onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?
onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?
olen 8v. poitsun kanssa ekaa kertaa lähössä thaimaaseen ja siellä hua hiniin. onko itse hua hinissa tai lähistöllä mukavia retkikohteita? kiitos jo etukäteen vastauksista!!
Re: onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?
Tuskin olet Thaimaaseen menossa
Kyllä se taipuu ihan, että Thaimaahan.
Mutta asiaan, kerran on tullut vietettyä loma huahinissa. Kauheasti ei retkivaihtoehtoja ollut. Kwai-joen retki olisi tietty ollut mielenkiintoinen ja siitä olen kuullut puhuttavan hyvää (tämä siis matkatoimiston). Kaduilla taas on takseja ja bussikojuja jotka myyvät omatoimi "reissuja". Eli taksi alle ja menoksi, itse kävimme ratsastamassa norsulla, läheisellä apinavuorella sekä suht lähellä olevassa kaupungissä missä oli monta luolaa täynnä buddha patsaita, samassa kaupungissa oli myös jonkun vanhan kuninkaan palatsi (?). Sielä kävimme myös.
Jotain mitä vähän vilkasin niin näytti olevan kyllä retkeä vesiputouksille ja ilmeisesti jollekki saarelle mikä on kauempana.
Norsu ratsastusta suosittelen ehdottomasti vaikka ei ollukkaan niin halpaa kun luulis.

Mutta asiaan, kerran on tullut vietettyä loma huahinissa. Kauheasti ei retkivaihtoehtoja ollut. Kwai-joen retki olisi tietty ollut mielenkiintoinen ja siitä olen kuullut puhuttavan hyvää (tämä siis matkatoimiston). Kaduilla taas on takseja ja bussikojuja jotka myyvät omatoimi "reissuja". Eli taksi alle ja menoksi, itse kävimme ratsastamassa norsulla, läheisellä apinavuorella sekä suht lähellä olevassa kaupungissä missä oli monta luolaa täynnä buddha patsaita, samassa kaupungissa oli myös jonkun vanhan kuninkaan palatsi (?). Sielä kävimme myös.
Jotain mitä vähän vilkasin niin näytti olevan kyllä retkeä vesiputouksille ja ilmeisesti jollekki saarelle mikä on kauempana.
Norsu ratsastusta suosittelen ehdottomasti vaikka ei ollukkaan niin halpaa kun luulis.

Re: onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?
On ja ei. Niin se on muuallakin. Hyviä juttuja...
Kwai-joen retki. rauhallista, ei niin hirveästi tekemistä. Jokiajelu lautalla, olisi hyvä osata uida.
Omatoimi "reissut" ok. eläintarhakin löytyy Myanmarin rajan läheltä, jos auki.
Apinavuorella ei ole enään apinoita. Viety läheiselle saarelle.
Kuninkaan palatsiin ei pääse (kesäasunto).
Vesiputous ok käydä.
Rannalla ratsastusta hevosella/ sen opettelua.
Käynti BKK:ssa. dream Worls huvipuisto pohjoispuolella ok.
Kannattaa katsoa paikalliset matkatoimistot ja sopia sieltä reissut...
Kwai-joen retki. rauhallista, ei niin hirveästi tekemistä. Jokiajelu lautalla, olisi hyvä osata uida.
Omatoimi "reissut" ok. eläintarhakin löytyy Myanmarin rajan läheltä, jos auki.
Apinavuorella ei ole enään apinoita. Viety läheiselle saarelle.
Kuninkaan palatsiin ei pääse (kesäasunto).
Vesiputous ok käydä.
Rannalla ratsastusta hevosella/ sen opettelua.
Käynti BKK:ssa. dream Worls huvipuisto pohjoispuolella ok.
Kannattaa katsoa paikalliset matkatoimistot ja sopia sieltä reissut...
MUu