Ei niin, mut on niitä outoja ostoksia meilläkinSaparot kirjoitti: Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää

Mulla kellot, aidot ja kopiot. Ja vieläpä kun on muutama arvokello aitona, niin vielä pitää tollon ostaa kopioita

Ei niin, mut on niitä outoja ostoksia meilläkinSaparot kirjoitti: Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää
Juu, mulla on jäänyt kengät aina ostamatta, koko kun on "elefant size"..39-40. Muutaman parin olen vuosien varrella Aasiasta löytänyt, mutta olikohan nekin Malesiasta ja Singaporesta..Siksi täytyy satsata laukkuihin.Saparot kirjoitti: Ja kengät sitten ovatkin ihan toinen juttu, paratiisi itselleni koon 34-35 jalan omistavalle. Muutamat sellaiset kengät tullut hankittua joilla ei voi edes kävellä![]()
![]()
ihan taas sen takia kun olivat niiiiiin kauniit. Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää
Kyllä miehet ymmärtää ihan hyvinkin, jos ne on sellaiset kengät, joilla on helppo kontata.Saparot kirjoitti:Ja kengät sitten ovatkin ihan toinen juttu, paratiisi itselleni koon 34-35 jalan omistavalle. Muutamat sellaiset kengät tullut hankittua joilla ei voi edes kävellä![]()
![]()
ihan taas sen takia kun olivat niiiiiin kauniit. Tätä eivät miehet varmasti voi ymmärtää
Mulla täsmälleen sama homma, korkokengillä kävely ei ole oikein mun heiniä, mutta siltikin jo ootan kuumeisesti joulukuuta, että pääsen Bangkokin ja Pattayan kenkäkauppoihin. Luultavasti sieltä tarttuu mukaan taas useammat sellaisetkin kengät, joita en edes oikeasti tule käyttämäännourahia kirjoitti:Mä olen ostanut kenkiä paljoon joilla en ole kertaakaan kävellyt , korollisia. Kaksi kertaa olen 30vuotisen elämäni aikana laittanut korkokengät jalkaan huonolla menestyksellä. Kävelen niillä kuin pahempikin saksalainen rekkamies. Ei luonnistu niin ei luonnistu, silti niitä on kenkälaatikoissa odottamassa sitä hetkeä kun sisälleni muuttaa aikuinen nainen joka sisäistää sen miten niitä käytetään.![]()