qazzaq kirjoitti:Kukin hoikistukoon tavallaan.
Avataresta päätellen Jayalla ei ole huoltamitään lihomisesta. Tommosiin 3 kg pudotuksiin se varmaan toimii. Sitte jos pitää pudottaa 13 tai 30 kiloa, o terveellisempää muut tyylit. Mulla tippuu paino 105 to 102 parissa päivässä pelkällä vähemmällä oluella

Ja ot:stä senverran että jos on läski suomessa niin on läski myös thaimaassa :lol:Jotkut lihoo ja jotku laihtuu lomalla, oli se loma missä tahansa maassa.
Kyllä oon käsittänyt, että ko. menetelmää käytetään nimenomaan runsaan ylipainon taltutamiseen.
Vähähiilihydraattinen ruokavalio on mun mielestä ainoita fiksuja laihdutuskeinoja,
koska silloin ei joudu kärsimään nälästä, on kylläinen pidempään ja saa syödä oikeesti hyviä ruokia

Kalorinlaskemiset toimii tietenkin (kuten tässäkin ruokavaliossa), mutta jos ei ollenkaan mieti, mistä ne kalorit koostaa, niin kyllä on kiukkua ja hampaiden kiristelyä pistevihon kanssa pläräillessä! Rasva pitää nälän poissa, ei laittituotteet
Syy, miksi tähän ketjuun ko. ruokavalion mainitsin on se, että kevyttä vhh:ta on helppo mun mielestä noudattaa thaikuissa (toki tiukkaakin, mutta mun mielestä se on aina aika radikaalia, oli sitten missä tahansa)
Aamupalaksi hotellissa munakasta ja hedelmiä, leivänpäällisiä ilman leipää ja runsaasti vettä. Päivän aikana ruuat syö ilman sitä riisiä (siis kasvikset ja lihat ja soossit) ja välillä voi sitten nautiskella esim. hedelmiä välipalaksi.
Itse en lähtisi lomalle laihduttelemaan, mutta jos siihen on pakottava tarve, on tämänkaltainen ruokavalio fiksu ja ennen kaikkea helppo pistelaskuja ja muita ajatellen.
Itsellä paino putoaa oikestaan vasta suomessa. Thaikuissa läskiä lähtee, mutta paikanpäällä nesteet tekevät olemuksesta melko pullakan. Kotona, kun nesteet lähtee ja kengännumero on taas normaali, on vatsakin litteä ja vaaka näyttää vähemmän kun lähtiessä.