Olen siis täys kaheli kun sinne lähden taas.

Onko muita haukuttu/varoitettu tästä kamalasta paikasta?

Kyllä on. Jotkut ovat kauhuissaan mutta eivät ole siellä itse koskaan käyneet.lundemi kirjoitti:Onko muita haukuttu/varoitettu tästä kamalasta paikasta?
Joo,kovasti tulee kommenttia kun siellä Pattayallakin vaan suomipiokia tapetaan,ja siellä ne kaikki rikolliskarkulaiset majailee, kamalia mielenosoituksia kaikkialla, discot palaa jne jne...The Phantom kirjoitti:Kyllä on. Jotkut ovat kauhuissaan mutta eivät ole siellä itse koskaan käyneet.lundemi kirjoitti:Onko muita haukuttu/varoitettu tästä kamalasta paikasta?
He ovat myös parhaimpia neuvomaan maailman vaaroista.
Tuota kannattaa kokeneemmankin travellerin varoa!AroKani kirjoitti:Kovasti on varoiteltu !
Pedofiilien Pattaya , gangsterien karkupaikka ...Sodoma ja Gomorra !
Ja vuorille iskee tsunami .
![]()
AK
Minulle sanottiin aikoinaan että "niillä naisilla Thaimaassa on se tautikin".MauKhang kirjoitti:Äiti varoitteli aikoinaan kun olin menossa ekalle reissulle "että siellä on kuulemma niitä huonoja naisia"
Liikenteessä kuoli eilen (1.1-09) 88 henkeä ja loukaantui 908, 851:ssä onnettomuudessa, uutisoi The Nationterox kirjoitti:Liikenne on kyllä vaarallsta täällä..
Ainoa asia mitä välillä pelkää lähinnä selvinpäin.. Taaskin tänään osu helvetin hullu mopopoika jonka kyytin tuli erehdyttyä
Tuohon on helppo yhtyä.juusot kirjoitti:Olen jeen kanssa samaa mieltä.Suurin riski Thaimaassa on mielestäni liikenne. .
Vähän outo kyllä mulleSähkolaitteet, johdot ja maadoitusten puute on toinen asia,minkä yritän muistaa ja varoa Thaimaassa ollessani.