? Kyllähän tälläistä varmaan tapahtuu muuallakin (emme vaan ole koskaan törmänneet)..
Tiedot, joita olemme saaneet ovat niin ristiriitaisia ja osa vuosien takaa, joten kiitämme kovasti kaikkia, jotka jakavat omia kokemuksia meille ja antavat tämänpäiväistä tietoa.