Joo kyl mäkin hörähdin kun tän ekan kerran luinProffa kirjoitti:jakriso kirjoitti:Itse kun pystyy syömään vaikka kulkukissan kadulta, niin ei helposti ymmärrä toisten vatsaongelmia.
![]()
![]()
Hähhähhähhää...hihhihhiii, taas kolahti nauruhermoon

Joo kyl mäkin hörähdin kun tän ekan kerran luinProffa kirjoitti:jakriso kirjoitti:Itse kun pystyy syömään vaikka kulkukissan kadulta, niin ei helposti ymmärrä toisten vatsaongelmia.
![]()
![]()
Hähhähhähhää...hihhihhiii, taas kolahti nauruhermoon
Ellei tuo kertomasi tyttö ollut sinun, niin mitenkä samassa hotellissa ja samassa koneessa oleminen liittyy sinun vatsatautiisi. Ei taida tarttua ihan luulosairaudesta. Vaikka joskus pisaratartuntana saattaa levitä, niin pitäisi aika läheinen kontakti olla.Weasel kirjoitti:Itse olen käynyt Thaimaassa kolme kertaa, ekalla kerralla tuli kuume ja kova vatsatauti kun olimme jo päässeet kotiin. Tosin veikkaan, että syy oli samalla lennolla ja hotellissa olleessa pikkutytössä, joka sairasti vatsatautia loman aikana.
Kahdella muulla reissulla ei ole ollut mitään tauteja. Olen syönyt kaikenlaisissa paikoissa, paitsi hampparipaikat olen kyllä jättänyt väliin. Mieluiten olen syönyt niissä kuponkipaikoissa, ja muutenkin sellaisissa missä näkyy paikallisia syömässä. Paikalliset suosivat kovasti niitä katukeittiöitä, joten luottaisin niihinkin.
Tulipa mieleen kun viime kuussa Lontoo-Helsinki-lennolla joku suomalainen frouva halusi välttämättä vaihtaa paikkaa kun hänen kanssaan samalla rivillä istui joku flunssainen, ja hänelle kuulemma tarttuu kaikki flunssat. Sai uuden paikan kaks riviä taaempaa, ja stuertti pyöritteli silmiään kääntyessään.apasra kirjoitti:Ellei tuo kertomasi tyttö ollut sinun, niin mitenkä samassa hotellissa ja samassa koneessa oleminen liittyy sinun vatsatautiisi. Ei taida tarttua ihan luulosairaudesta. Vaikka joskus pisaratartuntana saattaa levitä, niin pitäisi aika läheinen kontakti olla.Weasel kirjoitti:Itse olen käynyt Thaimaassa kolme kertaa, ekalla kerralla tuli kuume ja kova vatsatauti kun olimme jo päässeet kotiin. Tosin veikkaan, että syy oli samalla lennolla ja hotellissa olleessa pikkutytössä, joka sairasti vatsatautia loman aikana.
Kahdella muulla reissulla ei ole ollut mitään tauteja. Olen syönyt kaikenlaisissa paikoissa, paitsi hampparipaikat olen kyllä jättänyt väliin. Mieluiten olen syönyt niissä kuponkipaikoissa, ja muutenkin sellaisissa missä näkyy paikallisia syömässä. Paikalliset suosivat kovasti niitä katukeittiöitä, joten luottaisin niihinkin.
Weasel kirjoitti:apasra, monet tällaiset virukset tarttuvat hyvinkin herkästi - pisaratartunnan lisäksi - esim. käsien välityksellä sekä tartuntapinnoilta, missä virus voi säilyä useita päiviä. Tuskin tämä nyt on kinastelun arvoinen aihe? Onhan tällaisilla palstoilla tietenkin helppo purkaa omaa huonoa tuultaan. Hyvää alkanutta viikkoa sinulle!
niin muuten jää pian syömättä ja siitä ei ainakaan hyvä heilu,,,Hanna kirjoitti: Mun mielestä on aivan turhaa panikoida missä ja mitä voi syödä.