Tiikeribalsami
Tiikeribalsami
Aina Thaimaassa käydessämme tuomme sieltä tiikeribalsamia joka auttaa useimpiin pieniin vaivoihin.
Nyt kuitenkin vaimon polvi on vihoitellut pidemmän aikaan ja ainoa auttava tekijä, tiikeribalsami on päässyt loppumaan. Seuraava matka on esissä vasta joulukuussa ja niinpä nyt tarvitaan apua.
Jos nurkkiisi on jäänyt tarpeettomana matkamuistona tiikeribalsamia niin laita YV, olen valmis sijoittamaan kohtuullisen korvauksen vaimon polven parantamiseen.
Balsamiterveisin
Rambutan
Nyt kuitenkin vaimon polvi on vihoitellut pidemmän aikaan ja ainoa auttava tekijä, tiikeribalsami on päässyt loppumaan. Seuraava matka on esissä vasta joulukuussa ja niinpä nyt tarvitaan apua.
Jos nurkkiisi on jäänyt tarpeettomana matkamuistona tiikeribalsamia niin laita YV, olen valmis sijoittamaan kohtuullisen korvauksen vaimon polven parantamiseen.
Balsamiterveisin
Rambutan
Lyhyt matka ei ole koskaan pitkä
- khaosaming
-----------------------------------SiamHouse kirjoitti:Suomen Tulli estää tiikeribalsamin maahantuonnin ja edelleenmyynnin.
Syytä en vielä tarkemmin tiedä, mutta epäilen että kamferipitoisuus ja Suomen apteekki-monopoli vaikuttaa jotenkin asiaan.
Siis onko nyt kysymyksessä Golden Cup Balm ยาหม่องตราถ้วยทอง?
เกิดมาเห่า
Tiger balm
Lähes samat vaikuttavat aineet on monessa muussa halvemmassa voiteessa.Five pagodas balm, White monkey, Colden cup ja monet muut ovat täysin vastaavia. Ne ovat hieman halvempia ja kevyempiä kun ovat pakattu peltipurkkeihin. Tiger balmissa painaa lasipurkki enemmän kuin sisältö, joten en ole viitsinyt sitä paljoakaan maahan tuoda. Boxig cream ja ruskea Counter pain sisältävät salisyyliä joka vie tosi tehokkaasti kipua pois. Muistelin joskus nähneeni Tiger balmia Vi voaníssa Hakaniemen hallin takana. Löytynee myös lähes joka apteekista.
Miksi Tiger Balm??
Tehokkain mitä mä oon käyttäny lihaskipuun/revähdyksiin on "venäläistä" Capsicam salvaa 50g tuubissa (musta tuubi/vihreä korkki) jota saa Tallinnasta/kin.
Benzyll nicotinas 20mg
Vanilylnonamid 2mg
Camphora 30mg
Ol. Terebinthinae 30mg
Bronitrol
Dimexidum
Tvinum
Benzyll nicotinas 20mg
Vanilylnonamid 2mg
Camphora 30mg
Ol. Terebinthinae 30mg
Bronitrol
Dimexidum
Tvinum
- kallionkunkku
Re: Tiikeribalsami
Nostetaas vähän aihetta..
Jos joltain löytys ylimääränen purkki tota Tiger Balm Rediä ni voisin olla kiinnostunut lunastamaan sen sopivaa korvausta vastaan.
Jos joltain löytys ylimääränen purkki tota Tiger Balm Rediä ni voisin olla kiinnostunut lunastamaan sen sopivaa korvausta vastaan.
Re:
Epäilen että sen sisältämä tiikeri on syynäSiamHouse kirjoitti:Suomen Tulli estää tiikeribalsamin maahantuonnin ja edelleenmyynnin.
Syytä en vielä tarkemmin tiedä, mutta epäilen että kamferipitoisuus ja Suomen apteekki-monopoli vaikuttaa jotenkin asiaan.

Joo, Sitä se tullikin epäili. Ihan tosissaan, Melkein jouduin hommaan todistuksen siitä, ettei se sisällä tiikeriä. 

Ex-riisikauppias
Tiger Red:iä löytyy aika paljon mun treenikaapista, jos jollain on todellista tarvetta.
Ne on noita 30g eli isompia purkkeja. YV:llä tai s-postilla yhteydenpito.
Ne on noita 30g eli isompia purkkeja. YV:llä tai s-postilla yhteydenpito.