Foorumin moderoinnin tiukennus
Valvoja: Modet
Re: Foorumin moderoinnin tiukennus
Tosin olen niin nopea takinkääntäjä, että saman tien aloitan kampanjan, että Hotosta tulee Diktaattori Thani 

Ajattelen siis olen!
Ehdotakin että kaikille tulisi pakolliseksi ilmoittaa henkilötiedot, sekä avattarreen laittaa oma kuvaBlackMike kirjoitti:Voidaan kyllä sopia erikoisjärjestelystä, että 'Ultimate Sin' voi suorittaa maksun siitä mikä muille on ilmaista.Ultimate Sin kirjoitti:Mielestäni se että pitäisi maksaa olisi jotenkin loogisempaa.Lasse kirjoitti: On thai-foorumeita minne vastaaville osioille pääsemiseksi tarvitsee maksaa VIP, ym. jääsemaksuja. Thaiklupilla näihin etuihin pääsee kiinni tunnistautumalla käyttäjäksi ja täysin ilmaiseksi. Miksi thaiklupin tarvitsisi jakaa tietoa pelkästään foorumiin rekisteröityneille ja ilman tunnistautumista jos muut vastaavat seurat ottaa siitä rahaa. Toiset jopa tekevät bussinesta näillä VIP-osioillaan.![]()
Tämä foorumihan nojaa täysin vapaaehtoisuuteen, alunperin nuo alueet haluttiin erottaa ns. normaalialueista sen takia, koska siellä myös tiedotettiin lentolippueduista yms. Osa käytettävistä eduista vaatii edelleen mm. Käyttäjäetukortin, sen saadakseen pitää ilmoittaa nimensä, että osoitteensa, tämän vuoksi on loogista, että keskustelualueet ovat rajoitettuja niiden käyttöön, ketkä ovat nähneet 'vaivaa' ilmoittaakseen nimensä, että osoitteensa. Jossain vaiheessa tämmöiset rajoitukset voivat levitä muuallekin foorumiin jos ylläpitoa aloitetaan velvoittamaan tarkempaan syynäämiseen kirjoitusten suhteen, eli lähitulevaisuudessa voi tulla semmoinenkin päivä, että jokaisen henkilöllisyys pitää voida tietää, että voi kirjoittaa keskustelupalstoille, kiitos erinäisten nettiherjausten, koulusurmien yms. tapahtumien.
Eli tässä vaiheessa ei sitten auta sekään, että 'häivyttää' ip-osoitteensa, kuten aina välillä näkee tehtävän, tosin foorumisoftakin on nykyään ovelampi kuin ennen, eli sekään ei aina auta.

Voisitkin itse näyttää mallia...Coin kirjoitti: avattarreen laittaa oma kuva
- lasse.k
- Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
- Viesti:
mulla on jo avattaressa oma kuva.
monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Heti kun/jos se pakolliseksi tulee kuten kirjoitin.Tukataa olisi voinut lukea alun myös postauksestani, vai olikos taas kiire viisastella?tukataa kirjoitti:Voisitkin itse näyttää mallia...Coin kirjoitti: avattarreen laittaa oma kuva
Ehdotakin että kaikille tulisi pakolliseksi ilmoittaa henkilötiedot, sekä avattarreen laittaa oma kuva
Eihän tuossa mitään uutta olis että henkilötiedot pitäs ilmottaa, kunhan ne ei vaan tulis kaikkien nähtäville.
Mahtaa jotkin keskustelut ja rapsat muuttua vähä "tylsemmiks" jos kaikki tietäs nimet yms kuka on kirjoitusten takana.
Tosin monethan täällä toisensa tuntee nimeltä ja ihan "siviilissäkin".
Munkaan nimeä ei juuri tarvii kaivaa niin sen saa joka haluaa.
(Se nyt ei ketään kiinnosta mutta ihan niinkun esimerkkinä
)
Mahtaa jotkin keskustelut ja rapsat muuttua vähä "tylsemmiks" jos kaikki tietäs nimet yms kuka on kirjoitusten takana.
Tosin monethan täällä toisensa tuntee nimeltä ja ihan "siviilissäkin".
Munkaan nimeä ei juuri tarvii kaivaa niin sen saa joka haluaa.
(Se nyt ei ketään kiinnosta mutta ihan niinkun esimerkkinä

- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Turha olla huolissaan, ei ne näy nytkään kuin tosi pienelle porukalle.ToniJ kirjoitti:kunhan ne ei vaan tulis kaikkien nähtäville.
http://www.thaiklupi.fi/jasenet/stuff/k ... isteri.htm
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Älä usuta vallanhaluista hullua!Thani kirjoitti:Tosin olen niin nopea takinkääntäjä, että saman tien aloitan kampanjan, että Hotosta tulee Diktaattori Thani

***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Juu, eikä se mua henk.koht haittaa vaikka näkyiskin.Lasse kirjoitti:Turha olla huolissaan, ei ne näy nytkään kuin tosi pienelle porukalle.ToniJ kirjoitti:kunhan ne ei vaan tulis kaikkien nähtäville.
http://www.thaiklupi.fi/jasenet/stuff/k ... isteri.htm
Meinasin vaan että on semmosiakin foorumeita missä pitää kirjottaa ihan omalla oikealla nimellä ja se näkyy kaikille.
Jos täällä olis sama meininki niin monet varmaan miettis pari kertaa ennen ku klikkais lähetä-nappulaa.
(hmmm... monesti tuo olis kyllä hyväkin homma mutta tiedätte varmaan mitä meinaan

Tuota samaa harkintaa suosittelen myös modeille. Välillä tulee keltaista korttia ilman pidempiä miettimisiä, että onko toimenpide edes aiheellinen. No, modetkin lienee ihmisiä omine siviilielämän ongelmineen..ToniJ kirjoitti:...Jos täällä olis sama meininki niin monet varmaan miettis pari kertaa ennen ku klikkais lähetä-nappulaa...

Olisi joulu kohta ohi Thaiklupilla??
Meinaatko yläreunan logoa? Painappa F5 -näppäintä.Neo_ kirjoitti:Olisi joulu kohta ohi Thaiklupilla??

Jottei tee uudelleen (tarpeetonta) tunnistautumista, niin oman tunnistautumisen pystynee tarkistamaan täältä:
Omat asetukset >> Käyttäjäryhmät >> Jäsenyydet
Omat asetukset >> Käyttäjäryhmät >> Jäsenyydet
Minä hankin kokemuksia, muut tekevät syntiä.