Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
Itselläni ei tuo alkoholi ainakaan yleensä lisää väsyneisyyttä, ellei suorita rankkaa yliannostusta, päinvastoin sitä yleensä piristyy. Parempi varmaan yrittää sinnitellä niin vähillä yöunilla kuin mahdollista edellisenä yönä, nauttia mahdollisimman vähän kahvia tai muuta kofeiinipitoista juomaa ja varmaan joku kunnon pihvi ennen reissua sopivasti sitoo kropan energiaa sulatushommiin, niin tulee väsy nopeasti. Sitä sitten herää melko tyytyväisenä kun kone on Intian kohdilla ja alkaa aamupalan jakaminen koneessa!
epsilon kirjoitti:Raittiusseuran tukipilareita näköjään koko porukka , paitsi Huppe.
Enkä minä Mulla on yleensä toiminut heti nousun jälkeen tarjoiltavan ruuan kanssa pari olutta ja jalki ruuaksi viski tai konjakki. Sitten kun elokuva alkaa pyöriä, sen ohella vielä pari olutta. Keskittyminen elokuvaan samalla kun kroppa alkaa sulattaa lounasta ja siihen vielä koneen rauhoittava humina, niin ei se enää muuta tarvi
Kun tässä on ollut paljon näitä uni-tabletteja maininnassa, niin kysyisin että saako näitä apteekista ILMAN reseptiä. Ja jos ei niin minkäs merkkisiä saa ilman?
JyväsMuumi kirjoitti:Kun tässä on ollut paljon näitä uni-tabletteja maininnassa, niin kysyisin että saako näitä apteekista ILMAN reseptiä. Ja jos ei niin minkäs merkkisiä saa ilman?
Ei taida Suomesta saada uni- ja nukahtamistabletteja reseptivapaasti.
Itse käytän Zopinox 7,5mg (puolikas riittää)
FACEBOOK RYHMIÄ--> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
epsilon kirjoitti:Raittiusseuran tukipilareita näköjään koko porukka , paitsi Huppe.
Ei pidä paikkaansa! Kunnon deeku kuten mä, pelkästään piristyy alkoholista. Jos mä alan tinttaamaan koneessa, se on varma, että saa dokata koko lennon ajan, enkä nuku hetkeäkään.
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
Helpostihhan sen reseptin saat täällä suomessakin hoidettua, kun sanot lääkärille että et saa nukutuksi öisin ja sitten pitäisi aamulla töihin lähteä... ja apteekista tietysti paikanpäältä
FARANG! kirjoitti:Mites thaimaasta saa noida nukahtamista auttavia lääkkeitä? Senkun ostaa vaan...?
Pikkuapteekeista saa varmaan parhaiten. Ostoskeskuksien apteekkiosastoilla ovat tarkempia, tai pitää olla resepti.
Tutustuu "paikallisiin" suomalaisiin joilla on jo luotuna suhteita ja pistää(pyytää) asialle.
Jossain väitettiin, että Thaimaa on niitä harvoja maita maailmassa, jossa kaikkia lääkkeitä saa ilman reseptiä, mutta ainakin Mike Shopping Mallin apteekissa ei "pameja" myyty, vaan käski mennä lääkäriin.
Lappis kirjoitti:
Jossain väitettiin, että Thaimaa on niitä harvoja maita maailmassa, jossa kaikkia lääkkeitä saa ilman reseptiä, mutta ainakin Mike Shopping Mallin apteekissa ei "pameja" myyty, vaan käski mennä lääkäriin.
Fred kirjoitti:Joistain apteekeista saa ihan mitä vaan. Chiang Maissa kysyin jotain nukahtamista helpottavaa junamatkalle, niin antoivat purkin Diatsepameja .
Fred kirjoitti:Joistain apteekeista saa ihan mitä vaan. Chiang Maissa kysyin jotain nukahtamista helpottavaa junamatkalle, niin antoivat purkin Diatsepameja .
Pattayalla 3rd roadin pikkuapteekissa kävi sama juttu. Sanoin että on tullut tenuteltua siihen malliin ettei pysty nukkumaan, niin hampaaton äijä kaivoi esille ison purkin diapamia, josta kaatoi kirjevaakaan pillereitä kuin parempikin diileri.