Mistä tietää mikä hierontalaitos on suunnattu tavalliseen hierontaa ja eroottiseen hierontaan??? En haluaisi eksyä viimeksi mainittuun...
Tällainen savolainen tollukka nyt haluaa varmistusta tähänkin asiaan

Kyllä, kokeilemalla eri paikkoja sitä löytää itselleen mukavan paikan, että vakiohierojan. Hieronnan jälkeen jos hieroja on ollut hyvä, niin hänet toki voi palkita tipillä parhaaksi katsomallaan summalla.Suntti kirjoitti:Kiitokset kattavista tiedoista!!!
Täytyykin käydä kokeilemassa monia eri paikkoja!!!
T B M I
Thai Blind Massage Institute
Täällä maksoi 150B/hJOMTIEN COMPLEX 414/5-9 Thapaya Rd. Banglamung, Chonburi 20260 (Jomtien)
Phone: +66 38 251547-9 (Ext. 1008)
Fax +66 38 251748
Kyllä sen saippuahieronnan voi tehdä myös mies hieroja naiselle ,kun vain pyytää , jos se tuntuisi silloin mukavammaltaLuin edell. että naisetkin voivat käydä. Onko se naisillekin sitten samallaista. Minä en ainakaan halua että joku akka makaa päälläni?
Kuka tietää..?
vlahti kirjoitti:Terve,
Mites sitten muuten voimakkaampi vaikkapa urheiluhieronta tyyppinen? En ole törmännyt tälläiseen mielestäni koskaan ja se ei olisi yhtään pahitteeksi reissun aikana, kun hinnat ovat edullisia. Olisi sitten treenejä varten lihakset palautunut.
/vlahti
Sagado kirjoitti:Tapasin muutama viikko takaperin Pattayalla Kevin-nimisen suomalaisen kaverin, joka on ammatiltaan urheiluhieroja/osteopaatti.
Hän on varsin pätevän tuntuinen alallaan ja hinnat ovat lompakolle sopivat.
Mies hoitaa huippu-urheilijoista lähtien myös tavallisia tallaajia, joilla on kropan kanssa ongelmia.
Itse urheilijana olen vuosia kärsinyt mm olkapäävammasta johon ei kymmenet lääkärikäynnit ole auttaneet. Yksi käynti hänen luonaan antoi ihan uutta tietoa ongelmastani ja mahdollisuuden saada se kuntoon. Ja tietenkin mm selännaksautukset kuuluivat asiaan.
Häneltä saa myös halutessaan treenivinkkejä sekä hyvää infoa ruokavalioista.
Hän toimii toistaiseksi ainakin osittain Maken tiloissa. Puh.+6640274735 /Kevin
SUOSITTELEN!