onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Avatar
wagner
Hatari lover
Viestit: 781
Liittynyt: 30.1.2005 16:55
Paikkakunta: Joensuu

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja wagner »

Saparot kirjoitti: Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää :lol:
Ei niin, mut on niitä outoja ostoksia meilläkin :oops:
Mulla kellot, aidot ja kopiot. Ja vieläpä kun on muutama arvokello aitona, niin vielä pitää tollon ostaa kopioita :smt021
Lunssu

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja Lunssu »

Kauluspaitoihin jotka olen Thaimaasta ostanut olen erittäin tyytyväinen. On ollut hyvälaatuisia. Ei ole kutistunut pesussa. Lisäksi ei mene pesussa ryppyisiksi.
Vielä viimeinen hehkutus ovat vielä mukavan tuntuisia päällä ei ahdista yhtään. :-D
Mirva
Viestit: 88
Liittynyt: 1.8.2005 18:52

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja Mirva »

Saparot kirjoitti: Ja kengät sitten ovatkin ihan toinen juttu, paratiisi itselleni koon 34-35 jalan omistavalle. Muutamat sellaiset kengät tullut hankittua joilla ei voi edes kävellä :oops: :oops: :oops: ihan taas sen takia kun olivat niiiiiin kauniit. Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää :lol:
Juu, mulla on jäänyt kengät aina ostamatta, koko kun on "elefant size"..39-40. Muutaman parin olen vuosien varrella Aasiasta löytänyt, mutta olikohan nekin Malesiasta ja Singaporesta..Siksi täytyy satsata laukkuihin. :mrgreen: Laukkuja ja lastenvaatteita.
Avatar
Kari69
Viestit: 4809
Liittynyt: 16.12.2003 9:54
Paikkakunta: Rusko

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja Kari69 »

Saparot kirjoitti:Ja kengät sitten ovatkin ihan toinen juttu, paratiisi itselleni koon 34-35 jalan omistavalle. Muutamat sellaiset kengät tullut hankittua joilla ei voi edes kävellä :oops: :oops: :oops: ihan taas sen takia kun olivat niiiiiin kauniit. Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää :lol:
Kyllä miehet ymmärtää ihan hyvinkin, jos ne on sellaiset kengät, joilla on helppo kontata. :D
nourahia
Viestit: 730
Liittynyt: 21.12.2005 16:43

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja nourahia »

Mä olen ostanut kenkiä paljoon joilla en ole kertaakaan kävellyt , korollisia. Kaksi kertaa olen 30vuotisen elämäni aikana laittanut korkokengät jalkaan huonolla menestyksellä. Kävelen niillä kuin pahempikin saksalainen rekkamies. Ei luonnistu niin ei luonnistu, silti niitä on kenkälaatikoissa odottamassa sitä hetkeä kun sisälleni muuttaa aikuinen nainen joka sisäistää sen miten niitä käytetään. :roll: :roll:
Avatar
larsa
Viestit: 56
Liittynyt: 7.5.2005 13:53

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja larsa »

nourahia kirjoitti:Mä olen ostanut kenkiä paljoon joilla en ole kertaakaan kävellyt , korollisia. Kaksi kertaa olen 30vuotisen elämäni aikana laittanut korkokengät jalkaan huonolla menestyksellä. Kävelen niillä kuin pahempikin saksalainen rekkamies. Ei luonnistu niin ei luonnistu, silti niitä on kenkälaatikoissa odottamassa sitä hetkeä kun sisälleni muuttaa aikuinen nainen joka sisäistää sen miten niitä käytetään. :roll: :roll:
Mulla täsmälleen sama homma, korkokengillä kävely ei ole oikein mun heiniä, mutta siltikin jo ootan kuumeisesti joulukuuta, että pääsen Bangkokin ja Pattayan kenkäkauppoihin. Luultavasti sieltä tarttuu mukaan taas useammat sellaisetkin kengät, joita en edes oikeasti tule käyttämään :-D . Siellä vaan on niiiin ihania korkokenkiä, ettei pysty vastustamaan.

Balleriinojen tapaisia mun lempikenkiä oon taas löytänyt vähemmän, tosin viimereissusta aikaa parivuotta, joten tiedä sitten vaikka niitä nyt olisi tullut enemmän myyntiin :?: (toivossa eletään).


Farkut on kenkien lisäksi yksi aivan ehdoton asia, mitä Thaimaasta pitää ostaa ja mahdollisemman monet vieläpä. Thaikuista ostetut farkut on kestäny mulla melkeipä jopa paremmin kuin Suomesta ostetut ja hintaa niillä on vaan murto-osa Suomesta ostettuihin verrattuna :-) .
Avatar
Lauruh
Viestit: 209
Liittynyt: 5.7.2007 10:42
Paikkakunta: Vaasa

Re: onko vaatteiden laatu millaista Thaimaassa?

Viesti Kirjoittaja Lauruh »

Ite en ainakaan millään meinannut löytää sopivan kokosia kenkiä (38-39), pakko oli silti ostaa muutamat liian pienet "jos niitä joskus käyttäis", noh nyt ne on sitte pussissa mikä on menossa kirpparille :D Noh ehkä niillä nettooaa sitte sen euron, ku uutena maksoivat 2 e/pari. Yhet sopivan kokoiset lenkkarit/skeittikengät löysin, mutta ne ei ollu kauhean laadukkaat vaan puolen vuoden ahkeran käytön jälkeen ne näyttää siltä ku norsu olis kävelly yli.

Vaatteissa on tupannu käymään niin, että ekan pesun jälkeen ne on liian pieniä :(. Ostettaessa paidat näyttää ihan sopivan kokosilta, mutta vaikea tarkistaa että mitä kokoa kun a. kokolappua ei ole tai b. kokolappu ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ens kerralla osaa sitte ostaa tarpeeksi isoja, että pystyy käyttämään suomessakin. Mekkoihin olen ollut tyytyväinen, ne ei oo pienentyny :)
Vastaa Viestiin