Finnair B757 Utabaoon

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
snowmobile

Finnair B757 Utabaoon

Viesti Kirjoittaja snowmobile »

Moi,

Olen lähdössä 3.12 taikkulaan Finnairin B757 turistilennolla. Olen kuullut ja lukenut niin järisyttäviä kauhukokemuksia "sillipurkista" ja jalkatiloista että nyt kaduttaa kun otin matkan. Onko se totta että veritulppa on odetettavissa B757:lla. Onko kone oikeastaan niin pieni että tälläistä 190cm 120 kiloista rupee ahistamaan jossain vaiheessa ja sitten se ei ole enää mukavaa katseltavaa??
make69
Chief Justice

Viesti Kirjoittaja make69 »

JEP tukalat olo tulee jos et saanut paikkaa jossa ei ole edessä tyhjää(varauloskäynti).Hymyä huuleen muistaakseni välilasku on intiassa joten vähän pääsee jaloittelemaan. Itsekin 190cm,120 kg.
nam som

Viesti Kirjoittaja nam som »

Jos oikeen rupee ahdistaan niin pitää miettiä millä vahinko otetaan takasin perillä ja johan helpottaa!! :?
Sillipurkeilla en ole ikinä Thaimaahan lentäny mutta menisin jos ei muuta vaihtoehtoa olisi. Lennosta selviää aina mutta selviääkö perillä? :lol:
Extremematkailua Thaimaassa. Mieluiten moottoripyörällä!
Lappis
nuorisojoukot.net

Viesti Kirjoittaja Lappis »

Kyllä mä olen pari kertaa matkustanut B757:llä, eikä ole mitään traumoja jäänyt, taas viikon päästä olen menossa. Kyllä sitä surkeutta suuresti liioitellaan, ei se pitkä lentomatka herkkua ole missään koneessa. Kyllähän se matkan alussa on hienoa MD11-koneessa kun polvet eivät ota kiinni edessäolevan selkänojaan, mutta ei siitä 4-5 tunnin istumisen jälkeen paljon jaksa iloita. Yksin kun matkustaa, niin voi valita käytäväpaikan, että saa jalat sinne välillä, vaikka siinä käytävälläkin ramppaa koko ajan lentoemoja, tarjoilukärryjä tai joku kuselle menossa.
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
Tartlanna

Viesti Kirjoittaja Tartlanna »

Pari viikkoa sitten ei päässyt edes jaloittelemaan Intiassa. Porukka istuu tankkauksen ajan koneessa :shock:
beach79

Kyykkyhyppelyä!

Viesti Kirjoittaja beach79 »

Kokeilkaapa sitten kyykkyhyppelyä käytävällä, jos ei terminaaliin pääse jalottelemaan!
Vastaa Viestiin