Täältä tullaan, mutta minne?
Täältä tullaan, mutta minne?
Lähtökohdat:
Noin kolmekymppinen melko paljon reissannut pariskunta. Lennot Singaporeen on varattu marraskuun alkuun ja sieltä olisi tarkoitus iskeä jonnekin päin Thaimaata noin pariksi viikoksi.
Halajamme:
Rentoa olemista, hyvää ruokaa, kivan majapaikan, kaunista rantaa. Yöelämästä viis, kunhan olisi muutama tunnelmallinen rantabaari, jossa istua iltaa.
Itse olen ollut Taolla parikin kertaa ja tykkään kovasti, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muuta. Samuilla olen pari kertaa poikennut, enkä hirveästi tykännyt. Joku saari kiinnostaisi, ja mitä nyt olen lukenut Ko Lipestä tai Sametista, niin molemmat saattaisivat olla jees. Kaikkia ehdotuksia kuunnellaan (myös sitä joka tarjoaa Pattayaa), etenkin jos on omakohtaista kokemusta heittää tueksi!
Noin kolmekymppinen melko paljon reissannut pariskunta. Lennot Singaporeen on varattu marraskuun alkuun ja sieltä olisi tarkoitus iskeä jonnekin päin Thaimaata noin pariksi viikoksi.
Halajamme:
Rentoa olemista, hyvää ruokaa, kivan majapaikan, kaunista rantaa. Yöelämästä viis, kunhan olisi muutama tunnelmallinen rantabaari, jossa istua iltaa.
Itse olen ollut Taolla parikin kertaa ja tykkään kovasti, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muuta. Samuilla olen pari kertaa poikennut, enkä hirveästi tykännyt. Joku saari kiinnostaisi, ja mitä nyt olen lukenut Ko Lipestä tai Sametista, niin molemmat saattaisivat olla jees. Kaikkia ehdotuksia kuunnellaan (myös sitä joka tarjoaa Pattayaa), etenkin jos on omakohtaista kokemusta heittää tueksi!
Re: Täältä tullaan, mutta minne?
Koh Chang on oma kohteeni aina kun ajautuu rantaloman tarpeeseen. mukava paikka vaikka "pilaantuukin" kovaa vauhtia.
Itse olen menossa Koh Changille kuukauden päästä, johan edellisestä vierailusta saarella on jo 5 vuotta vierähtänyt. Kysynkin nyt, että kuinka tuo saari on "pilaantunut"? Mitä siellä ei enää voi tehdä mitä vielä ennen pystyi?S & T Bar kirjoitti:Koh Chang on oma kohteeni aina kun ajautuu rantaloman tarpeeseen. mukava paikka vaikka "pilaantuukin" kovaa vauhtia.
sinne on rakennettu liikaa.babar kirjoitti:Itse olen menossa Koh Changille kuukauden päästä, johan edellisestä vierailusta saarella on jo 5 vuotta vierähtänyt. Kysynkin nyt, että kuinka tuo saari on "pilaantunut"? Mitä siellä ei enää voi tehdä mitä vielä ennen pystyi?S & T Bar kirjoitti:Koh Chang on oma kohteeni aina kun ajautuu rantaloman tarpeeseen. mukava paikka vaikka "pilaantuukin" kovaa vauhtia.
Ok, miten se vaikuttaa minun lomaani?S & T Bar kirjoitti:sinne on rakennettu liikaa.babar kirjoitti:Itse olen menossa Koh Changille kuukauden päästä, johan edellisestä vierailusta saarella on jo 5 vuotta vierähtänyt. Kysynkin nyt, että kuinka tuo saari on "pilaantunut"? Mitä siellä ei enää voi tehdä mitä vielä ennen pystyi?S & T Bar kirjoitti:Koh Chang on oma kohteeni aina kun ajautuu rantaloman tarpeeseen. mukava paikka vaikka "pilaantuukin" kovaa vauhtia.
Epailen vahvasti ettei mitenkaan...tai onpahan enemman vaihtoehtoja hotellien, raflojen, baarien suhteen jnebabar kirjoitti:Ok, miten se vaikuttaa minun lomaani?S & T Bar kirjoitti:sinne on rakennettu liikaa.babar kirjoitti: Itse olen menossa Koh Changille kuukauden päästä, johan edellisestä vierailusta saarella on jo 5 vuotta vierähtänyt. Kysynkin nyt, että kuinka tuo saari on "pilaantunut"? Mitä siellä ei enää voi tehdä mitä vielä ennen pystyi?

Sitä ajattelinkin. Ei sitä mihinkään ole näin lomailijan kannalta "pilattu".S & T Bar kirjoitti: Epailen vahvasti ettei mitenkaan...tai onpahan enemman vaihtoehtoja hotellien, raflojen, baarien suhteen jne
Esim. Lonely beach muutama vuosi sitten oli aivan eri paikka kuin nykyisin. Varmasti monien mielestä esim. ko. ranta on pilattu.
Jos ei halua saarille asti matkustaa, niin oma suosikkini löytyy täältä:
http://www.rayongresort.com/
Rayong resort on kohtuuhintainen ja todella upealla paikalla oleva tasokas rantahotelli. Paikka tarjoaa omaa rauhaa ja se on sopivan kaukana turistihälinöistä. Merivesi on huikeasti puhtaampaa kuin Pattayan ympäristössä. Kokeilemisen arvoinen paikka!
http://www.rayongresort.com/
Rayong resort on kohtuuhintainen ja todella upealla paikalla oleva tasokas rantahotelli. Paikka tarjoaa omaa rauhaa ja se on sopivan kaukana turistihälinöistä. Merivesi on huikeasti puhtaampaa kuin Pattayan ympäristössä. Kokeilemisen arvoinen paikka!
http://www.rayongresort.com/:onpas hienon häköinen hotelli!pitää piettää mielessä seur kertaa varten.
-
Oltiin viime talvena Koh Lipellä, meillä meni ainakin selkeesti ykköseks kaikista Thaimaan kohteista. Koh Samet on mielestäni aika kallis ja roskaiset vedet jos verrataan Lipeen.
Koh Si Chang on pieni saari Pattayalta pohjoiseen (40 km ?) olevan Sri Rachan kaupungin kohdalla, olet sievällä saarella mutta et niin kaukanakaan muusta menosta. Rannat siistejä.
Lyhyt matka ei ole koskaan pitkä
Näillä kriteereillä ei mielestäni missään nimessä Ko Sichang. Nättejä rantoja ei tuolla ole, rantabaareja niin kuin minä käsitän turistina ei ole, majapaikkoja kyllä mutta ei niin kivoja, hyvää ruokaa? tjaaah, Ko Si Changilla muutama päivä menee ihmetellessä mutta ei pitempään. Tämä siis oma mielipiteeni.Halajamme:
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.