Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?
Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?
Mietimme reittiä, miten pääsisimme kätevimmin ja silti edullisesti Bangkokiin. Onko joku kenties testannut Hong Kong - Bangkok yhteyttä? Hong Kongissa olisi jopa hauska yöpyä menomatkalla ja tutustua kaupunkiin..
Re: Onko joku lentänyt Hong Kongin kautta BKK:n?
perheen kanssa menty montakertaa Hki-Hongkong-bkk ja takaisin on tultu yleensä suoraan.Kaikki liitynnät hongkongissa on mennyt hyvin.Ekaa kertaa oltiin tietenkin vähän hämmenyksissä muttä siellä sentään henkilökunta puhuu englantia toisin kuin aikanaa quanzhoussa.yleensä terminaalista toiseen siirtyminen tapahtuu kivuttomasti maanalaisella.eikun matkaan vaan 

se on turha rutista kun on paskat housussa.
lassis beer bar
Soi diamond
Pattaya
lassis beer bar
Soi diamond
Pattaya
Kiva kun vastasin
Sellainen kysymys vielä, että mitä kautta varasitte lennot? Saisiko ne esim. jostain paikallisen lentoyhtiön sivuilta edullisemmin?

-
Ihan toimiva reitti, mutta Hongkonghan on suhteellisen kallis paikka. Kannattaa melkein mennä menomatkalla myös Macaoon (Hongkongista n. 1h lautalla ja 13€). Näkee useamman paikan pikkurahalla. Viisumeja et tarvitse kumpaakaan jos olet alle 90pv ja suomalainen. Macaosta lento Bangkokiin Air Asialla eli tilaat liput suoraan Air Asian sivuilta mahd. ajoissa. Tulomatkalle lento BKK-Hongkong ja Helsinkiin suorinta tietä.
Hong Kongista pääsee edullisesti Air Asialla Bangkokiin. Viime kuussa tuli lennettyä kyseinen väli.
www.airasia.com voit tutkia lentojen hintoja.
www.airasia.com voit tutkia lentojen hintoja.
16.6. - 24.8.2009 Hong Kong - KL - Bali - BKK - Pattaya - Vietnam - Hong Kong
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
1.9. - 5.10.2008 BKK - KL - Borneo - Filippiinit - Singapore (F1) - Phuket - BKK
Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK
Eikö Hong Kongista Macaoon menevä lautta lähde Hong Kong islandilta? Tuleehan siitäkin lisäkuluja, kun kentältä siirtyy lauttasatamaan+lauttalippu. Macaossa vielä siirtyminen kentälle.masa r kirjoitti:Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK
Pelkästään liittymälennolle en jaksaisi Macaoon lähteä. Jos siellä pari päivää viettää, niin tilanne on toinen.
Itse matkustan Thaimaahan vuodenvaihteen jälkeen hong kongin kautta (en Macaon).
Usein myös päinvastoin, eli Hong Kongista on halvempi, kuin Macaostamasa r kirjoitti:Finnairin lennolta ehtii hyvin Macaoon suoraankin.Lento Bangkokiin lähtee kahden tienoilla iltapäivällä ja mitä mä olen hintoja katsellut niin on vähintään puolta halvempi ollut kuin HKG-BKK